Акционерное общество «Кредобанк» отзывы
с оценкой «Ужасно»

Львів, вул. Сахарова, 78
Отзывы клиентов
Акционерное общество «Кредобанк»
2.2 5
44 отзыва / 25697 просмотров

Омбін валюти в додатку не працює

Дмитро Дмитро 1 августа, 2025 год
1 серпня знадобилось придбати злотих на 50к, але додаток постійно говорить що ліміт на купівлю валюти в цьому місяці - 0грн. дивно, начебто ж новий місяць і відповідно ліміт має бути 50к. дзвоню на гарячу лінію, де мені пояснюють, що цей фунціонал вимкнено до переходу на новий додаток, пропонують звернутись в каси банку (що фізично для мене неможливо) пара-пара-пам кредобанк... Читать отзыв 1 серпня знадобилось придбати злотих на 50к, але додаток постійно говорить що ліміт на купівлю валюти в цьому місяці - 0грн. дивно, начебто ж новий місяць і відповідно ліміт має бути 50к. дзвоню на гарячу лінію, де мені пояснюють, що цей фунціонал вимкнено до переходу на новий додаток, пропонують звернутись в каси банку (що фізично для мене неможливо) пара-пара-пам кредобанк - ви там угораєте чи що? вимкнути функціонал і не дати альтернативи - це взагалі як?

самый отстойный банк который только есть

Гость Гость 23 января, 2025 год
ужасное онлайн приложение все долго грузит ждешь по 10-20 минут когда деньги переведутся с карты на карту
Достоинства:
  1. нет
Недостатки:
  1. очень много

Банк сливает информацию о клиентах мошенникам

Артур Артур 28 мая, 2024 год
Как только я сделал этот бане сразу начали звонить какие-то мошенники, причем они знали обо мне всю информацию, просили ccv код и номер карты. НБУ давно продался, поэтому будьте осторожны, работают мошенники !!!!!
Достоинства:
  1. их нет
Недостатки:
  1. их бесконечность

Мародери, яких ще пошукати

Гость Гость 12 января, 2024 год
Намагався закрити рахунок ФОП в зв'язку з припиненням діяльності. ФОП закритий через Дію. Залишок на рахунку 203,29.грн. Окрім фопівського рахунку була ще картка фізособи. Закрити фопівський рахунок через те що на ньому залишок неможливо, Термін дії сертифікатів збіг, тому вивести на картку, обнулити теж неможливо. Через те що карткою фізособи не користувався, на неї нарахували комісію 100 грн. Увага! Банк... Читать отзыв Намагався закрити рахунок ФОП в зв'язку з припиненням діяльності. ФОП закритий через Дію. Залишок на рахунку 203,29.грн. Окрім фопівського рахунку була ще картка фізособи. Закрити фопівський рахунок через те що на ньому залишок неможливо, Термін дії сертифікатів збіг, тому вивести на картку, обнулити теж неможливо. Через те що карткою фізособи не користувався, на неї нарахували комісію 100 грн. Увага! Банк бере гроші за те що НЕ надає послугу. Отримувати нові сертифікати не бачу необхідності бо ФОП я закрив, тобто наразі не є підприємцем. Ну і закрити фопівський рахунок, звісно, 300 грн. Мусив залишити все як є: їм мої 203,29, нехай з них і вираховують свої 100 грн за те що я не користувався карткою. Категорично не рекомендую мати справу з Kredobank. Окрім інтерфейсу та функціоналу в стилі Windows-98, ви отримаєте ще й мародерський підхід до клієнта.

Банк краде ваші кошти

Тарас Тарас 16 декабря, 2023 год
Самий найгірший банк. Заблокували мені картку та онлайн-банкінг. При зверненні у відділення та на гарячу лінію інформації мені ніякої не надали та не змогли пояснити причини блокування. На гарячій лінії сказали подзвонити через 7 днів. Але через 7 днів нічого не змінилося і мені ніякої інформації так і не надали, а оператор тупо відморозився від мене. Чому немає точної причини... Читать отзыв Самий найгірший банк. Заблокували мені картку та онлайн-банкінг. При зверненні у відділення та на гарячу лінію інформації мені ніякої не надали та не змогли пояснити причини блокування. На гарячій лінії сказали подзвонити через 7 днів. Але через 7 днів нічого не змінилося і мені ніякої інформації так і не надали, а оператор тупо відморозився від мене. Чому немає точної причини за що заблокували? Також на рахунку було 26000грн., тепер в мене 0. Куди ділись мої гроші в них також пояснень немає. Банк просто вкрав мої кошти. Пояснень я до тепер ніяких не отримав. Вимагаю негайно повернути мені мої кошти. Буду писати заяву в поліцію про крадіжку банком коштів та подавати до суду. Нікому не рекомендую користуватися послугами кредобанку, якщо хочете зберегти свої кошти.

