Luminarc.com.ua - Посуда Люминарк
Если вы пользуетесь только качественными кухонными принадлежностями, то наверняка вашим фаворитом является посуда Luminarc. Этот производитель известен всем оптимальным соотношением цены и отличного качества, а интернет-магазин Luminarc.com.ua поможет вас с выбором именно той посуды, которую вы всегда хотели!
Рейтинг 2.7 из 5 на основании 11 отзывов
Аксессуары Разное Товары для дома
Сервис нулевой
Ніколи не замовляйте тут нічого!!!
Категорично не рекомендую купувати будь-який товар у даному магазині, можна витратити тільки купу часу, грошей та зусиль!!!
Замовили посуд в даному магазині (набір сіро-червогоно кольору).
Замовляла набір дружина, одержував я.
На Новій пошті при отриманні ретельно перевірив чи все ціле, все ж це скло, всяке могло трапитись, однако посуд приїхав цілим, на... Читать отзыв Найгірший сервіс, який тільки зустрічав за все життя!!!
Категорично не рекомендую купувати будь-який товар у даному магазині, можна витратити тільки купу часу, грошей та зусиль!!!
Замовили посуд в даному магазині (набір сіро-червогоно кольору).
Замовляла набір дружина, одержував я.
На Новій пошті при отриманні ретельно перевірив чи все ціле, все ж це скло, всяке могло трапитись, однако посуд приїхав цілим, на колір не звертав уваги, тим паче, освітлення там препаршиве, забрав все додому. Вдома дістаю посуд, щоб глянула дружина і в неї відразу ШОК! посуд сіро-рожевий!!! А вона НЕНАВИДИТЬ рожевий колір!!!
Переглянули ще раз замовлення, замовили ми все вірно, саме сіро-червоний!!!
Наступного дня дружина дзвонить на магазин, щоб домовитись про обмін чи повернення товару, а їй в грубій формі кажуть: "...ви там багато не балакайте, а скиньте нам докази того, що ви отримали товар не того кольору, та й взагалі це ви недобачеєте і все там червоне..."
Дружина набрала мене в сльозах, бо їх культурно послали НІЗАЩО!!!
Дзвоню я в магазин, весь на нервах, пояснюю ситуацію, а мені починають грубити і знову ж таки ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ взагалі вести будь-який діалог без "доказів"!!!
Я ж пояснюю, що посуд не біля мене, я фізично не можу зараз скинути його фото!!! І прошу хоча б надати інформацію чи є у них той товар, який ми замовляли, саме сіро-червоного кольору!!!???
Мені в грубій формі відмовляються надати будь-яку інформацію!!!
Я кидаю роботу і їду фотографувати той злощасний посуд!
Зробив фото і посуду, і коробки з усіх сторін, а скидати фото немає куди, немає НІЯКОГО месенджера!!! Лише електронна пошта...
Ну добре, скинув фото, дзвоню знову до цього "найприємнішого" консультанта на світі, а він мені каже, що він бачте не може мені нічого сказати, бо він не може зайти на робочу пошту!!!
І взагалі зможе знайти хіба за день-два!!!!!
А я сподівався відразу відправити їм посуд назад, раз вже відпросився з роботи!!!
А тут на тобі час потрачено ВНІКУДИ!!!
Загалом спілкуватись з цією "найприємнішою" людиною в світі довелося ще декілька разів і кожного разу мене культурно посилали то на декілька годин, то на декілька днів, бо ж бачте щось там не так в них, щось там не те в них, щось там вони не знають чи не можуть зараз зробити/глянути, та й взагалі він зайнятий, я ну дуже вже не в пріоритеті, людині відверто начхати, що чи він чи хтось інший посилився і відправив не той товар!!!
В кінці кінців виявилось, що в них немає такого набору, як ми замовляли... Тільки от цю інформацію довелось чекати 4 дні!!!
Коли я сказав, що буду їм повертати посуд наложеним платежем - мені грубо відповіли, що вони його в такому випадку взагалі не будуть забирати з пошти!!!
Відповідно довелось відправляти просто так, гроші в магазину, посуд теж в магазину, а мені на слово цього "чемного продавця" треба вірити, що потім мені повернуть гроші!!!
В кінці кінців було витрачено купу часу, море нервів та зусиль, 2 рази оплата таксі, оплата послуг Нової пошти і нарешті мені повернули кошти ЛИШЕ за посуд, ніяких компенсації за послуги Нової пошти, чи тим паче за моральні збитки мови не йде!!!
