Гость Отзыв написан 13 декабря, 2024 год44 просмотра
Купив ноутбук заявлений як в ідеальному стані, в магазині відносно швидко оглянув не помітивши ніяких дефектів. На наступний день приніс ноутбук в сервісний центр для поклейки захисної плівки, в ході розмови з майстрами мені повідомили що в мене наявні дефекти (3 подряпини і багато чорних точок) на матриці, що для мене звичайно було дуже дивним враховуючи те що мені обіцяли ноутбук в Ідеальному стані.
Після цього я написав в магазин щоб обміняти ноутбук на дійсно ідеальний, або повернути кошти, і звісно мені відмовили.
Тому якщо все таки плануєте купувати ноутбук в даному магазині, раджу брати з собою людину яка зможе його повністю продіагностувати, так як повернення неможливе і гарантія на дисплей не розповсюджується. На вигляд адекватний чесний магазин, але на справді поведінка звичайного кидали з ОЛХ.
Доброго дня. Дякуємо за покупку у нашому магазині. Прикро отримати перший негативний відгук після більше 4х років роботи. Але давайте розберемо детально цей випадок.
Ви звернулися у наш магазин за ідеальним ноутбуком і він таким був. Ви кажете, що ноутбук оглянули доволі швидко, тільки огляд 34 хв, а ваш візит тривав більше 45 хвилин (відео за посиланням нижче). Ви оглянули ноутбук від А до Я. Протирали екран двічі, кожен раз по одній та півтори хвилини під гарним освітленням (прикріпляємо посилання на фото з хронометражем). Дефектів не виявлено. Ви купили ноутбук при без жодного тиску, вам було запропоновано дешевший варіант та дорожчий новий у відкритій коробці. Ви відмовились. Чи варто говорити, що ви оглянули кілька ноутбуків до цього з ваших слів, але придбали саме у нас. Через декілька днів ви вирішили повернути його з невідомих причин, посилаючись на незадовільний стан. Вам відпущено ноутбук у ідеальному стані, про що свідчить ваш запит та безпосередня покупка, можливо ви або сервіс пошкодили його, за ці дії ми відповідальності не несемо. Ми готові нести гарантійні забовʼязання, але пошкоджений товар в процесі експлуатації не приймаємо.
Доброго дня. Дякуємо за покупку у нашому магазині. Прикро отримати перший негативний відгук після більше 4х років роботи. Але давайте розберемо детально цей випадок.
Ви звернулися у наш магазин за ідеальним ноутбуком і він таким був. Ви кажете, що ноутбук оглянули доволі швидко, тільки огляд 34 хв, а ваш візит тривав більше 45 хвилин (відео за посиланням нижче). Ви оглянули ноутбук від А до Я. Протирали екран двічі, кожен раз по одній та півтори хвилини під гарним освітленням (прикріпляємо посилання на фото з хронометражем). Дефектів не виявлено. Ви купили ноутбук при без жодного тиску, вам було запропоновано дешевший варіант та дорожчий новий у відкритій коробці. Ви відмовились. Чи варто говорити, що ви оглянули кілька ноутбуків до цього з ваших слів, але придбали саме у нас. Через декілька днів ви вирішили повернути його з невідомих причин, посилаючись на незадовільний стан. Вам відпущено ноутбук у ідеальному стані, про що свідчить ваш запит та безпосередня покупка, можливо ви або сервіс пошкодили його, за ці дії ми відповідальності не несемо. Ми готові нести гарантійні забовʼязання, але пошкоджений товар в процесі експлуатації не приймаємо.
Доброго дня. Дякуємо за покупку у нашому магазині. Прикро отримати перший негативний відгук після більше 4х років роботи. Але давайте розберемо детально цей випадок.
Ви звернулися у наш магазин за ідеальним ноутбуком і він таким був. Ви кажете, що ноутбук оглянули доволі швидко, тільки огляд 34 хв, а ваш візит тривав більше 45 хвилин (відео за посиланням нижче). Ви оглянули ноутбук від А до Я. Протирали екран двічі, кожен раз по одній та півтори хвилини під гарним освітленням (прикріпляємо посилання на фото з хронометражем). Дефектів не виявлено. Ви купили ноутбук при без жодного тиску, вам було запропоновано дешевший варіант та дорожчий новий у відкритій коробці. Ви відмовились. Чи варто говорити, що ви оглянули кілька ноутбуків до цього з ваших слів, але придбали саме у нас. Через декілька днів ви вирішили повернути його з невідомих причин, посилаючись на незадовільний стан. Вам відпущено ноутбук у ідеальному стані, про що свідчить ваш запит та безпосередня покупка, можливо ви або сервіс пошкодили його, за ці дії ми відповідальності не несемо. Ми готові нести гарантійні забовʼязання, але пошкоджений товар в процесі експлуатації не приймаємо.
