Оксана Отзыв написан 17 июля, 2020 год104 просмотра
Раніше користувалася тільки бош. Коли згоріла м'ясорубка, по гарантії відмовилися ремонтувати через те, що там немає наклейки зі штрихкодом.В магазині, якому м'ясорубка купувалася, сказали виробник по коду LSS, що зазначений в гарантійному талоні може відновити штрихкод. Проте, виробник вирішив не "заморочуватися" і у відновленні штрихкоду теж відмовив.Тепер не буду користуватися Бош і нікому не порекомендую. І , покупці, звернайте увагу чи є на вашій техніі штрихкод бо інакша ні про яку гарантію й мови не може бути p.s. а може виробнику вигідно наклейки не клеїти....
дуже розчарована в Bosch. - Отзывы о Магазин Bosch
p.s. а може виробнику вигідно наклейки не клеїти....
отзыв
Комментарии к отзыву