Відповідно через помилку магазину в мене в гаманці стало на 700 грн менше, ну і нервових клітин поменшало суттєво!!!(
Нехай, попросив надати номер адміністратора, керуючого, завідувача, директора, та будь кого з відповідальних осіб, щоб лишити скаргу і на магазин, і безпосередньо на дану "прекрасну" особу, на що мені відмовили у грубій формі та, швидше за все, закинули мій номер в чорний список, бо додзвонитись на магазин я більше не можу...
Прохання до дирекції магазину - зв'яжіться, будь ласка, зі мною, завдяки такому працівнику ви втрачаєте клієнтів, завдяки такому працівнику страждає саме репутація магазину і замість того, щоб отримати ще одного задоволеного покупця, який сміливо мін би рекомендувати Ваш магазин друзям та знайомим, купувати речі на подарунок комусь, собі докупити ще щось з ваших товарів, ви отримаєте максимально незадоволеного клієнта, який НІКОЛИ не порекомендує навіть ворогові зв'язуватись з таким магазином!!!!!
Не знаю, як сайт, а посуд дуже гарний
Обслуживание и консультация ГРУБАЯ и ОСКОРБЛЯЮТ
Никто не звонит два дня, я сама набрала. Со мной не здороваются, не представляются, грубят и оскорбляют. Еле узнала, что собеседника зовут - Ярослав. Он чуть ли не матами со мной говорит, при том, что ему всё равно (как он отвечает), что я покупатель и что я оплатила 100 % заказ. А отправили посылку по старому адресу, чтобы не беспокоить лишний раз клиента.
После неадекватных оскорблений и повышенного тога с Ярославом - я положила трубку.
Ужасное обслуживание, разговаривают с Вами грубо и с натяжкой...
Всем буду советовать обходить их стороной. Нет бесплатной доставки при 100 % оплате, что за ужас!
Не варто витрачати Ваш час на замовлення на даному вебсайті
Так що не раджу цього продавця, не витрачайте свій час!!!
Осторожно!
На следующий день от Новой почты пришло уведомление о том, что посылка пришла из Харькова.
На новой почте бесплатно посылки хранятся 5 дней, ... Читать отзыв Деньги оплатила продавцу на карточку Приватбанка, номер карты он мне выслал на мобильный.
На следующий день от Новой почты пришло уведомление о том, что посылка пришла из Харькова.
На новой почте бесплатно посылки хранятся 5 дней, но у меня есть карточка постоянного клиента и мои посылки могут бесплатно хранится бесплатно 7 дней. Более того, за определённую плату, срок хранения может быть продлён до 25 дней, далее Новая почта снимает всю ответственность по пересылке и использует товар по своему усмотрению.
Поскольку товар я заказывала, будучи за пределами родного города, чётко рассчитала, что вернусь на пятый день и заберу свой питьевой набор.
На третий день, с дня прихода посылки на новую почту, приходит смс от почты о том, что если я в течение четырёх дней не заберу свою посылку, она отправиться назад отправителю.
Сюрприз! Отправитель, за оплаченный мной товар, поставил возврат на пятый день — это сказали на линии консультаций на Новой почте.
Никакой договорённости на счёт того, что я должна прийти в установленный, срок со мной не было, и на сайте в разделе: «доставка и оплата» тоже никакой информации не указано о сроках получения, и о таком нюансе работы интернет-магазина.
На шестой день с момента отправки созваниваюсь с интернет-магазином, меня заверяют в том, что никаких проблем нет, мне товар отправят назад.
Жду назад свой товар целую неделю. Звоню им, с момента всей этой эпопеи прошло уже 15 дней. Мне рассказывают о том, что товар уже неделю!!! лежит на Новой почте Харькова и мне его вышлют, если я оплачу: 3 раза пересылку из и оплачу хранение в Харькове на Новой почте 1 неделю. И всё вместе взятое значительно превысит стоимость самого питьевого набора.
Деньги мне не вернули, питьевой набор не получила.
Отличное качество обслуживания
Хороша посуда
После проплаты доставили через день, считаю быстро. Две тарелки оказались с небольшим браком (небольшие сколы), что учитывая объем и доставку с другого города считаю допустимо. Так что можно брать.
Обожаю чашки данной фирмы
luminarc luminarc.com.ua
Посуда Люминарк