Абсолютно безвідповідальний магазин. ТРИ дні я не могла отримати відповідь чому мені надіслали не повну комплектацію товару, бо всі оператори магазину були зайняті :) Після декількох негативних відгуків, що я залишила на різних сайтах, зі мною звязався менеджер, та повідомив що протягом ДВОХ ТИЖНІВ моє звернення розглянуть. НЕ ВИРІШАТЬ, а саме розглянуть. Підвісний горщик для балконних квітів має свою сезонність, я вже маю квіти, які планувала посадити. Але використання горщика без кріплення немає сенсу. Звичайно, що чекати два тижні ( а може і до вересня) я не можу, тому буду шукати аналогічний товар в більш клієнтоорієнтованих магазинах.
Я вважаю, що сучасний український бізнес не може так ставитись до своїх помилок, залишаючи клієнта в безвихідній ситуації.
Достоинства:
нажаль мінуси перекрили всі плюси
Недостатки:
1. важко додзвонитись на гарячу лінію
2. відсутність можливості вирішення проблеми, що виникла зі сторони магазину
Доброго дня! Питання вирішила в короткий термін, але зарахунок того, що маю сторінку в інстаграм з великою кількістю підписників, де зробила антирекламу магазину.
Вибачте, можливо. Але просто до того моменту, як я не зробила негативний відгук - ніхто моє питання вирішувати не планував. Більш того, жоден номер телефону магазину не підіймав слухавку більше двох днів.
Наступного дня одразу передзвонив наш менеджер та дав вам адресу для відправки звернення. Через день від вас пропущені і одразу 2 пропущених від нас...08.08 вам надали відповідь на ваше звернення від 06.06.
Це не виправдання...це для ясності вашого відгуку.
Якщо для ясності відгуку, то уважно його прочитайте. Ви зараз апелюєте тим, що я тефонувала у неділю і тому ви не змогли відповісти. Але замовчуєте факт того, що ваш менеджер надав мені недостовірну інформацію.
ЩЕ РАЗ. Ваш менеджер відповів мені, що термін перевірки чи дійсно був некомплект з вашої сторони буде тривати ПРОТЯГОМ 14 днів, апелюючи правилами на вашому сайті. Ви вважаєте 14 днів лише на розгляд помилки з вашого боку - адекватний термін?
Переслухайте діалог з вашим менежером від 07.06.2022 10:50 і подумайте, чи доречні ваші повідомлення у ситуації де ви однозначно не праві, ще й через два місяці.
Інформація про подачу та розгляд звернень була у Гарантії, яку ви отримали у посилці з замовленням.
Менеджер вам озвучив сроки розгляду звернень, зробивши помилку у тому, що розгляд за регламентом у нас займає до 10 днів, менеджер озвучив 14. Дійсно, є питання, які можна швидко вирішити, є, які трохи довше.
Щодо не точності, з якою висловився наш менеджер перед вами вибачились.
Також вибачились за помилку. Продукцію, яку ви не отримали, надіслали вам за наш кошт.
Так, питання з некомплектом було вирішено та тримачі для горщиків були відправлені пізніше за ваш рахунок. Сподіваюсь, що непорозумінь більше не виникне!
Не рекомендую - Отзывы о Компания "Яскрава клумба"
Абсолютно безвідповідальний магазин. ТРИ дні я не могла отримати відповідь чому мені надіслали не повну комплектацію товару, бо всі оператори магазину були зайняті :) Після декількох негативних відгуків, що я залишила на різних сайтах, зі мною звязався менеджер, та повідомив що протягом ДВОХ ТИЖНІВ моє звернення розглянуть. НЕ ВИРІШАТЬ, а саме розглянуть. Підвісний горщик для балконних квітів має свою сезонність, я вже маю квіти, які планувала посадити. Але використання горщика без кріплення немає сенсу. Звичайно, що чекати два тижні ( а може і до вересня) я не можу, тому буду шукати аналогічний товар в більш клієнтоорієнтованих магазинах.
Я вважаю, що сучасний український бізнес не може так ставитись до своїх помилок, залишаючи клієнта в безвихідній ситуації.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за покупку)
Наступного дня одразу передзвонив наш менеджер та дав вам адресу для відправки звернення. Через день від вас пропущені і одразу 2 пропущених від нас...08.08 вам надали відповідь на ваше звернення від 06.06.
Це не виправдання...це для ясності вашого відгуку.
ЩЕ РАЗ. Ваш менеджер відповів мені, що термін перевірки чи дійсно був некомплект з вашої сторони буде тривати ПРОТЯГОМ 14 днів, апелюючи правилами на вашому сайті. Ви вважаєте 14 днів лише на розгляд помилки з вашого боку - адекватний термін?
Переслухайте діалог з вашим менежером від 07.06.2022 10:50 і подумайте, чи доречні ваші повідомлення у ситуації де ви однозначно не праві, ще й через два місяці.
Менеджер вам озвучив сроки розгляду звернень, зробивши помилку у тому, що розгляд за регламентом у нас займає до 10 днів, менеджер озвучив 14. Дійсно, є питання, які можна швидко вирішити, є, які трохи довше.
Щодо не точності, з якою висловився наш менеджер перед вами вибачились.
Також вибачились за помилку. Продукцію, яку ви не отримали, надіслали вам за наш кошт.
Наче все вірно?