Аферист не наказан

Виталий Виталий 25 ноября, 2023 год
Меня обдурил аферюга на 500 гривень действия банка 0 решение проблемы их не интересует и карточка афериста до этих пор принимает деньги

Начхали на давніх клієнтів

Гость Гость 18 июля, 2023 год
Замочили довідку з банку, що відділення не працювало при окупаціі.Здерли 300грн за довідку (гарна підтримка Херсонців), пообіцяли що надрукують за сім днів (оце швидкість).
Минуло вже два тижні і нас кормлять сніданками...
Плюють на клієнтіи (а ми вже більше 10 років з ними)
Мабуть час прощатись.

НІКОЛИ, НІКОЛИ, НІКОЛИ не звертайтеся до цього так званого банку "Кредо"

Гость Гость 18 декабря, 2022 год
Найгірше обслуговування за все моє життя, повна некваліфікація, брехня, перекидання відповідальності з один на одного. Але про все по порядку
6.12 я звернулася до відділення банку м. Києва за адресою проспект Перемоги 96 з метою відкриття поточного рахунку для ФОП. Важливе уточнення – клієнтом банку я є (тобто раніше вже провели процедуру ідентифікації, верифікації, всі необхідні перевірки. Кредитів та заборгованостей... Читать отзыв
Найгірше обслуговування за все моє життя, повна некваліфікація, брехня, перекидання відповідальності з один на одного. Але про все по порядку

6.12 я звернулася до відділення банку м. Києва за адресою проспект Перемоги 96 з метою відкриття поточного рахунку для ФОП. Важливе уточнення – клієнтом банку я є (тобто раніше вже провели процедуру ідентифікації, верифікації, всі необхідні перевірки. Кредитів та заборгованостей я не маю, є лише рахунок із 0 залишком та відсутністю оборотів за останній рік). Оскільки в мене змінилася адреса прописки з мого минуло звернення в банк – її потрібно було замінити, але співробітник банку з N-спроби змогла нормально роздрукувати заяву на відкриття рахунку з вірно вказаною адресою. Взявши всю необхідну інформацію, мені сказали що повідомлять реквізити мого рахунку пізніше, оскільки відкриває його не відділення, а головний банк. Після цього було кілька спроб зв'язатися зі співробітником банку – на що я не отримала нічого, окрім ігнорування. Співробітник знайшов час мені відповісти лише після дзвінка в контакт-центр, але відповідь була невтішною – рахунок ще не відкритий.
14.12 я нарешті отримала реквізити відкритого рахунку, на моє запитання "Чого це зайняло 7 робочих днів (а не 3, як того вимагає законодавство)? отримала відповідь «Була повітряна тривога». Хм, цікаво - в Києві повітряна тривога була 7 днів тільки за однією адресою??? ПОМИЛКА №1.

Оскільки я ФОП, мені ще потрібні були ключі і доступи до клієнт-банку IFOBS, які звісно ж не прийшли. На запитання "Коли?" була знову отримана відповідь "Очікуйте". Через день очікування я звернулася на гарячу лінію IFOBS, де мені повідомили, що заявку на отримання ключів не була залишена співробітниками відділення. ПОМИЛКА №2.

