Сама працюю в сфері обслуговування, роль відгуків розумію. Ніколи не пишу негативні на емоціях та безпосередньо після події: лише на холодний розум та після перевірки самої себе. По суті: перше замовлення: в наявності 80% товару, менеджер дратується, що я по телефону не можу зрозуміти якості запропонованого обміну. Прошу посилання, менеджер нервує та підвищує тон. Обмін не влаштовує, замовлення не повноцінне. Читать отзыв Сама працюю в сфері обслуговування, роль відгуків розумію. Ніколи не пишу негативні на емоціях та безпосередньо після події: лише на холодний розум та після перевірки самої себе. По суті: перше замовлення: в наявності 80% товару, менеджер дратується, що я по телефону не можу зрозуміти якості запропонованого обміну. Прошу посилання, менеджер нервує та підвищує тон. Обмін не влаштовує, замовлення не повноцінне. Друга спроба: вдруге замовлення не в наявності на 100%, на сайті інфа хибної наявності. Менеджер терпляче пропонує друге, третє, по ітогу і заміни не надано. Відправка. Тиша. Через 3 дні цікавлюсь. Відповідь - відправили. Тиша. Ще два дні - відповідь: ми вам відправили УкрПоштою. Кажу: в замовленні Нова пошта. Оператор: так, УкрПошта нам повернула, ми вам відправили Новою. Вже їде до вас. Я: при відправленні миттєво приходить повідомлення в app, його нема. Точно вже їде? Оператор: ввечері відправИМ. Через хвилину віддзвін: «Це частину вашого замовлення відправили помилково? Яка ваша фамілія?». Занавес. Висновок: хибна інформація про наявність товару, помилки при обробці, відверта брехня операторів. Незалежно від результату актуального замовлення - не співпрацюватиму.
Відгук свідомий
Ніколи не пишу негативні на емоціях та безпосередньо після події: лише на холодний розум та після перевірки самої себе.
По суті: перше замовлення: в наявності 80% товару, менеджер дратується, що я по телефону не можу зрозуміти якості запропонованого обміну. Прошу посилання, менеджер нервує та підвищує тон. Обмін не влаштовує, замовлення не повноцінне.
Читать отзыв Сама працюю в сфері обслуговування, роль відгуків розумію.
Ніколи не пишу негативні на емоціях та безпосередньо після події: лише на холодний розум та після перевірки самої себе.
По суті: перше замовлення: в наявності 80% товару, менеджер дратується, що я по телефону не можу зрозуміти якості запропонованого обміну. Прошу посилання, менеджер нервує та підвищує тон. Обмін не влаштовує, замовлення не повноцінне.
Друга спроба: вдруге замовлення не в наявності на 100%, на сайті інфа хибної наявності. Менеджер терпляче пропонує друге, третє, по ітогу і заміни не надано. Відправка. Тиша. Через 3 дні цікавлюсь. Відповідь - відправили. Тиша. Ще два дні - відповідь: ми вам відправили УкрПоштою. Кажу: в замовленні Нова пошта. Оператор: так, УкрПошта нам повернула, ми вам відправили Новою. Вже їде до вас. Я: при відправленні миттєво приходить повідомлення в app, його нема. Точно вже їде?
Оператор: ввечері відправИМ. Через хвилину віддзвін: «Це частину вашого замовлення відправили помилково? Яка ваша фамілія?».
Занавес.
Висновок: хибна інформація про наявність товару, помилки при обробці, відверта брехня операторів.
Незалежно від результату актуального замовлення - не співпрацюватиму.