Кидали з олх - Отзывы о macon.sale
Після цього я написав в магазин щоб обміняти ноутбук на дійсно ідеальний, або повернути кошти, і звісно мені відмовили.
Тому якщо все таки плануєте купувати ноутбук в даному магазині, раджу брати з собою людину яка зможе його повністю продіагностувати, так як повернення неможливе і гарантія на дисплей не розповсюджується. На вигляд адекватний чесний магазин, але на справді поведінка звичайного кидали з ОЛХ.
отзыв
Комментарии к отзыву
Ви звернулися у наш магазин за ідеальним ноутбуком і він таким був. Ви кажете, що ноутбук оглянули доволі швидко, тільки огляд 34 хв, а ваш візит тривав більше 45 хвилин (відео за посиланням нижче). Ви оглянули ноутбук від А до Я. Протирали екран двічі, кожен раз по одній та півтори хвилини під гарним освітленням (прикріпляємо посилання на фото з хронометражем). Дефектів не виявлено. Ви купили ноутбук при без жодного тиску, вам було запропоновано дешевший варіант та дорожчий новий у відкритій коробці. Ви відмовились. Чи варто говорити, що ви оглянули кілька ноутбуків до цього з ваших слів, але придбали саме у нас. Через декілька днів ви вирішили повернути його з невідомих причин, посилаючись на незадовільний стан. Вам відпущено ноутбук у ідеальному стані, про що свідчить ваш запит та безпосередня покупка, можливо ви або сервіс пошкодили його, за ці дії ми відповідальності не несемо. Ми готові нести гарантійні забовʼязання, але пошкоджений товар в процесі експлуатації не приймаємо.
Доброго дня. Дякуємо за покупку у нашому магазині. Прикро отримати перший негативний відгук після більше 4х років роботи. Але давайте розберемо детально цей випадок.
Ви звернулися у наш магазин за ідеальним ноутбуком і він таким був. Ви кажете, що ноутбук оглянули доволі швидко, тільки огляд 34 хв, а ваш візит тривав більше 45 хвилин (відео за посиланням нижче). Ви оглянули ноутбук від А до Я. Протирали екран двічі, кожен раз по одній та півтори хвилини під гарним освітленням (прикріпляємо посилання на фото з хронометражем). Дефектів не виявлено. Ви купили ноутбук при без жодного тиску, вам було запропоновано дешевший варіант та дорожчий новий у відкритій коробці. Ви відмовились. Чи варто говорити, що ви оглянули кілька ноутбуків до цього з ваших слів, але придбали саме у нас. Через декілька днів ви вирішили повернути його з невідомих причин, посилаючись на незадовільний стан. Вам відпущено ноутбук у ідеальному стані, про що свідчить ваш запит та безпосередня покупка, можливо ви або сервіс пошкодили його, за ці дії ми відповідальності не несемо. Ми готові нести гарантійні забовʼязання, але пошкоджений товар в процесі експлуатації не приймаємо.
Доброго дня. Дякуємо за покупку у нашому магазині. Прикро отримати перший негативний відгук після більше 4х років роботи. Але давайте розберемо детально цей випадок.
Ви звернулися у наш магазин за ідеальним ноутбуком і він таким був. Ви кажете, що ноутбук оглянули доволі швидко, тільки огляд 34 хв, а ваш візит тривав більше 45 хвилин (відео за посиланням нижче). Ви оглянули ноутбук від А до Я. Протирали екран двічі, кожен раз по одній та півтори хвилини під гарним освітленням (прикріпляємо посилання на фото з хронометражем). Дефектів не виявлено. Ви купили ноутбук при без жодного тиску, вам було запропоновано дешевший варіант та дорожчий новий у відкритій коробці. Ви відмовились. Чи варто говорити, що ви оглянули кілька ноутбуків до цього з ваших слів, але придбали саме у нас. Через декілька днів ви вирішили повернути його з невідомих причин, посилаючись на незадовільний стан. Вам відпущено ноутбук у ідеальному стані, про що свідчить ваш запит та безпосередня покупка, можливо ви або сервіс пошкодили його, за ці дії ми відповідальності не несемо. Ми готові нести гарантійні забовʼязання, але пошкоджений товар в процесі експлуатації не приймаємо.
https://bit.ly/clientdispute1