Катерина Отзыв написан 18 июня, 2024 год44 просмотра
На яскравій клумбі оформила замовлення N306175 від 07.04.2024. Перша і остання покупка в цьому інтернет-магазині. Зі свого досвіду скажу - вони: а) продають неякісні рослини!!! Огризки від кореневої системи у саджанців та трухляві і напівгнилі цибулини; б) спілкуються з претензією, не хочуть повертати кошти, немає оперативності вирішення звернень, що таке клієнтоорієнтованість не чули; в) кількість негативних відгуків на просто зашкалює. Тепер сама розумію чому. Отже: - із 3х саджанців Флоксів один можна було викинути одразу. Коренева система нездала, пересушена, під мікроскопом можна було розгледіти ледь живі 2 точки утворення пагонів. Після посадки саджанець не росте, виглядає слабенько, незважаючи на підгодівлю добривами та систематичний полив. - із 6 цибулин Гладіолусів двох сортів, 3 штуки були напівгнилі. Мусила зчищати трухляву, а потім обробляти зеленкою. Але так і не посадила цей "чудо посадковий матеріал" - вони не проросли. Решту товарів (Лілія - 1 цибулинка, Корневін і пакет Петрушки в подарунок) залишу без оцінки. Не рекомендую яскраву клумбу, більше тут не купуватиму, і вас застерігаю! Тим більше не оплачуйте у них товар наперед - засунуть в пакунок непотріб! Краще переплатити за маркетинг Флоріуму, але отримати дійсно якісні рослини та задоволення від покупки. 2 согласны
Щиро дякуємо за ваш відгук, бо завдяки саме таким відгукам маємо можливість розбиратисть у ситуаціях, коли покупець не завжди правий)
Ви замовили у нас кореневище флоксів та гладіолусів. При отриманні одразу надіслали нам фото кореневищ з претензією. Цікаво, що відео, на якому добре видно, що кореневище живі та з ростками ви видалили та ми маємо скрін, тож додаю. Оскільки кореневище було гарне, вам запропонували його повернути з доставкою за наш кошт, але, на диво, ви відмовились. ваше право. Домовились з вами, що ви висаджуєте посадковий матеріал та за кіль ка тиднів напишете про результати. Минув час, рослина проросла, про що ви нас і повідомили, а гроші за цю рослину ви все таки їочете отримати, бо "рослина не така, як мала б бути", на вашу думку. Так, вона виросла трохи менше, ніж інші, але догляд за рослиною ніхто не відміняв! І це відповідальність покупця!
Щодо цибулин гладіолусів жодних звернень не було, як і фото чи відео підтверджень, тому і коментувати немає що.
Яскрава клумба, ви - брехуни! Взяли скріншот фото найкращого із трьох надісланих саджанців флокса. Чому ж не показали той огризок, до якого у мене були претензії?
На яскравій клумбі оформила замовлення - Отзывы о Компания "Яскрава клумба"
Зі свого досвіду скажу - вони:
а) продають неякісні рослини!!! Огризки від кореневої системи у саджанців та трухляві і напівгнилі цибулини;
б) спілкуються з претензією, не хочуть повертати кошти, немає оперативності вирішення звернень, що таке клієнтоорієнтованість не чули;
в) кількість негативних відгуків на просто зашкалює. Тепер сама розумію чому.
Отже:
- із 3х саджанців Флоксів один можна було викинути одразу. Коренева система нездала, пересушена, під мікроскопом можна було розгледіти ледь живі 2 точки утворення пагонів. Після посадки саджанець не росте, виглядає слабенько, незважаючи на підгодівлю добривами та систематичний полив.
- із 6 цибулин Гладіолусів двох сортів, 3 штуки були напівгнилі. Мусила зчищати трухляву, а потім обробляти зеленкою. Але так і не посадила цей "чудо посадковий матеріал" - вони не проросли.
Решту товарів (Лілія - 1 цибулинка, Корневін і пакет Петрушки в подарунок) залишу без оцінки.
Не рекомендую яскраву клумбу, більше тут не купуватиму, і вас застерігаю! Тим більше не оплачуйте у них товар наперед - засунуть в пакунок непотріб! Краще переплатити за маркетинг Флоріуму, але отримати дійсно якісні рослини та задоволення від покупки.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву
Щиро дякуємо за ваш відгук, бо завдяки саме таким відгукам маємо можливість розбиратисть у ситуаціях, коли покупець не завжди правий)
Ви замовили у нас кореневище флоксів та гладіолусів. При отриманні одразу надіслали нам фото кореневищ з претензією. Цікаво, що відео, на якому добре видно, що кореневище живі та з ростками ви видалили та ми маємо скрін, тож додаю. Оскільки кореневище було гарне, вам запропонували його повернути з доставкою за наш кошт, але, на диво, ви відмовились. ваше право. Домовились з вами, що ви висаджуєте посадковий матеріал та за кіль ка тиднів напишете про результати. Минув час, рослина проросла, про що ви нас і повідомили, а гроші за цю рослину ви все таки їочете отримати, бо "рослина не така, як мала б бути", на вашу думку. Так, вона виросла трохи менше, ніж інші, але догляд за рослиною ніхто не відміняв! І це відповідальність покупця!
Щодо цибулин гладіолусів жодних звернень не було, як і фото чи відео підтверджень, тому і коментувати немає що.