Заявку оформили в онлайн-режимі. До кінця дня мені передзвонили і повідомили, що співробітники відділення банку вказали не всю необхідну інформацію, і отримати ключі я не можу. ПОМИЛКА №3

Нерви мої вже почали здавати, було ще кілька звернень у колл-центр, розмова закінчувалася однаково - "Чекайте, ми розберемося і передзвонимо", але на жаль, довгоочікуваного дзвінка я так і не отримала. Мої прохання поєднати мене з кимось із керівних осіб – були жорстко відхилені. Наступного дня до обіду (а це 3 робочі години) я також не отримала ніякої інформації.
Наступним етапом був дзвінок до Головного банку, де теж була доволі цікава розмова. Висловитись мені не дали, весь час перебивали наступними фразами: «Мені ніколи», «Я зайнята» «Це не моє питання», і моє улюблене «Жіночка, давайте не будемо псувати настрій перед святами». Так ось "ЖІНОЧКА, ВИ НАПЕВНЕ ВЧАСНО ЗАРПЛАТНЮ ОТРИМУЄТЕ І МОЖЕТЕ СПЛАТИТИ ВСІ ВАШИ ВИТРАТИ. Я 2 ТИЖНІ СИДЖУ БЕЗ ЗАРПЛАТИ, ОСКІЛЬКИ ЗВЯЗАЛАСЬ З ВАШИМ ТАК ЗВАНИМ "БАНКОМ"". Як результат – мені зателефонували з відділення та сказали, що ключі будуть, знову очікуйте. І дійсно, вони прийшли, але тільки на пошту (СМС повідомленням не було). На моє запитання "Коли буде СМС?", була відповідь «Протягом 30 хвилин». Через ще пів години виявилося, що на цей час у ГБ обід і зробити цю операцію прямо зараз вони не можуть. Тобто, співробітник нахабно збрехав про час очікування або настільки некваліфікований, що не знає точний час обіду її колег. ПОМИЛКА № 4.

Зрештою через 2 тижні очікування я змогла отримати всю необхідну інформацію. А також наостанок відбулася дуже цікава розмова з керівником цього "прекрасного" відділення, де я не отримала жодної відповіді на свої запитання, окрім наглої брехні і більше того, переді мною навіть ніхто не вибачився. І так, були поставлені наступні запитання:
1) - "З якої причини банк порушивши вимоги законодавства відкривав рахунок 7 робочих днів?"
- "3 дні документи були на нашій стороні, 3 дні на ГБ"

Що саме банк по 3 дні вивчав у заяві на відкриття рахунку вже існуючого клієнта банку – залишається загадкою.
До того ж я вимагаю щоб банком були встановлені точні терміни, коли інформація була передана на ГБ, оскільки найімовірніше що вона була передана 13-14.12 в день безпосереднього відкриття рахунку
2) - "Чого не було залишено заявку на отримання доступів IFOBS?"
- "Такого бути не може. Заявка "нібито" залишається при відкритті рахунку".

Наскільки я розумію, співробітники колл-центру бачать більш достовірну інформацію в системі і помилитися не могли, але все ж таки виникає питання - хто є більше некваліфікований - співробітники відділення, які не залишили з якоїсь причини заявку і нахабно брешуть що такого бути не може або співробітники служби підтримки? Я схиляюсь до першого варіанту. На додаток, всі розмови з контактом центром записуються, легко можна відстежити що саме було сказано.
3) - "Яка інформація була не вказана в заявці та з якої причини?"
– "Система "сама" переплутала 1 цифру у номері телефону".

Чому це сталося і чи зверталися співробітники відділення до компанії розробника - була отримана відповідь "Це не у моїй компетенції". Тобто банк знову не захотів розібратися у істинних причинах цієї проблеми та хоча б частково зняти з себе відповідальність. Питання яке напрошується само по собі- "А що взагалі в компетенції начальника відділення?". Виходячи з діалогу, взагалі нічого.

А тепер з приводу цього питання можу сказати як людина, яка пропрацювала 5 років у компанії, що супроводжує ПЗ, встановлене в даному банку - вкотре нахабна брехня. Не може система просто так підтягнути не ту інформацію,"не ту цифру у мобільний телефон", оскільки вся вона зберігається у базі, а я не змінювала свій телефон. І навіть тут я можу припустити, що співробітники забули змінити мою адресу прописки, про яку вказано на початку цього повідомлення - ось істина причина.

Як результат: 2 тижні я не могла отримати необхідну інформацію у повному обсязі, 2 тижні мені довелося криком і скандалами вимагати інформації з приводу здавалося би простого відкриття рахунку. 2 тижні без зарплати, декілька безсонних ночей, тиждень п'ю заспокійливі, трапився на нервовому срив та напад астми чого не було не те що 2 роки, не було жодного разу за всю війну. Брехня, повне ігнорування тебе як клієнта, перекидання відповідальності з однієї людини на іншу, відсутність вибачень, але ось насамкінець останні питання - за яке "обслуговування" рахунку мені тепер платити цьому "банку" і хто мені відшкодує фізичну та моральну шкоду?

