Ключ закінчується 21.04.2024 у 23*59. Цілий день ПРРО Вчасно вже не хоче пробивати цим ключом. Новим теж не пробиває. Таким чином 8000 грн. *5 =40000 штраф за цей день. Хто його буде платити? ПРРО не працює.Техпідтримка 0.
Служба підтримки зовсім не працює. Ні на вайбер, ні на телеграм, ні на пошту не відповідає. Дозвонитися навіть в понеділок до обіду неможливо, не кажучи про вихідні. І це все за ваші грощі
Хотел сегодня подключить себе на сайт ПРРО. Начитался об этих ребятах плохих отзывов и решил сперва проверить как работает тех поддержка потому что технические сбои приводят к штрафам ДПС поэтому оперативная реакция на технические сбои очень часто важна. За целый день мне так и не удалось дозвониться в техподдержку Поэтому я остановил свой выбор на checkbox
Сам сервіс, якщо працює - простий і зрозумілий, але якщо у вас виникають питання і ви маєте зв'язатися із фахівцем - то повний ЖАХ!!! Вас будуть перенаправляти з одного дзвінка на інший, на пошті відповіді-відписки. Будуть обіцяти, що з вами зв'яжиться фахівець - але він так і не зв'яжиться. Більшість питань так і залишаються відкритими
Більш-менш пристойний софт і чудова робота маркетингу перекреслена якістю роботи з клієнтами. Зробив чергову оплату послуг за 3 місяці, але в компанії змінились реквізити для цих сплат і платіж не зарахували. Добре, сплатив на інші реквізити, сервіс продовжив роботу. А от з поверненням коштів виявились такі проблеми, що навіть не міг уявити такого в коменрційний компанії. Підтримка мені пише: "Для... Читать отзыв Більш-менш пристойний софт і чудова робота маркетингу перекреслена якістю роботи з клієнтами. Зробив чергову оплату послуг за 3 місяці, але в компанії змінились реквізити для цих сплат і платіж не зарахували. Добре, сплатив на інші реквізити, сервіс продовжив роботу. А от з поверненням коштів виявились такі проблеми, що навіть не міг уявити такого в коменрційний компанії. Підтримка мені пише: "Для цього (повернення коштів), будь ласка, заповніть заяву на повернення і надішліть її нам через сервіс Вчасно.Електронний документообіг..." Заповнюю 29.09.22. 3.10.22 запитую про повернення, отримую відповідь: "Перегляньте чи не повернуто заяву з коментарем. Можливо заява була некоректно заповнена та бухгалтерія повернула її на доопрацювання". Перевіряю, коментарів немає, знову пишу, отримую відповідь: "Кошти повертаються на протязі 14 робочих днів після подачі заяви на повернення". Цікаво, на підставі якого документу 14 РОБОЧИХ ДНІВ? Чекаю 14 днів, періодично задаю питання, робот відповідає нісенітницю яка моїх питань не стосується. 19.10.22 запитую про повернення, ОТРИМУЮ ГЕНІАЛЬНУ ВІДПОВІДЬ: "Можете написати на пошту бухгалтерки по сервісу Вчасно.Каса: [email protected]" Зателефонувати у Вчасно Каса неможливо. Телефоную у Вчасно, описую проблему, оператор кол-центру повідомляє що мені зателефонують протягом дня. Доба прошла, ніхто не зателефонував. Таке враження що кошти потрібно повертати через судовий позив. Шановні співробітники Вчасно каса, на сьогодняшній день державні сервіси надають ЗНАЧНО якісніші послуги, ніж ваша компанія. Сподіваюсь що хтось зможе допомогти вирішити проблему
Отвратительная программа. Пыталась три дня подряд решить свою проблему .безрезультатно .Отвечают смените пароль а код подтверждения они не высылают. Ужасний сервис. Отвратительная программа. не связывайтесь с ними
Вітаємо! Код для підтвердження зміни пароля надходить автоматично на вашу електронну адресу. Будь ласка, перевірте папку "Спам". Якщо лист виникнуть труднощі, напишіть нам на пошту [email protected] або у Telegram https://t.me/vchasnokassa_bot. Ми з радістю допоможемо вам.
