Акционерное общество «Кредобанк»
KredoBank — украинский банк, основанный во Львове в 1990 году, отнесен Национальным банком Украины к системно важным банкам Украины. На 100% принадлежит финансовой группе PKO Bank Polski — крупнейшему финансовому институту Польши и одной из крупнейших финансовых групп Центрально-Восточной Европы.
Банк имеет кредитный рейтинг по национальной шкале на самом высоком...
подробнее Рейтинг 2.2 из 5 на основании 44 отзывов
kredobank.com.ua
Перейти на сайт
Банки
Омбін валюти в додатку не працює
самый отстойный банк который только есть
Банк сливает информацию о клиентах мошенникам
Мародери, яких ще пошукати
Банк краде ваші кошти
Аферист не наказан
Начхали на давніх клієнтів
Минуло вже два тижні і нас кормлять сніданками...
Плюють на клієнтіи (а ми вже більше 10 років з ними)
Мабуть час прощатись.
НІКОЛИ, НІКОЛИ, НІКОЛИ не звертайтеся до цього так званого банку "Кредо"
6.12 я звернулася до відділення банку м. Києва за адресою проспект Перемоги 96 з метою відкриття поточного рахунку для ФОП. Важливе уточнення – клієнтом банку я є (тобто раніше вже провели процедуру ідентифікації, верифікації, всі необхідні перевірки. Кредитів та заборгованостей... Читать отзыв Найгірше обслуговування за все моє життя, повна некваліфікація, брехня, перекидання відповідальності з один на одного. Але про все по порядку
6.12 я звернулася до відділення банку м. Києва за адресою проспект Перемоги 96 з метою відкриття поточного рахунку для ФОП. Важливе уточнення – клієнтом банку я є (тобто раніше вже провели процедуру ідентифікації, верифікації, всі необхідні перевірки. Кредитів та заборгованостей я не маю, є лише рахунок із 0 залишком та відсутністю оборотів за останній рік). Оскільки в мене змінилася адреса прописки з мого минуло звернення в банк – її потрібно було замінити, але співробітник банку з N-спроби змогла нормально роздрукувати заяву на відкриття рахунку з вірно вказаною адресою. Взявши всю необхідну інформацію, мені сказали що повідомлять реквізити мого рахунку пізніше, оскільки відкриває його не відділення, а головний банк. Після цього було кілька спроб зв'язатися зі співробітником банку – на що я не отримала нічого, окрім ігнорування. Співробітник знайшов час мені відповісти лише після дзвінка в контакт-центр, але відповідь була невтішною – рахунок ще не відкритий.
14.12 я нарешті отримала реквізити відкритого рахунку, на моє запитання "Чого це зайняло 7 робочих днів (а не 3, як того вимагає законодавство)? отримала відповідь «Була повітряна тривога». Хм, цікаво - в Києві повітряна тривога була 7 днів тільки за однією адресою??? ПОМИЛКА №1.
Оскільки я ФОП, мені ще потрібні були ключі і доступи до клієнт-банку IFOBS, які звісно ж не прийшли. На запитання "Коли?" була знову отримана відповідь "Очікуйте". Через день очікування я звернулася на гарячу лінію IFOBS, де мені повідомили, що заявку на отримання ключів не була залишена співробітниками відділення. ПОМИЛКА №2.
Заявку оформили в онлайн-режимі. До кінця дня мені передзвонили і повідомили, що співробітники відділення банку вказали не всю необхідну інформацію, і отримати ключі я не можу. ПОМИЛКА №3
Нерви мої вже почали здавати, було ще кілька звернень у колл-центр, розмова закінчувалася однаково - "Чекайте, ми розберемося і передзвонимо", але на жаль, довгоочікуваного дзвінка я так і не отримала. Мої прохання поєднати мене з кимось із керівних осіб – були жорстко відхилені. Наступного дня до обіду (а це 3 робочі години) я також не отримала ніякої інформації.
Наступним етапом був дзвінок до Головного банку, де теж була доволі цікава розмова. Висловитись мені не дали, весь час перебивали наступними фразами: «Мені ніколи», «Я зайнята» «Це не моє питання», і моє улюблене «Жіночка, давайте не будемо псувати настрій перед святами». Так ось "ЖІНОЧКА, ВИ НАПЕВНЕ ВЧАСНО ЗАРПЛАТНЮ ОТРИМУЄТЕ І МОЖЕТЕ СПЛАТИТИ ВСІ ВАШИ ВИТРАТИ. Я 2 ТИЖНІ СИДЖУ БЕЗ ЗАРПЛАТИ, ОСКІЛЬКИ ЗВЯЗАЛАСЬ З ВАШИМ ТАК ЗВАНИМ "БАНКОМ"". Як результат – мені зателефонували з відділення та сказали, що ключі будуть, знову очікуйте. І дійсно, вони прийшли, але тільки на пошту (СМС повідомленням не було). На моє запитання "Коли буде СМС?", була відповідь «Протягом 30 хвилин». Через ще пів години виявилося, що на цей час у ГБ обід і зробити цю операцію прямо зараз вони не можуть. Тобто, співробітник нахабно збрехав про час очікування або настільки некваліфікований, що не знає точний час обіду її колег. ПОМИЛКА № 4.
Зрештою через 2 тижні очікування я змогла отримати всю необхідну інформацію. А також наостанок відбулася дуже цікава розмова з керівником цього "прекрасного" відділення, де я не отримала жодної відповіді на свої запитання, окрім наглої брехні і більше того, переді мною навіть ніхто не вибачився. І так, були поставлені наступні запитання:
1) - "З якої причини банк порушивши вимоги законодавства відкривав рахунок 7 робочих днів?"