Цікаво скільки би часу прийшлось очікувати якби я не дзвонила?
Скільки би часу прийшлось чекати, наприклад, літнім людям які не можут відстояти свої права у повній мірі?
Бажаю всім співробітника причетних до цієї ситуації подібного обслуговування вас у інших центрах надання послуг, але вже як клієнтів, протягом 14 робочих днів, та ще і з подібним відношенням. Ось такий клієнтоорієнтований підхід в Кредобанку. Добре поміркуйте перш ніж звертатися до так званої "фінансової установи", а особливо до відділення за адресою м.Київ, пр.Перемоги 96

Мені навіть стало страшно відкривати тут рахунок!

Новий клієнт,який вчасно схаменувся Новий клієнт,який вчасно схаменувся 15 февраля, 2022 год
Повелася на рекламу та хотіла відкрити "правильну карту".
Але побачивши що робить банк з грошима та рахунками своїх клієнтів - більше про це не думаю.
Достоинства:
  1. Україно-польський банк
Недостатки:
  1. - Діяльність не підлягає пояснення та логіці
  2. - Репутація нижце вже не буває
  3. - На кожному кроці приховані!!!комісії
  4. - Мобільний банкінг - його де-факто відсутність
  5. - Нормою є зникнення та недоповернення, або ж блокування власних грошей
  6. - Недобросовісне нарахування відсотків
  7. - Гаряча лінія безнадійна, оскільки треба обов'язково їхати в банк, якщо там знайдуться кваліфіковані менеджери

Жахливий банк

Атаманенко Леся Атаманенко Леся 21 декабря, 2021 год
Нікому не рекомендую зв'язуватись з цим банком. Не дотримуються законодавства України. Дають по гарячій лінії недостовірну інформацію

Жахливе обслуговуваня, вірнише відсутнісь його

Гость Гость 5 марта, 2021 год
Сьогодні 5.03 2021 року я хотів проплатити візовий збір в місті Черкаси в Кредобанку за адресою Пастерівска 25, але втілити з першого разу не вийшло, так як потрапив на неадекватну касирку , яка відмовилася розмовляти українською мовою (питання до мовного обмусмена), а також нав'язувала непотрібні мені послуги, сказала, що спершу я повинен піти до менеджера і отримати консультацію... Читать отзыв Сьогодні 5.03 2021 року я хотів проплатити візовий збір в місті Черкаси в Кредобанку за адресою Пастерівска 25, але втілити з першого разу не вийшло, так як потрапив на неадекватну касирку , яка відмовилася розмовляти українською мовою (питання до мовного обмусмена), а також нав'язувала непотрібні мені послуги, сказала, що спершу я повинен піти до менеджера і отримати консультацію по послугах банку, а тільки потім йти до неї, а також зажадала щоб я передав свій паспорт їй в руки в обов'язковому порядку, інакше вона відмовляється мене обслуговувати, але передавати документи під час карантину я відмовився, сказав що я притулю потрібну сторінку яку вона попросить до прозорого скла, яке відокремлює мене від касира, на що вона відмовилася мене обслуговувати, розмовляла нахабно і не вічливо, як ніби вона на ринку, а не в банку . Дуже погане обслуговування, мені так і не вдалося у неї проплатити,тому робіть висновки.
Достоинства:
  1. Зручне розташування і це єдиний плюс
Недостатки:
  1. Касири в відділенні це МРАК ПОВНИЙ , Після відвідування почуваєш себе як після відра помиїв

Погрожує банк, халатність, безвідповідальність

Клієнт який двогий час давав можлівість банку заробляти кошти та вчасно виконував свої зобовязання Клієнт який двогий час давав можлівість банку заробляти кошти та вчасно виконував свої зобовязання 8 декабря, 2020 год
Терміново оплатіть борг за Кредитним Договором по картковому рахунку у Кредобанку.
для уникнення мір відповідно статтей Цивільного кодексу України 623, 624 та 625.
Банк передає дані до міграційної служби, бюро кредитних історій та до судового реєстру!
Достоинства:
  1. не має
Недостатки:
  1. - погрози.
  2. - порушення прав людини.
  3. - порушення прав клієнта. все робиться без пояснень