Не вистачить слів, щоб описати про компанію, та її програму ВчасноКаса. Не можу сказати скільки часу ми витратили, щоб налаштувати її. "новорічні свята 2022" пройшли "дуже класно". скільки годин ми витратили чекаючи відповіді від техпідтримки. З трудом налаштували, але потім час від час вилазили нові сюрпризи, помилки. З'язатися з техпідтримкою ставало все складніше. Вихідні не працюють, робочі години з 8:00... Читать отзыв Не вистачить слів, щоб описати про компанію, та її програму ВчасноКаса. Не можу сказати скільки часу ми витратили, щоб налаштувати її. "новорічні свята 2022" пройшли "дуже класно". скільки годин ми витратили чекаючи відповіді від техпідтримки. З трудом налаштували, але потім час від час вилазили нові сюрпризи, помилки. З'язатися з техпідтримкою ставало все складніше. Вихідні не працюють, робочі години з 8:00 до 18:00(якщо я не помиляюся). Але найцікавіше сталося, коли програма написала, що додаток ВчасноПос припиняє роботу, і пропонують перейти в ВчасноКаса. Це було повне розчарування. Бо працювати там взагалі було неможливо... Довелося шукати нам нову програму. Слава Богу, знайшли дуже класну альтернативу, набагато кращу, і легшу у користуванні.(Skyservice) Ще один нюанс, те, що у нас було проплачено на рік. І що ви думаєте, нам повернули кошти? Відповідь очевидна - ні. І вони продовжували знімати кошти, навіть коли ми припинили використовувати цю програму.... Слів немає....
Доброго дня, Анастасіє! На жаль, система обліку “Вчасно.POS” припинила роботу у травні 2022 року. Компанія подбала про те, щоб кожен клієнт міг і надалі працювати, а тому: Тим, хто виключно видає чеки та не користується обліком, запропонували перейти на наш сервіс “Вчасно.Каса”. Це програмний РРО, який підходить для всіх видів бізнесу та вирішує питання з фіскалізацією чеків. Тим, кому потрібен був облік, пропонували перейти на іншу систему обліку за пільговою умовою. Якщо ж вам не підходить жодне з цих рішень, то ви можете повернути кошти.
Підкажіть, чи писали ви заяву на повернення коштів? Чи вирішилось ваше питання? Якщо ні, відправте, будь ласка, запит на пошту [email protected]. В листі вкажіть ваш код ЄДРПОУ. Ми відправимо вам зразок заяви на повернення коштів.
Работаю на "Проме", перешёл на "вчаснокассу" из-за интеграции с "пром"ом. Думал как всё чудесно, всё автоматизировано и... Мало того что настроить эту кассу тот ещё квест, потом они решили стать платными. Но узнал я об этом только когда "пром" стал выдавать ошибки. Служба поддержки некруглосуточная, телефона нет. Нахожусь в прифронтовой зоне, поэтому оплачиваю помесячно. И каждый месяц проблемы с продлением... Читать отзыв Работаю на "Проме", перешёл на "вчаснокассу" из-за интеграции с "пром"ом. Думал как всё чудесно, всё автоматизировано и... Мало того что настроить эту кассу тот ещё квест, потом они решили стать платными. Но узнал я об этом только когда "пром" стал выдавать ошибки. Служба поддержки некруглосуточная, телефона нет. Нахожусь в прифронтовой зоне, поэтому оплачиваю помесячно. И каждый месяц проблемы с продлением кассы. То они платежей не видят, то забываю продлить, то продлевают неработающую кассу. Такое ощущение что им это всё нафиг не нужно, но ведь это налоговая отчётность и к сожалению альтернативы интегрированной с "пром" нет.
Достоинства:
Интеграция с "пром".
Недостатки:
Халатность, отсутствие круглосуточной службы поддержки.
Клієнт із "стажем" у пів року, обурений халатністю10 июля, 2022 год
Доки був мобільний додаток, все працювало більш-менш нормально. Я не розумію, чому в часі війни треба було додатково ускладнювати людям життя. Мало того, що не можеш постійно тягати за собою ноут, то ще почалися проблеми з тим, щоб потрапити в кабінет, відкрити чи закрити зміну. Щотижня по 2-4 рази при спробі видати чеки тебе чекають якісь сюрпризи. Відповіді консультантів -... Читать отзыв Доки був мобільний додаток, все працювало більш-менш нормально. Я не розумію, чому в часі війни треба було додатково ускладнювати людям життя. Мало того, що не можеш постійно тягати за собою ноут, то ще почалися проблеми з тим, щоб потрапити в кабінет, відкрити чи закрити зміну. Щотижня по 2-4 рази при спробі видати чеки тебе чекають якісь сюрпризи. Відповіді консультантів - просто недолугі відписки, які ще й очікувати треба бозна скільки часу. Подзвонити неможливо. Можна було би і "живих" консультантів мати хоча би у великих містах. Кожен з нас спеціаліст у своїй справі, а не комп"ютерний бог. Сервіс повинен бути максимально простим і зрозумілим. З"являються підозри, що сервіс займається саботажем або приховано працює на ворога чи займається "корисним ідіотизмом". І ще мають зухвалість посилати на підпис документи, де вказано, що клієнт не має претензій! Це ще після того, як вони проворонили мою оплату і заблокували касу.
