Интерент-магазин «LuxPL.com» - это уникальная возможность посетить европейский рынок не выходя из дома, получив при этом качественное обслуживание и быструю доставку по всей территории Украины. На нашем сайте Вы найдете, как новую, так и б/у продукцию с гарантией и подробным описанием товара. Мы работаем на рынке Украины уже много лет...
подробнее
Обережно мошенники - Отзывы о LuxPL.com
отзыв
Комментарии к отзыву
Конкретно по Вашому замовленню, свою роботу ми виконали на 100%, Ви отримали товар душе швидко, те що постачальник мiг покласти iншу рослину цiлком ймовiрно, але це дуже велика рiдкiсть. У цьому нашої вини немає, тому що ми займаємось доставкою, а не виготовленням.
На вiддiленнi Нова Пошта Вам не вiдали рослину, тому що вони не мають права роз'єднувати вiдправлення, з Вами по телефону спробували домовитись нашi менеджери, та Ви не хочете говорити, Ви постiйно кидали слухавку, а в п'ятницю (7.09.2018) Ви зовсiм перестали пiднiмати слухавку. Як ми можемо працювати якщо Ви iгноруєте нашi дзвiнкi?
Ви навiть не перевiрили iнформацiю про нашi офiси якi знаходяться в трьох мiстах України.
Передоплату ми берем за кожне замовлення, а бiльшiсть iз них це 100% передоплати.
Шахраї, злодiї чи гопникi не зможуть працювати бiльше нiж три роки на ринку України.
FIOLETOWA Lagerstroemia - Petite Orchid - SADZONKA 7159590698 1 532.44 грн. 532.44 грн.
Сумма: 2368.08 грн.
Итого: 2368.08 грн.
А звідки на вашій квитанції взялась сума 3551 грн.? За то сміття, що ви надсилали, поляки дописали її вам? Від 59 злотих, які коштує нормальна рослина вартість становить з пересилкою, 480 грн., а ви отримали 1200. Ще вам 100 відсотків передоплати за самбірський аґрус чи виноград з селища вашого Андрюхі Рабиновичв
На той момент, коли Ви відмовились від посилки, ми змушені були зв’язатися з Вами і з’ясувати, в чому полягає проблема, що ми і зробили. Потім відбувається процедура звороту, яка полягає в перевірці товарів, що були Вам вислані на момент підміни або інших неприємних ситуацій, які, в принципі, не раз були. Хочу зауважити, що Ви ображаєте нашу компанію та наших співробітників без будь-яких причин і те, що Ви в своєму коментарі пишете неправду, а саме, цитую: «що ми підклали в посилку два дрючка» (ці два дрючка Ви самі обрали і оформили замовлення)!!!
Хочу зауважити, що ми завжди висилаємо замовлення разом в одній посилці, а якщо клієнт бажає, щоб ми вислали йому замовлення окремо, для цього клієнт повинен про це повідомити по телефону або в Коментарі до замовлення. Оскільки Ви замовили у нас декілька товарів і, якщо ми будем висилати Вам їх окремо, то доставка по Україні буде значно дорожча!!! Далі Ви написали, що ми пред’явили Вам рахунок на 3551грн. Це нереально по обом простим причинам.
По-перше, ми працюємо мінімум 50% передоплати, а Ви написали, що вислали нам 1200грн. передоплати, що виходить не 50% передоплати, а менше 34% передоплати, що, в принципі, не можливо.
По-друге, це Ваш рахунок про оплату. Загальна сума Вашого замовлення складає 2368грн., саме тому Ви і внесли передоплату 1200грн., що і доводить те, що Ви пишете НЕПРАВДУ!!!