Ніякої допомоги

Гость Гость 27 августа, 2020 год
Можу залишити тільки негативний відгук! Хотів відправити гроші з Польщі в Україну через PKO Bank Polski в Кредобанк на рахунок Złotówka але на жаль, чи то Кредобанк дав невірні реквізити толі в PKO не можуть розібратись вже в третьому банку поспіль ((( З підтримки тільки кол-центр, який ніяк не допомагає.

Співробітники працюють за своїм графіком, а не за графіком банку

Анатолій Анатолій 27 августа, 2020 год
Хотів зробити платіж, підійшов до відділення Кредобанку о 17:05, працівники сказалаи, що робочий день закінчився і щоб я приходив завтра, хоча на вивісці вказано, що банк працює до 18:00. Як так?

Як розуміти підняття відсотків без мого відому?

Володимир Володимир 27 августа, 2020 год
Взяв кредит на нове авто в Кредобанку терміном на 7 років. Через 3 місяці отримав 2 листи (одне - на своє ім'я, друге - на ім'я дружини), в яких було зазначено, що банк змінює відсоткову ставку і тепер вона становитиме 21%. Спочатку, під час підписання договору ставка була 15,99%. У мене просто немає слів. Минуло всього 3 місяці, прострочень у... Читать отзыв Взяв кредит на нове авто в Кредобанку терміном на 7 років. Через 3 місяці отримав 2 листи (одне - на своє ім'я, друге - на ім'я дружини), в яких було зазначено, що банк змінює відсоткову ставку і тепер вона становитиме 21%. Спочатку, під час підписання договору ставка була 15,99%. У мене просто немає слів. Минуло всього 3 місяці, прострочень у мене не було, а банк вже заганяє мене в свої жорсткі рамки. А раптом ще через 3 місяці банку захочеться знову підвищити ставку ?! Більше послугами даного банку я ніколи надалі не скористаюся і іншим не рекомендую.

Нав'язування продуктів

Гость Гость 27 августа, 2020 год
Коли ж нарешті до вас дійде, що нав'язування своїх продуктів з особистих телефонів, які вам ніхто не давав, ні до чого хорошо не приведе?! Людина може відпочивати після нічної зміни або бути хворим, погано себе відчуваючи і йому не потрібен кредит від вашого дебільного банку. Хто буде поважати вас, якщо ви не поважаєте особистий простір інших людей?

Абсолютно некомпетентні працівники

Наталія Наталія 25 августа, 2020 год
Ми звернулись до відділення Кредобанку для відкриття картки. По-перше, перебування в банку зайняло 1,5 години (!!!) нашого часу, від менеджера ми не отримали жодних пояснень про те, що взагалі відбувається та якими мають бути наші подальші дії, ніби ми самі маємо знати, що то за прохідний лист і що він означає. По-друге, працівники не розуміють державної мови і хамовито відповідають,... Читать отзыв Ми звернулись до відділення Кредобанку для відкриття картки. По-перше, перебування в банку зайняло 1,5 години (!!!) нашого часу, від менеджера ми не отримали жодних пояснень про те, що взагалі відбувається та якими мають бути наші подальші дії, ніби ми самі маємо знати, що то за прохідний лист і що він означає. По-друге, працівники не розуміють державної мови і хамовито відповідають, це в першу чергу стосується касира.

Відсотки за півроку 3 гривні

Ірина Ірина 13 февраля, 2020 год
Добрий день, сьогодні забрала кошти за достроково розірваним депозитом, відсотки з 2500 доларів склали 3 гривні 10 копійок, співробітники зайняли позицію "САМА Д**А" поклала не 2500, а 2480 доларів. увечері на рахунку в Директі були 18 доларів, а на ранок вони перетворились на 13 центів.

