Спробуй придбати, якщо зможеш! - Отзывы о Магазин "Марафон"

Магазин "Марафон"
Отзыв написан 22 апреля, 2023 год 30 просмотров
Пролог
Конструктивна критика про сервіс якого немає. Читати довгий відгук не довго - довго проходити цей шлях самому.
Запрошую вас на 7ми денну історію суб'єктивною односторонньою точкою зору подій. Погнали.

День 1
Невиправданий оптимізм (Не кажи гоп, поки не перескочиш)
Моя подруга мала необережність придбати мені подарунковий сертифікат в магазин "Марафон" через сервіс GiftCardMall (типу bodo). Вибрав кросівки ввечері, колцентр вже не працював. Вирішив замовити через сайт де на мене вже чекала відсутність поля для введення сертифікату. Тому на етапі оплати - ціна для повна. Сайт кривий, ок буває. Я закриваю вкладку, завтра подзвоню на гарячу лінію і замовлю. В результаті незакритий рахунок з зафіксованим замовленням №233695 і спамом про відсутність оплати.

День 2
Вихідний (Той самий день церковний коли не можна працювати)
По іронії долі це нд, Пасха. Ніяких розпізнавальних ознак що колцентр немає. Але на лінії постійно йшли гудки, після яких повідомлялося що всі оператори зайняті. Зробивши 6 безуспішних дзвінків протягом дня я зрозумів що сьогодні точно нічого не зможу замовити. Тому мене чекав третій день, найінформативніший і розчаровуючий.

День 3
Інтернет-магазин (Інтернет воїни які не змогли або зворотня клієнтоорієнтованість)
Нарешті зв'язавшись з оператором я озвучую свої прагнення придбати в кросівки з використанням сертифікату і дізнаюся що сертифікати діють лише в фізичний магазинах. Інтернет магазини і фізичні магазини мають різні можливості. В мене склалося враження що вони не вважають себе одним цілим.
Я проживаю в Івано-Франківську, де немає фізичного магазину "Марафон". Ну так історично склалося.
Ок, що на гарячій лінії мені рекомендують (якщо запитати, інтернет магазин ініціативу не проявляє, а навіщо):
- звернутися в фізичний магазин в іншому місті;
- десь в вересні (приблизно через 5 міс.) планується відкриття магазину в ІФ.
Звичайно я висловлює своє незадоволення з цього приводу та даю зрозуміти що функціонал обмежений - у відповідь чую геніальне речення:
- на сайті написано" (чому не "Так казав Заратруста"). Це кліше, яке дає можливість оператору дати відповідь на будь-які питання. Тобто простіше зробити сайт і написати десь там про те що функціоналу немає, він обмежений або це костилі, чим реально зробити нормальний сервіс з клієнтоорієнтованими послугами. Кожен сам вибирає свій шлях.
Я засмучений. Ні не так. Я злий, в міру. Виснажений. Відкладаю на завтра.

День 4
Фізичний магазин (Сервіс якого немає)
Чому по не спробувати вирішити це питання з фізичним магазином. Здавалося б, все просто: є фізичний магазин, в ньому є необхідним мені товар, існує Нова Пошта. Але тим не менш продавців магазину не можуть відправити кросівки поштою, нема такого функціоналу (зроблено для людей). Тут навіть про сертифікат можна не говорити, цього вже достатньо.
Справді, навіщо взагалі працювати над клієнтоорієнтованістю якщо в магазині купа товарів світових брендів. І так все буде продаватися, якимись загадковими методами.
Знову злий, в міру. Історія затягнулася, мені достатньо. Завтра налаштований повернутися сертифікат.

День 5
Спроба повернути сертифікат (Це як заїхати на вулицю з одностороннім рухом)
В GiftCardMall, дізнаюсь що можливості повернуть сертифікат немає, такої опції не існує в природі. Ти його купив - далі це твої проблеми. Знову я чую кліше "на сайті написано".
Я не вимагає якихось надзвичайних умов користування, просто хочу скористатися сертифікатом через інтернет магазин або повернути, якщо щось не підійшло, не сподобалося або він не потрібен. Таке буває, така опція повинна існувати.
Злюся, в міру. Є що відкладати, маю один варіант, завтра. Не перемикайтесь.

