Несостоявшийся клиент Отзыв написан 2 декабря, 2019 год122 просмотра
Замовили диван люкс ,домовилися про доставку . Зателефонував кур'єр,попросив змістити доставку на 1.5-2години. Я пішов на зустріч,коли минуло 2.5 години я став тому телефонувати,три рази мені ніхто не відповів... Наступного дня відписав менеджеру...,через деякий час зателефонував водій,почав клеїти дурника про тяжку роботу і ТД..на питання чому не відповідав, я складав диван в іншому місці,шабашив. Як нівчім не бувало запропонував доставку знову,на мою пропозицію доставити безкоштовно в рахунок неустойки відмовився. Ми чекали доставку з малою дитиною до ночі,про що він знав з нашої розмови. Отаке ставлення персоналу компанії до клієнтів.
Не рекомендується - Отзывы о mebli-zakaz.kiev.ua интернет-магазин
отзыв
Комментарии к отзыву