Жах, категорично не рекомендую. Замовляла цибулини лідій, прийшла одна гниль. Перед відправкою товар не перевіряють. Кошти повернули лише за половину товару, решту сказали що цибулини з гниллю гарно приживаються, цибулини гнилі та уражені пліснявою. Перший раз замовляла і останній в цій компанії не почитавши відгуків. Тепер буде наука. На сайтах погані відгуки просто не опубліковують. Тому краще замовте в перевірених продавців.
Добрий день, Юліє! Дякуємо за ваш коментар. Але кошти за поганий посадковий матеріал вам було компенсовано. Чому ви про це нічого не написали? Про те, що є Гарантія якості і ви нею скористась, і, що кошти ваам компенсувалии...
Доброго дня, читайте уважніше !!! Я прописала що кошти повернули лише за половину вартості товару!! Чи я невірно прописала? То виправте мене!!!! Ща іншу частину зіпсованих та гнилих цибулин мені відповіли що вони гарно проростають.
Добрий день! За іншу частину вам запропонували посадити або повернути, бо вони усі з ростками. Але повертати ви не захотіли, хоча доставка за наш кошт. А типу викинули ...Тепер все, дякую, що дозволили вас поправити.
Ну я перепрошую якщо ви написали що кошти будуть повернені, а відео і фото я вам скидала явно не 3 шт за які ви мені повернули кошти, сподіваючись що мені повернуть кошти за весь посадковий матеріал що я скинули я ті що зіпсовані звісно викинула. Кошти відразу ж не повернулись ( як ви зазначаєте кошти надходять протягом 10днів ) Але кошти повернули лише за 3 шт 🤷♀️Звісно коли в мене не має товару я тепер нічого не зможу доказати. І про це я вам писала в переписці що нажаль товару вже в мене не має і доказати нічого я не зможу тому більше до вас ніяких претензій не маю. Але тут хочу застерегти і попередити нових покупців, також підключу блогерів стосовно моєї ситуації. Я гадаю ви прекрасно знаєте який у вас товар і що ви відправляєте. І чому видалили мій відгук на вашому сайті? Ви ж "чесна"компанія.
Надалі не бачу сенсу з вами вести діалог. Гарного вечора.
До поки ми не компенсували кошти... А потім виявилось, що вже майже всі погані.
Звичайно підключайте блогерів, президента і всіх, кого вважаєте за потрібне.
Олександра підключіть, він кошти отримав 2 роки назад, але вже тут на постійній основі всім пише, як його ошукали. Не зрозуміло тільки, як саме. Думаю, вам буде про що з ним поспілкуватись.
Звісно буде про що поспілкуватись і з Олександрлм і з блогерами в соцмережах і я ще однодумців знайду, не хвилюйтесь і кошти за зіпсований товар я поверну!!
В нашому магазині є Гарантія якості. Тож вимагати від нас нічого не треба, ми офіційно повертаємо кошти, якщо дійсно допущено помилку та надіслано неякісну рослину. Але ви ж і самі про це знаєте, бо ж отримали ПОВНУ компенсацію ще 2 роки тому.
Але не за весь товар!! Якщо б я знала що компенсують не всю вартість, відправила б всю гниль назад. Але нажаль все викинула окрім 2 придатних до посадки цибулин. Тому не дуріть людей зі своєю компенсацією!! Я ще попрошу блогерів щоб також в соцмережах оприлюднили цю ситуацію! І люди лишали реальні відгуки а не підчищені як на вашому сайті
Добрий день! За іншу частину вам запропонували посадити та написати про результати. Не приймуться, вам би теж компенсували. Бо вони усі з ростками. Але повертати ви не захотіли, хоча доставка за наш кошт. А типу викинули ...Тепер все, дякую, що дозволили вас поправити.
щоб людині отримати бодай якусь компенсацію то це не реально, треба проти 9 кіл пекла, наслухатися образ ... А те що мені повернули кошти, через кілька тижнів суперечки, то це в супереч вашому бажанню, бо я вийшов на власницю бізнесу, яка не бажала, щоб їй ще телефонували ображені споживачі.
Юлія, за кілька років вже не зберіг, але Ви можете відслідкувати за ЄДРПОУ власників. Це сім'я, що ведуть основний бізнес зовсім інший і масштабніший, а цю фірмочку передали свої дочці, то я знайшов телефон здається матері, бо вона в засновниках інших фірм значилася і зателефонував... Одразу припинили хамити і нарешті повернули, лише тоді, кошти а так вимагали повернути за мій кошт і без гарантій відшкодування. Тому треба шукати власників, в інтернеті була інформація.
А нащо мені спілкуватись з найманими працівниками? Ви ж ніхто, я вам нічого не зможу доказати, а от власнику, я гадаю простіше буде повернути кошти а ніж щоб телефонували і писали. Номер власників знайшла тому буду телефонувати і повідомляти що ви порушили мої права як споживача.
Неякісний товар, відмова повертати кошти - Отзывы о Компания "Яскрава клумба"
отзыв
Комментарии к отзыву
Надалі не бачу сенсу з вами вести діалог. Гарного вечора.
До поки ми не компенсували кошти... А потім виявилось, що вже майже всі погані.
Звичайно підключайте блогерів, президента і всіх, кого вважаєте за потрібне.
Олександра підключіть, він кошти отримав 2 роки назад, але вже тут на постійній основі всім пише, як його ошукали. Не зрозуміло тільки, як саме. Думаю, вам буде про що з ним поспілкуватись.
І до речі, саджанець, який повернувся, вже був з листям. Саме тому ми і вимагали повернення, а не компенсації за завідома хороше дерево.
Щодо хамили...я можу й аудіо сюди додати з розмовами та вашими матами.
Ми не військова база, нам нема чого ховатись...
Усі ці два роки, що саме ви хочете?