Людмила Украина, Київ Отзыв написан 1 августа, 2016 год762 просмотра
18.07.16 я придбала взуття (рези нові чоботи) в магазині Карі, по вул. М. Лаврухіна 4. Один раз вдягнула в дощь, в результаті чого з'явилася внутрішня пляма жовтого кольору та виявилося, що чоботи різні за кольором. Згідно гарантії(60днів), 27.07.16 я звернулася до працівників магазину для того, щоб мені обміняли на аналогічний якісний товар або повернули гроші. В задоволенні мого звернення мені було відмовлено директором магазину Гордієнко, яка, начебто, знаходиться у відпустці і особисто розглянути моє звернення аж ніяк не могла фізично. Працівник магазину, що її заміщує сказав, що він нічого не вирішує. Питання: що він робить в магазині? Стосовно директора Гордієнко: особа хамовита дуже, відчувається по криках телефоном, такий директор, а також працівники, що нічого не вирішують є позором для мережі Карі, яка гарантує якісний сервіс. Вивчивши звернення інших клієнтів саме цього магазину, я з'ясувала, що це не перша скарга, саме на якість товару і поведінку директора Гордієнко. Викликана на місце Національна поліція зафіксувала адміністративне правопорушення та з мого боку направлені відповідні скарги про порушення моїх прав згідно закону. Більш детальну інформацію того, шо сталося в магазині ТОВ Карі може отримати у мене телефоном.
Така поведінка є нетиповою для співробітників наших магазинів . Ми дуже стурбовані ситуацією, що склалася і хотіли б розібратися в ній . Просимо надати Вас наступні дані :
Скарга - Отзывы о kari
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за сигнал.
Така поведінка є нетиповою для співробітників наших магазинів . Ми дуже стурбовані ситуацією, що склалася і хотіли б розібратися в ній . Просимо надати Вас наступні дані :
- Адреса магазину
- Дату відвідування
- Час відвідування
- Ваші контакти для зворотного зв'язку .