Магазин "Мармеладный кот" (Мармеладний Кіт)
Опубликовано 22 октября, 2021 год
2.1 29 отзывов / 3 798 просмотров
Магазин "Мармеладный кот" (Мармеладний Кіт) - сеть магазинов по продаже полезных сладостей для всей семьи от европейских производителей. В каждом магазине сети покупатели смогут найти не только атмосферу детства, манящие ароматы, но также и более двухсот видов мармеладных конфет - самых полезных и высокого качества. "Мармеладный кот" - дарит неповторимое ощущение праздника вкуса.
Шахрайські акції та хами
Якість обслуговавання
Попросила не заклеювати пакетик з желейками, заклеїли та щей повнястью зівсуіали вид та форму упаковки. Хоча я вказувала що наповнення на подарунок.
Просила забрати 2 великі желейкі бо перевищюють заплановану вартість покупки, забрали зовсім не ті, та ще й сперичались шо так краще
Час розповісти правду про цю компанію!
На співбесіді все звучало ідеально: чудові умови, легке виконання плану, щедрі премії. Обіцяли оплачувані лікарняні та відпустки, півгодинну обідню перерву, можливість виходити декілька разів за зміну, а також постійну присутність двох співробітників на зміні.
Але реальність виявилася зовсім іншою.
Читать отзыв Пропрацювавши там пів року ще в далекому 2023-му, я досі згадую цей жахливий досвід. Це була найгірша робота у моєму житті!
На співбесіді все звучало ідеально: чудові умови, легке виконання плану, щедрі премії. Обіцяли оплачувані лікарняні та відпустки, півгодинну обідню перерву, можливість виходити декілька разів за зміну, а також постійну присутність двох співробітників на зміні.
Але реальність виявилася зовсім іншою.
Що було насправді?
• Ти працюєш один на зміні, поки адміністратор сидить у своєму кабінеті й займається своїми справами.
• Сісти не можна. Якщо пощастить, адміністратор дозволить тобі пообідати цілих 5 хвилин.
• Тебе змушують ходити за клієнтами і безперервно розповідати про товар, навіть якщо вони прямо сказали, що їм нічого не потрібно. В результаті тебе не раз посилали, але це нікого не хвилює – ти мусиш нав’язувати товари, бо так вимагає керівництво.
• Зарплата – це взагалі окрема тема. Виконати план нереально, тож отримуєш лише ставку. Якщо хтось зробив покупку на 1000 гривень, а потім діти купили щось на 20 грн поштучно – середній чек падає, за що отримуєш догану від адміністратора. І так щодня.
Конверсія – це мій біль!
Якщо в магазин зайшло троє людей і вийшло троє нічого не купивши – ти винен. Чому не змусив їх щось придбати?! Якщо хтось просто стоїть біля рахувальника – ти зобов’язаний підійти й “виганяти” його, щоб не псувалася статистика.
А ці вічно засохлі цукерки, які ти маєш будь-якими способами втюхати покупцям…
Графік? Який графік?!
• Працюєш по 12 годин на день.
• Жодного стабільного розкладу – як поставили, так і працюєш.
• Не завжди встигаєш на маршрутку, а таксі, звісно, ніхто не оплачує.
Висновок: якщо не хочете втратити нерви та витратити свій час на цей хаос – тримайтеся подалі!
Жах не раджу
все дуже сподобалося
Прекрасне обслуговування та дуже приємний персонал.
Смачно та цікаво на смак!
Чудовий магазин
Вдячна Катерині Бондарук
Берут по знакомству
Дуже погане враження
Дуже погане враження
Не свіжі продукти
Обдиралівка
Я хотіла скуштувати всього потрошку, не побачила якими жменями насипала дівчинка солодощі, не сказала скільки воно коштує і на касі мені каже що у вас 1700 гр вийшло, це майже на 2000 грн!!!
І коли я попросила викласти і зменшити хоча б до 500-600 гр мені сказали що там надто різні... Читать отзыв Нічого не беріть в цьому магазині, принаймні у фізичному.