І, остання НЕПРАВДА в Вашому коментарі, цитую: це те, що Ви пишете, що Вас обдурили гопники та шахраї… Ви не відповідаєте на телефон з того часу, коли ми повідомили Вам, що ми не можемо розділити товари в посилці і, якщо Ви відмовляєтесь від замовлення, то нам прийдеться повернути всі товари на склад і тільки після цього ми зможем вислати Вам той товар, який Вам сподобався. Те, що Ви не відповідаєте на телефон говорить про те, що ви не зацікавлені вирішувати ПРОБЛЕМУ, яка пов’язана з Вашим замовленням, а, навпаки, спеціально, погіршуєте ситуацію. Те, що Ви написали, що Вас обшукали на 1200грн. теж НЕПРАВДА!!! Вам жоден з наших співробітників не сказав, що Ви не отримаєте свою передоплату і якщо би Ви відповідали на телефон, Ви б чітко знали, що по регламенту нашої компанії після перевірки товарів і позитивного заключення Вам повернуть Вашу передоплату. Але ми навіть і це не зможемо зробити через те, що Ви не відповідаєте на наші неодноразові дзвінки, по одній простій причині, тому що нам не відомо, куди Вам повернути Вашу передоплату. Виходячи з аналізу безглуздої ситуації, яку Ви самі й створили, мені прикро, що через відсутність здорового глузду Ваших дій, ми марно витрачаємо свій час на переписку з Вами замість того, щоб просто, всього на всього, відповісти на телефон від наших співробітників і вирішити всі проблеми одним реченням!!! Наполегливо Вам рекомендую, зв’язатися з нашими менеджерами і надати всю відсутню інформацію, а також Ваші реквізити для отримання Вашої передоплати. І, перестаньте писати те, чого не існує – це не допоможе в вирішенні Вашої проблеми!!! Запевняю Вас в тому, що ми ніколи не обманювали наших клієнтів і завжди маємо намір відстоювати свою репутацію, а саме це, говорить про те, що Ви НЕ ПРАВІ в тому, що пишете, що ми гопники та шахраї – це не так!!!
З повагою, головний менеджер компанії «LuxPL».
На рахунок того, що Ви пишете, що Ви мали справу з нами, а не з ким-небудь, так я Вам про це і писав раніше і ще раз особисто наголошую на тому, що саме з нами ви маєте справу і тільки з нами, а також тільки ми несем відповідальність за все, що відбувається на нашому сайті «LuxPL». Тому, можете не переживати ні про що та передавати в УС чи куди Ви побажаєте, що, так, ми отримали від Вас передоплату в розмірі 1200грн. і, що, так, ми берем на себе відповідальність, а також, якщо Ви бажаєте, я можу особисто написати листа в будь-яку інстанцію України з роз’ясненням про Вашу абсурдну ситуацію. Адже, саме тому, що ми отримали від Вас передоплату, ми і відіслали Вам товар, який Ви замовляли. Запевняю Вас, якщо б ми не отримали від Вас передоплати, ми не відправляли б Вам товари, які Ви замовили!!!
Ви повинні зрозуміти, що тут ми з’ясовуємо проблемні ситуації для подальшого їх вирішення і для того, щоб був контроль над менеджерами (раптом менеджер помилився та перевищив свої повноваження і т.д.). В Вашій ситуації менеджер виконав свої обов’язки грамотно та професійно, ми це вже вияснили!
Довожу до Вашого відома, що ми тут не приймаємо номера карток і тим більше, не висилаємо грошей!!! Цими питаннями займається фінансовий відділ, з яким Ви можете зв’язатися через Вашого менеджера і тільки! Тому, як я і писав в попередньому листі, Вам необхідно зателефонувати до наших менеджерів та надати їм всю інформацію. Запевняю Вас, що Вам нема за що переживати і чим скоріше Ви це зробите, тим скоріше закінчиться ця ні кому не потрібна ситуація!!! Нагадую Вам, що якщо б Ви брали слухавку, цієї ситуації не було б взагалі!
Ми проаналізували Вашу ситуацію і зробили висновок, про який я Вам писав раніше: виходячи з аналізу безглуздої ситуації, яку Ви самі й створили, мені прикро, що через відсутність здорового глузду Ваших дій, ми марно витрачаємо свій час на переписку з Вами, замість того, щоб просто, всього на всього, відповісти на телефон від наших співробітників і вирішити всі проблеми одним реченням!!! Повторно Вам рекомендую, зв’язатися з нашими менеджерами і надати всю відсутню інформацію, а також надати Ваші реквізити для отримання Вашої передоплати.
З повагою, головний менеджер компанії «LuxPL».