Кредит в кредобанке

Алексей Алексей 1 февраля, 2020 год
Никогда не связывайтесь с кредобанком. Брал у них кредит несколько сот тысяч грн. Частично погасил (около 60%) через 4 дня согласно пункта 6.7 договора. А в конце месяца узнал, что деньги не пошли в счет погашения из-за отсутствия заявления с моей стороны. И мне насчитали лишние "проценты". Я я этим банком работал 4 года. Зря. кредобанк не для людей.
Достоинства:
  1. Плюсов практически нет
Недостатки:
  1. Минус

Туристичне страхування не оформляють, програма не працює

Роман Роман 22 ноября, 2019 год
Сьогодні 22.11.2019 у центральному відділенні Львова Кредобанк не працювала програма для оформлення туристичного страхування. Марно витрачений час в банку.

Самые отрицательные эмоции по банку

Гость Гость 17 сентября, 2019 год
Можно сказать, что сотрудники некомпетентные, не проговаривают условия открытия карт и счетов, потом рассказывают, что вопросы по всем пунктам ДОЛЖНЫ задавать сами клиенты... Заплатила абонплату за обслуживание карты, но они всё равно взяли с моего валютного счёта дополнительно деньги. Толком за что сняли деньги при уплате абонплаты на год вперёд так и не объяснили. Не выдали деньги со счёта =... Читать отзыв Можно сказать, что сотрудники некомпетентные, не проговаривают условия открытия карт и счетов, потом рассказывают, что вопросы по всем пунктам ДОЛЖНЫ задавать сами клиенты... Заплатила абонплату за обслуживание карты, но они всё равно взяли с моего валютного счёта дополнительно деньги. Толком за что сняли деньги при уплате абонплаты на год вперёд так и не объяснили. Не выдали деньги со счёта = т.е. в кассу они деньги принимают, а из кассы деньги клиентам не отдают...
Тут они помнят, тут они не помнят, а вот там с вами работала не я, поэтому ничего вам разъяснить не могу и не буду...
Недостатки:
  1. Некомпетентные работники, отдаёте банку деньги руками, а забирать будете ногами ... с вас будут снимать деньги непонятно за что = объяснить вам «за что» никто не сможет...

Самый худший банк из всех

Гость Гость 12 августа, 2019 год
Подал заявку, десять раз звонили напоминали о встрече. Предоставил все документы, мурыжили пол дня в конечном результате отказали придумали какой то не существующий кредит на не существующую сумму. Ни когда не обращайтесь.
Достоинства:
  1. Нет
Недостатки:
  1. Все

Плохой банк

Amid Amid 26 июля, 2019 год
Невозможно взять кредит. С возможностью выплачивать и отказывают, хотя обещают дать,без справки о доходах!. А человек так надеется на то что дадут. И схорошим доходом!Лживые работники банка. Сливают информацию другим и потом у людей на работе проблемы, проверки приходят и проверяют. Никогда не связывайтесь с этим банком. Хотя и так есть у банка возможность заработать на процентах и не малых,... Читать отзыв Невозможно взять кредит. С возможностью выплачивать и отказывают, хотя обещают дать,без справки о доходах!. А человек так надеется на то что дадут. И схорошим доходом!Лживые работники банка. Сливают информацию другим и потом у людей на работе проблемы, проверки приходят и проверяют. Никогда не связывайтесь с этим банком. Хотя и так есть у банка возможность заработать на процентах и не малых, и людям голову морозить. Желаю искренне, чтобы вы никогда не имели ни одного клиента, чтобы вас обходили стороной, и вы подлые стали банкротом. А оно обязательно исполнится.
Достоинства:
  1. Нет. И не будет.
Недостатки:
  1. Лживые. Не дают кредит. Обманывают. Врут. А я могу платить.

Не беріть кредити в Кредобанку.

Гость Гость 15 мая, 2019 год
Кредобанк самовільно підвищує процентні ставки по кредитам вже після того як ви оформили договір і кілька місяців справно погашаєте заборгованість Вони вирішують,а чому б не здерти з вас більше.Адже у них в договорах так все мудро... прописано.При оформлені кредиту вручили графік погашення заборгованості де чітко розписано суми які потрібно вносити кожен місяць.
Я справно погашав щомісячну заборгованість і навіть вносив... Читать отзыв
Кредобанк самовільно підвищує процентні ставки по кредитам вже після того як ви оформили договір і кілька місяців справно погашаєте заборгованість Вони вирішують,а чому б не здерти з вас більше.Адже у них в договорах так все мудро... прописано.При оформлені кредиту вручили графік погашення заборгованості де чітко розписано суми які потрібно вносити кожен місяць.
Я справно погашав щомісячну заборгованість і навіть вносив сума трішки більші зазначних та через деякий час банк вирішив чомуб не здерти більше і підняв ставку по кредиту на 5%.
Хто знає що їм завтра ще присниться...
Так,що якщо нехочете попасти в таку халепу НЕ БЕРІТЬ КРЕДИТІВ В Кредобанку.