День 6
Допомога друга (Сам не витягую)
Ітак. Дзвоню другу з Києва. Прошу зайти в магазин придбати кроси. Відправляю йому фото сертифіката. Так і пройшов 6й день. Ніхто одразу не побіжить тобі за кросами через те що ти такий нещасний і не можеш сам розчехлити свою рутину.

День 7
Допомога друга (Раунд і я в нокауті)
І от мій друг дзвонить мені з фізичного магазину. Виявляється що сертифікат (кусок пластика) це "валюта", яку ти обмінює на касі і продавцю потрібно мати цю "валюту" в кінці зміни. Знову обмеження функціоналу. Ніякої дистанційності. Діджиталізація на костилях. Це ж базові опції, де вони? Де? Жах, це просто жах. Я ж і кажу жах.
Я вичерпав свою ініціативність по відношенню до цієї ситуації. Закріплюю свій досвід цим текстом, ділюся з Вами. Закругляюся.

Підсумки (Переосмислення "Марафон")
Для мене марафон це метафора - психологічна дистанція, яку потрібно подолати щоб скористатися сертифікатом.
Я не хочу нікого образити і сказати що я от такий класний, а всі навколо жахливі. Ця ситуація виникла з пустого місця але ніякої ініціативи від магазину і від GiftCardMall я не відчув. Це навіть проблемою смішно назвати, хоча рішення так і не знайшлося.
Звичайно що магазин я НЕ рекомендую. З іронічною посмішкою розповідаю друзям цю історію, вони роблять висновки.

Бажаю всім легких та приємних покупок в інших магазинах.





Комментарии к отзыву

Анонім 24 апреля, 2023 год
Ну так хто винний, що ваша подруга не скористалась інформацією, яку розповідають при покупці сертифікату? Так, сертифікати всюди обмінюються як валюта. Це не ваучер із макдональдса і не картка для знижок, це пластинка яку ти обмінюєш на касі. Якщо вам відправлять взуття з магазину (хоча ні один із консультантів, адмінів, чи касирів не повинен пертися заради тебе на нову пошту, тому що це не їх робота), то анулювати сертифікат у вас не вийде, ви зможете використовувати в магазинах його ще раз. Він не записаний в базі даних, це просто картонка, повторюся, як і у всіх магазинах. Все що ви можете зробити, це відправити сертифікат новою поштою другу, який вже купить за нього все, що вам потрібно у місті де є Марафон. Це самий логічний варіант до якого ви не додумалися, чи вам просто подобається скиглити і жалітися на те, що вам сертифікат вже у дії з‘явитися повинен, а взуття вам прийде завдяки дрон доставки через віконце, ми ж тут діджиталізована країна.


Магазин "Марафон"
Все отзывы

4.0 5
191 отзыв / 18971 просмотр
Магазин "Марафон"
Марафон - сеть магазинов одежды, обуви и аксессуаров для активного образа жизни и туризма. В сети магазинов Марафон реализуется продукция таких брендов как Northland, Jack Wolfskin, Columbia, Hi-Tec, Merrell, Billabong, CAT, New Balance, Arena и др.
Для постоянных клиентов действует накопительная дисконт-программа с возможной скидкой на покупку от 2 до... подробнее

Магазины спорт товаров
Belok Магазин спортивного питания
Belok Магазин спортивного питания

Рейтинг: 4.3
132 отзыва
ATHLETICS
ATHLETICS

Рейтинг: 1.5
290 отзывов
Артприз
Артприз

Рейтинг: 5
2 отзыва
Sportcity
Sportcity

Рейтинг: 1.8
10 отзывов
Meryl
Meryl

Рейтинг: 4.7
307 отзывов
Ибис, магазин оружия
Ибис, магазин оружия

Рейтинг: 3.3
104 отзыва
Velosiped.com
Velosiped.com

Рейтинг: 2
2 отзыва
sporttop.com.ua
sporttop.com.ua

Рейтинг: 1
1 отзыв
FitLogic
FitLogic

Рейтинг: 1
1 отзыв