Людмила Отзыв написан 29 мая, 2022 год17 просмотров
Товар приїхав швидко, добре укомплектований з гарантійним листом, але рослинами не задоволена! Замовляла жимолость, кущі приїхали з витянутими білими пагонами (наче коли картопля пролежала довго в темному місці), а при появі на сонце вони загинули. Буду сподіватися, що відросте нове. Ще я заказала барбарис 2х річку, прислали гілочку в 9см. Так, я з ними листувалася і вони мені запропонували повернути ці рослини. Я б повернула цей товар, якщо паливо було не таке дороге. В мене питання: навіщо "Яскрава клумба" відсилає неякісні рослини, щоб потім писати, що можно їх повернути? Я хочу отримувати зразу якісний товар, а не займатися листуванням та лікуванням рослин. Засмучена! Купувати більше в цьому магазині не буду!
Щодо якості рослин - думаю кожен зробить висновок сам...
А так ви все вірно написали. Ми запропонували вам повернути продукцію, яка вас не задовільнила за наш рахунок. Хоча я не бачу питань щодо якості. Те, що у саджанців витягнуті пагони - природньо. Саджанці зберігаються на складах, висаджуєте - при сонячному світлі все зазеленіє та дасть врожай.
Щодо барбарисів - такий їх розмір на сьогодні, ви замовляли у у горщику 0,5л. Є сорти трохи більші, є сорти трохи менші. Перед замовленням можна уточнювати розмір, або попросити фото у менеджерів. А якщо є бажання отримувати вже дорослі росдини, то теж варіант є - барбарис у 2-х літровому горщику.
Мені також запропонували повернути одну рослину- нектарин але тепер вже є інша проблема не дає пагона малина, не зійшли дві цибулини лілій. Але вже кажуть все, бо то ви не вмієте доглядати... Так це ще добре що не нахамили, як в них можуть (не оператор але менеджер).
Дійсно, вами було зроблено замовлення в нашому магазині на суму 1014 грн. Одночасно на сайті була акція - при замовленні від 1000 грн отримуєте подарунок, вартістю 300 грн. Ви все отримали. На пошту надіслали фото саджанця та повідомили, що він сухий. Оскільки у нас по фото були сумніви щодо саджанця, ми запропонували вам його повернути з доставкою за наш кошт. Що ви і зробили. Саджанець ми отримали не просто живий, але вже й з листочками. Але ми розуміємо, що буває різне, можливо ви просто передумали вирощувати дерева. До речі...подарунки, які ви отримали від нас - ви нам не повернули...
Саджанець ви нам повертали з наложеним платежем, тож усі кошти та додаткові комісії нами були оплачені. Звернення по саджанцю ми отримали від вас 03 травня.
25 травня ви знову нам написали про те, що в тому самому замовленні ви отримали ще погані саджанці та цибулини лілій, про які у попередніх листах та переписках мова не йшла.
Щодо телефонних розмов...рівень вашого хамства не просто зашкалює, а переходить будь-які межі. Я з радістю можу опублікувати усі розмови та те, як ви спілкувались з нашими менеджерами та менеджером по претензіям в тому числі! Саме тому весь діалог з вами було переведено у пошту. До речі...переписку теж можу опублікувати.
Чи завжди покупець правий? НІ!!! Не завжди. Тут теж працюють живі люди, які не зобов'язані вам посміхатись на відверте хамство. Всього вам найкращого. Ми вам порадили шукати інші магазини для придбання посадкового матеріалу. На разі, усі питання по якості з вами вирішено!
Не задоволена якістю рослин - Отзывы о Компания "Яскрава клумба"
Ще я заказала барбарис 2х річку, прислали гілочку в 9см.
Так, я з ними листувалася і вони мені запропонували повернути ці рослини. Я б повернула цей товар, якщо паливо було не таке дороге.
В мене питання: навіщо "Яскрава клумба" відсилає неякісні рослини, щоб потім писати, що можно їх повернути?
Я хочу отримувати зразу якісний товар, а не займатися листуванням та лікуванням рослин.
Засмучена! Купувати більше в цьому магазині не буду!
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук та переписку на пошті.
Щодо якості рослин - думаю кожен зробить висновок сам...
А так ви все вірно написали. Ми запропонували вам повернути продукцію, яка вас не задовільнила за наш рахунок. Хоча я не бачу питань щодо якості. Те, що у саджанців витягнуті пагони - природньо. Саджанці зберігаються на складах, висаджуєте - при сонячному світлі все зазеленіє та дасть врожай.
Щодо барбарисів - такий їх розмір на сьогодні, ви замовляли у у горщику 0,5л. Є сорти трохи більші, є сорти трохи менші. Перед замовленням можна уточнювати розмір, або попросити фото у менеджерів. А якщо є бажання отримувати вже дорослі росдини, то теж варіант є - барбарис у 2-х літровому горщику.
Дійсно, вами було зроблено замовлення в нашому магазині на суму 1014 грн. Одночасно на сайті була акція - при замовленні від 1000 грн отримуєте подарунок, вартістю 300 грн. Ви все отримали. На пошту надіслали фото саджанця та повідомили, що він сухий. Оскільки у нас по фото були сумніви щодо саджанця, ми запропонували вам його повернути з доставкою за наш кошт. Що ви і зробили. Саджанець ми отримали не просто живий, але вже й з листочками. Але ми розуміємо, що буває різне, можливо ви просто передумали вирощувати дерева. До речі...подарунки, які ви отримали від нас - ви нам не повернули...
Саджанець ви нам повертали з наложеним платежем, тож усі кошти та додаткові комісії нами були оплачені. Звернення по саджанцю ми отримали від вас 03 травня.
25 травня ви знову нам написали про те, що в тому самому замовленні ви отримали ще погані саджанці та цибулини лілій, про які у попередніх листах та переписках мова не йшла.
Щодо телефонних розмов...рівень вашого хамства не просто зашкалює, а переходить будь-які межі. Я з радістю можу опублікувати усі розмови та те, як ви спілкувались з нашими менеджерами та менеджером по претензіям в тому числі! Саме тому весь діалог з вами було переведено у пошту. До речі...переписку теж можу опублікувати.
Чи завжди покупець правий? НІ!!! Не завжди. Тут теж працюють живі люди, які не зобов'язані вам посміхатись на відверте хамство. Всього вам найкращого. Ми вам порадили шукати інші магазини для придбання посадкового матеріалу. На разі, усі питання по якості з вами вирішено!