Ужасный кредобанк!!!

Анна Анна 23 апреля, 2019 год
Жаль что в этом банке не все могут воспользоваться кассой только клиенты((Пришлось ждать пока сотрудница банка обслужит клиента и не допускала меня к кассе(ждала мин15 до конца смены работы кассира оставалось 20мин)после чего люди побежали без очереди .

жахливий ifobs клієнт, дуже незручний та застарілий

Анатолій Анатолій 28 марта, 2019 год
Архаічне пз, не рекомендую їх інтернет-банкінк як для приватних осіб, так і для підприємців (Windows-application, який потрібно завантажувати). Те саме стосується і мобільного додатку. Подивіться на відгуки на маркетплейсі для перевірки.

Ужас 21 века в Херсоне

Юлия Юлия 12 марта, 2019 год
Решила написать, так как на дворе 21 век, а очередь для оплаты платежа, как в старые времена за колбасой. Вчера 11.03.2019 года в очередной раз зашла в Херсонское отделение Кредобанк на ул.Карла Маркса-УЖАС. Работают две кассы (хотя раньше работало четыре). Опять огромная очередь, но вчера люди стояли на лестнице и до самого выхода. На руке писали номера - это что... Читать отзыв Решила написать, так как на дворе 21 век, а очередь для оплаты платежа, как в старые времена за колбасой. Вчера 11.03.2019 года в очередной раз зашла в Херсонское отделение Кредобанк на ул.Карла Маркса-УЖАС. Работают две кассы (хотя раньше работало четыре). Опять огромная очередь, но вчера люди стояли на лестнице и до самого выхода. На руке писали номера - это что называется качество обслуживания???? Вообще кто нибудь кроме меня видит этот беспредел???? Если такой большой поток людей - разве это не повод открыть еще одну кассу и не издеваться над народом. "Керувальники" Вы что слепые и глухие????????????

Ужас

Анна Анна 19 февраля, 2019 год
Львов отделение на улице.Научная ,понятия обслуживания клиента в данном отделении приводит в шок..мега некомпетентные работники,есть ли вообще у них высшее образование?!...
Достоинства:
  1. К кассирам притензий нет
Недостатки:
  1. Некомпитентность

Не можу оперативно зняти депозит

Гость Гость 18 декабря, 2018 год
Не можу зняти швидко депозит - враховуючи мізерні відсотки мав надію на якість ослуговування - НЕ РЕКОМЕНДУЮ!

Я не клиент данного банка

гость гость 10 декабря, 2018 год
Я не клиент данного банка, но непонятно по каким причинам мне звонят и пишут второй месяц коллекторы Примоколект и Кредит-Капитал что я должен этому банку за какой-то кредит.
Недостатки:
  1. сливают клиентские базы банков коллекторам
Акционерное общество «Кредобанк»
KredoBank — украинский банк, основанный во Львове в 1990 году, отнесен Национальным банком Украины к системно важным банкам Украины. На 100% принадлежит финансовой группе PKO Bank Polski — крупнейшему финансовому институту Польши и одной из крупнейших финансовых групп Центрально-Восточной Европы.
Банк имеет кредитный рейтинг по национальной шкале на самом высоком... подробнее

Рейтинг 2.2 из 5 на основании 44 отзывов
Адрес: Львів, вул. Сахарова, 78
kredobank.com.ua
Перейти на сайт
Банки
Идея Банк (IdeaBank)
Идея Банк (IdeaBank)

Рейтинг: 2.4
121 отзыв
ПриватБанк
ПриватБанк

Рейтинг: 1.4
1419 отзывов
​Concord Bank (Конкорд Банк)
​Concord Bank (Конкорд Банк)

Рейтинг: 5
1 отзыв
VS Bank
VS Bank

Рейтинг: 3.3
4 отзыва