Тетяна Отзыв написан 20 сентября, 2024 год25 просмотров
Квитки були Кишенів -Київ,але в Кишенів приіхав жахливий автобус до Одеси,грязний ,не просто пильний,а з жуйками скрізь і сміттям,про умови взагалі мовчу(зарядиться можна в переносці над туалетом,а туалет то взагалі без світла …В Одесі автобус ліпший був трохи,але відношення дно просто.Я їхала з 2 дітьми ,в одного температура,мали приїхати посеред ночі ,я мабуть просила разів 10 сказать приблизно о котрій будем бо пішки з траси навряд хтось добереться,майже всі рази -доїжджатимемо скажем.Як так,як я маю вночі на зупинці чекати в комендантську годину транспорт?
Ми щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час вашої поїздки, і за всі незручності, які вам довелося пережити.
Ваші зауваження щодо стану автобусів, умов поїздки та недостатньої комунікації з боку водіїв є цілком справедливими. Подібний сервіс не відповідає нашим стандартам, і ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися.
Стан автобусів: Ми передамо інформацію про неналежний санітарний стан і технічні проблеми відповідальному відділу для негайної перевірки й усунення недоліків.
Відсутність належної комунікації: Запити про орієнтовний час прибуття мають отримувати чіткі відповіді, особливо у таких важливих ситуаціях, як нічні рейси та комендантська година. Ми переглянемо наші інструкції для водіїв, щоб забезпечити якісну комунікацію з пасажирами.
Ще раз приносимо вибачення за всі завдані незручності. Ваш відгук є дуже важливим для нас, і ми зробимо все можливе, щоб покращити якість наших послуг.
Ми щиро перепрошуємо за ваш негативний досвід та незручності, з якими вам довелося стикнутися під час поїздки. Ваші зауваження стосовно стану автобусів, відсутності належних умов і комунікації з боку водіїв є абсолютно виправданими.
Щодо стану автобусів:
Ми проведемо додаткову перевірку технічного і санітарного стану транспортних засобів на цьому маршруті. Такі умови є неприйнятними, особливо для пасажирів із дітьми.
Щодо комунікації з водіями:
Ваш запит про час прибуття є цілком зрозумілим, особливо з огляду на комендантську годину. Ми обговоримо цю ситуацію з відповідальними особами, щоб у майбутньому пасажири отримували точну інформацію вчасно.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності. Ми врахуємо ваші зауваження для покращення якості нашого сервісу.
Жахливе перевезення - Отзывы о Like Bus
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми щиро перепрошуємо за ситуацію, яка склалася під час вашої поїздки, і за всі незручності, які вам довелося пережити.
Ваші зауваження щодо стану автобусів, умов поїздки та недостатньої комунікації з боку водіїв є цілком справедливими. Подібний сервіс не відповідає нашим стандартам, і ми працюємо над тим, щоб подібні ситуації не повторювалися.
Стан автобусів: Ми передамо інформацію про неналежний санітарний стан і технічні проблеми відповідальному відділу для негайної перевірки й усунення недоліків.
Відсутність належної комунікації: Запити про орієнтовний час прибуття мають отримувати чіткі відповіді, особливо у таких важливих ситуаціях, як нічні рейси та комендантська година. Ми переглянемо наші інструкції для водіїв, щоб забезпечити якісну комунікацію з пасажирами.
Ще раз приносимо вибачення за всі завдані незручності. Ваш відгук є дуже важливим для нас, і ми зробимо все можливе, щоб покращити якість наших послуг.
З повагою,
Клієнтська служба компанії Like Bus
Ми щиро перепрошуємо за ваш негативний досвід та незручності, з якими вам довелося стикнутися під час поїздки. Ваші зауваження стосовно стану автобусів, відсутності належних умов і комунікації з боку водіїв є абсолютно виправданими.
Щодо стану автобусів:
Ми проведемо додаткову перевірку технічного і санітарного стану транспортних засобів на цьому маршруті. Такі умови є неприйнятними, особливо для пасажирів із дітьми.
Щодо комунікації з водіями:
Ваш запит про час прибуття є цілком зрозумілим, особливо з огляду на комендантську годину. Ми обговоримо цю ситуацію з відповідальними особами, щоб у майбутньому пасажири отримували точну інформацію вчасно.
Ще раз перепрошуємо за завдані незручності. Ми врахуємо ваші зауваження для покращення якості нашого сервісу.
З повагою,
Клієнтська служба компанії Like Bus