Я хотіла скуштувати всього потрошку, не побачила якими жменями насипала дівчинка солодощі, не сказала скільки воно коштує і на касі мені каже що у вас 1700 гр вийшло, це майже на 2000 грн!!!
І коли я попросила викласти і зменшити хоча б до 500-600 гр мені сказали що там надто різні солодощі які вже не можна викласти назад і зменшили вагу і вартість тільки до 1100 гр
Мені довелось заплатити 1200 грн!!! І я зараз дуже шкодую що просто не розвернулась і не пішла нічого не взявши. Тому не повторюйте помилок і купіть краще щось в іншому місці де вам не будуть бездумно насипати величезні кількості на якомога більшу суму, же ПРОСТО ЖАХ!!
Якщо магазину важлива робота з клієнтами, то мене обслуговувала дівчинка на імʼя Марго, в місті Києві, Ретровіль
Контора з РФ
Дивне стажування
Висновок: я зараз сама керівник, і не дозволяю собі ніколи нагло, безплатно експлотувати нових працівників, не показавши їм роботи, при тому що вони навіть вже є оформлені, і заробляють вже гроші. А уявити собі що я буду когось використовувати безплатно щоб з ранку до вечора мені щось носили, тягали, гарували бо в мене брак персоналу, і годувати когось обіцянками, аби та безплатна робоча сила працювала, бо я сижу в кабінеті і не хочу сама нічого робити,я навіть не можу!
Жахливе обслуговування
Чудовий "кіт", чудовий сервіс!
Жахливе обслуговування
Як я проходила співбесіду (інтерв'ю)
Я відгукнулась на вакансію "Керівник роздрібної мережі". Через тиждень передзвонила мені пані Оксана, та сказала, що готові зі мною провести співбесіду в режимі онлайн. На що я спитала, хто є вона і хто ще буде зі мною спілкуватись?! Вона сказала, що працює на посаді директора по Україні, а... Читать отзыв Доброго дня! Хочу поділитись своєю історією комунікації з керівництвом цієї смачної Компанії.
Я відгукнулась на вакансію "Керівник роздрібної мережі". Через тиждень передзвонила мені пані Оксана, та сказала, що готові зі мною провести співбесіду в режимі онлайн. На що я спитала, хто є вона і хто ще буде зі мною спілкуватись?! Вона сказала, що працює на посаді директора по Україні, а є ще директор, що контролює мережу по усій Європі - пані Ірина.
Дуже було цікаво чути, що український директор не готова спілкуватись українською мовою, то такоє...
На наступний день я отримала посилання на zoom, коли зайшла, то попала на обговорення якоїсь людини, мабуть, кандидата на вакансію. Я гучно сказала перепрошую, потім на мене звернули увагу. Мене попросили розповісти про себе про свій кар'єрний шлях. Добре, я почала розповідати. Потім отримала запитання, наче моє резюме ніхто не читав. Запитання ставили дуже тихо, постійно потрібно було перепитувати, ок, нехай буде. Я за майже 20 років змінила тільки 3 Компанії, дві останні з них була одна сфера діяльності, але почула питання, чому я так часто міняю роботу на сферу діяльності. Коли, я почала відповідати, то пані Ірина (аля дирехтор європейський) тупо вимкнула камеру, а пані Оксана (директор український) бігло мені сказала, що, якщо я пройшла цей етап співбесіди, то вона мені повідомить, а якщо ні, то так воно і буде.
Я вперше за стільки років зіштовхнулася з таким хамством та неповагою, я ж навіть не на вакансію прибиральниці претендую, але я і з прибиральницями ніколи так співбесіду не вела.
А потім я прочитала, що аля Компані з росії, про яку Європу йде мова? Вам самим не гидко? Бог відвів, слава йому. Я не бажаю вам процвітання та розвитку, геть з нашої землі і заберіть свої срані солодощі, труїться самі.
Дякую за увагу!