Олена Отзыв написан 30 апреля, 2025 год50 просмотров
Навіть і не думала писати цей негативний відгук , але можливо комусь буде в нагоді. Зробила замовлення 24.04 , узгодили з оператором , що отримаю до 30-го числа . 30.04 тиша. Зателефонувала в 09:00 в колцентр відмовилась від замовлення. Ніби то все вирішила. Але в 16:15 приходить декларація , що рослинки вже до мене йдуть! Дотелефонуватись в колцентр неможливо! Клієнтонеорієнтовані! Відповідають так наче б то ти винний. Вперше замовлення і такий досвід. Не рекомендую! 1 согласен
Дякуємо за ваш відгук. Нам щиро шкода, що у вас склалося таке враження від обслуговування. Дійсно, у період високого навантаження навесні частина замовлень могла формуватись у кілька етапів, щоб забезпечити швидшу доставку окремих товарів.
Ваше звернення не залишилося поза увагою — ми обов’язково розглянемо ситуацію детальніше, щоб уникати подібного в майбутньому. Також просимо звернутися до служби підтримки для уточнення деталей вашого замовлення — ми допоможемо врегулювати питання доставки або компенсації.
Дякуємо за відгук. Повідомлення могло надійти автоматично — це стандартна процедура. Автоматизація допомагає обробляти тисячі замовлень швидше, трапляються ситуації, коли запит на скасування та технічна обробка не встигають синхронізуватись Тому дуже просимо уточнити: ви все ж отримали посилку, яку не планували? Якщо так — ми обов’язково розглянемо ситуацію індивідуально й запропонуємо рішення. Нам важливо зберегти довіру кожного клієнта.
Безвідповідальні ! - Отзывы о Компания "Яскрава клумба"
Зробила замовлення 24.04 , узгодили з оператором , що отримаю до 30-го числа .
30.04 тиша. Зателефонувала в 09:00 в колцентр відмовилась від замовлення. Ніби то все вирішила. Але в 16:15 приходить декларація , що рослинки вже до мене йдуть!
Дотелефонуватись в колцентр неможливо! Клієнтонеорієнтовані! Відповідають так наче б то ти винний.
Вперше замовлення і такий досвід. Не рекомендую!
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Ваше звернення не залишилося поза увагою — ми обов’язково розглянемо ситуацію детальніше, щоб уникати подібного в майбутньому. Також просимо звернутися до служби підтримки для уточнення деталей вашого замовлення — ми допоможемо врегулювати питання доставки або компенсації.