- "3 дні документи були на нашій стороні, 3 дні на ГБ"
Що саме банк по 3 дні вивчав у заяві на відкриття рахунку вже існуючого клієнта банку – залишається загадкою.
До того ж я вимагаю щоб банком були встановлені точні терміни, коли інформація була передана на ГБ, оскільки найімовірніше що вона була передана 13-14.12 в день безпосереднього відкриття рахунку
2) - "Чого не було залишено заявку на отримання доступів IFOBS?"
- "Такого бути не може. Заявка "нібито" залишається при відкритті рахунку".
Наскільки я розумію, співробітники колл-центру бачать більш достовірну інформацію в системі і помилитися не могли, але все ж таки виникає питання - хто є більше некваліфікований - співробітники відділення, які не залишили з якоїсь причини заявку і нахабно брешуть що такого бути не може або співробітники служби підтримки? Я схиляюсь до першого варіанту. На додаток, всі розмови з контактом центром записуються, легко можна відстежити що саме було сказано.
3) - "Яка інформація була не вказана в заявці та з якої причини?"
– "Система "сама" переплутала 1 цифру у номері телефону".
Чому це сталося і чи зверталися співробітники відділення до компанії розробника - була отримана відповідь "Це не у моїй компетенції". Тобто банк знову не захотів розібратися у істинних причинах цієї проблеми та хоча б частково зняти з себе відповідальність. Питання яке напрошується само по собі- "А що взагалі в компетенції начальника відділення?". Виходячи з діалогу, взагалі нічого.
А тепер з приводу цього питання можу сказати як людина, яка пропрацювала 5 років у компанії, що супроводжує ПЗ, встановлене в даному банку - вкотре нахабна брехня. Не може система просто так підтягнути не ту інформацію,"не ту цифру у мобільний телефон", оскільки вся вона зберігається у базі, а я не змінювала свій телефон. І навіть тут я можу припустити, що співробітники забули змінити мою адресу прописки, про яку вказано на початку цього повідомлення - ось істина причина.
Як результат: 2 тижні я не могла отримати необхідну інформацію у повному обсязі, 2 тижні мені довелося криком і скандалами вимагати інформації з приводу здавалося би простого відкриття рахунку. 2 тижні без зарплати, декілька безсонних ночей, тиждень п'ю заспокійливі, трапився на нервовому срив та напад астми чого не було не те що 2 роки, не було жодного разу за всю війну. Брехня, повне ігнорування тебе як клієнта, перекидання відповідальності з однієї людини на іншу, відсутність вибачень, але ось насамкінець останні питання - за яке "обслуговування" рахунку мені тепер платити цьому "банку" і хто мені відшкодує фізичну та моральну шкоду?
Цікаво скільки би часу прийшлось очікувати якби я не дзвонила?
Скільки би часу прийшлось чекати, наприклад, літнім людям які не можут відстояти свої права у повній мірі?
Бажаю всім співробітника причетних до цієї ситуації подібного обслуговування вас у інших центрах надання послуг, але вже як клієнтів, протягом 14 робочих днів, та ще і з подібним відношенням. Ось такий клієнтоорієнтований підхід в Кредобанку. Добре поміркуйте перш ніж звертатися до так званої "фінансової установи", а особливо до відділення за адресою м.Київ, пр.Перемоги 96
Мені навіть стало страшно відкривати тут рахунок!
Але побачивши що робить банк з грошима та рахунками своїх клієнтів - більше про це не думаю.
Жахливий банк
Жахливе обслуговуваня, вірнише відсутнісь його
Погрожує банк, халатність, безвідповідальність
для уникнення мір відповідно статтей Цивільного кодексу України 623, 624 та 625.
Банк передає дані до міграційної служби, бюро кредитних історій та до судового реєстру!
Ніякої допомоги
Співробітники працюють за своїм графіком, а не за графіком банку
Як розуміти підняття відсотків без мого відому?
Нав'язування продуктів
Абсолютно некомпетентні працівники
Відсотки за півроку 3 гривні
Кредит в кредобанке
Туристичне страхування не оформляють, програма не працює
Самые отрицательные эмоции по банку
Тут они помнят, тут они не помнят, а вот там с вами работала не я, поэтому ничего вам разъяснить не могу и не буду...
Самый худший банк из всех
Плохой банк
Не беріть кредити в Кредобанку.
Я справно погашав щомісячну заборгованість і навіть вносив... Читать отзыв Кредобанк самовільно підвищує процентні ставки по кредитам вже після того як ви оформили договір і кілька місяців справно погашаєте заборгованість Вони вирішують,а чому б не здерти з вас більше.Адже у них в договорах так все мудро... прописано.При оформлені кредиту вручили графік погашення заборгованості де чітко розписано суми які потрібно вносити кожен місяць.
Я справно погашав щомісячну заборгованість і навіть вносив сума трішки більші зазначних та через деякий час банк вирішив чомуб не здерти більше і підняв ставку по кредиту на 5%.
Хто знає що їм завтра ще присниться...
Так,що якщо нехочете попасти в таку халепу НЕ БЕРІТЬ КРЕДИТІВ В Кредобанку.
Ужасный кредобанк!!!
жахливий ifobs клієнт, дуже незручний та застарілий
Ужас 21 века в Херсоне
Ужас
Не можу оперативно зняти депозит
Я не клиент данного банка