Пытаешься всеми способа решить проблемы которые создали разроботчики этого продукта (которые не связаны со стабильность работы налоговой) и просто каждый раз встречаешься со стеной некомпетентности и откровенной халатности!
Что бы настроить всё это самому я просидел почти 2 полных рабочих дня. Мои вопросы в фейсбук не пропустили Так что там поддержка выбирает сама на какие вопросы отвечать. В итоге кассу я с горем пополам настроил и даже открыл смену. НО вечером когда я пытался закрыть смену мне выдало "Сталася помилка каси Спробуйте повторити дію або зверніться до... Читать отзыв Что бы настроить всё это самому я просидел почти 2 полных рабочих дня. Мои вопросы в фейсбук не пропустили Так что там поддержка выбирает сама на какие вопросы отвечать. В итоге кассу я с горем пополам настроил и даже открыл смену. НО вечером когда я пытался закрыть смену мне выдало "Сталася помилка каси Спробуйте повторити дію або зверніться до технічної підтримки +38 0 800 302 545" Но по телефону поддержка работает до 17:00. И кассу закрыть я просто не могу.
Техподдержки, как таковой, в этом сервисе просто нету!!! Если у вас хватит времени и терпения провисеть на телефоне минимум 40 минут, и на том конце вам ответят, то просто скажут, что передают ваш вопрос "фахівцю"( А дальше ответ фахівця ты ждешь неделями... И еще не разу не перенабрали...
Три дні офіційно програма Вчасно Каса не працює!!!! Роз'яснення для податкової ніхто не дає. Вияснити з техпідтримкою - це квест з людей які не мають компетенції. Дати того хто має адекватну інформацію не має такої людини!!!! Напевно це все для того, щоб податкова легко штрафувала.
РРО не доработан, товар добавить можно, но выбирать прийдеться из всей номенклатуры не по коду, а прокручивая мышку, это долго и очень не удобно.Сформированые чеки только за четвертым кликом можно отправлять в налоговую постоянно заходя и выходя в личный кабинет.Мне программа не подошла.Не рекомендую.
Криворукий сервис
Вчасно каса- все невчасно
Служба підтримки
Лучше не пользоваться.
Клієнтоорієнтованість 0%
не повертають кошти
Зробив чергову оплату послуг за 3 місяці, але в компанії змінились реквізити для цих сплат і платіж не зарахували. Добре, сплатив на інші реквізити, сервіс продовжив роботу. А от з поверненням коштів виявились такі проблеми, що навіть не міг уявити такого в коменрційний компанії.
Підтримка мені пише: "Для... Читать отзыв Більш-менш пристойний софт і чудова робота маркетингу перекреслена якістю роботи з клієнтами.
Зробив чергову оплату послуг за 3 місяці, але в компанії змінились реквізити для цих сплат і платіж не зарахували. Добре, сплатив на інші реквізити, сервіс продовжив роботу. А от з поверненням коштів виявились такі проблеми, що навіть не міг уявити такого в коменрційний компанії.
Підтримка мені пише: "Для цього (повернення коштів), будь ласка, заповніть заяву на повернення і надішліть її нам через сервіс Вчасно.Електронний документообіг..."
Заповнюю 29.09.22.
3.10.22 запитую про повернення, отримую відповідь: "Перегляньте чи не повернуто заяву з коментарем. Можливо заява була некоректно заповнена та бухгалтерія повернула її на доопрацювання". Перевіряю, коментарів немає, знову пишу, отримую відповідь: "Кошти повертаються на протязі 14 робочих днів після подачі заяви на повернення". Цікаво, на підставі якого документу 14 РОБОЧИХ ДНІВ?
Чекаю 14 днів, періодично задаю питання, робот відповідає нісенітницю яка моїх питань не стосується.
19.10.22 запитую про повернення, ОТРИМУЮ ГЕНІАЛЬНУ ВІДПОВІДЬ: "Можете написати на пошту бухгалтерки по сервісу Вчасно.Каса:
[email protected]"
Зателефонувати у Вчасно Каса неможливо. Телефоную у Вчасно, описую проблему, оператор кол-центру повідомляє що мені зателефонують протягом дня. Доба прошла, ніхто не зателефонував.
Таке враження що кошти потрібно повертати через судовий позив. Шановні співробітники Вчасно каса, на сьогодняшній день державні сервіси надають ЗНАЧНО якісніші послуги, ніж ваша компанія. Сподіваюсь що хтось зможе допомогти вирішити проблему
Ваше питання уже розглядається керівником відділу тех. підтримки для якнайшвидшого вирішення.
Працюємо, аби всі клієнти були задоволені. З повагою, "Вчасно.Каса"! Показать 1 ответ
Одна из самых отвратителных програм
Код для підтвердження зміни пароля надходить автоматично на вашу електронну адресу. Будь ласка, перевірте папку "Спам".
Якщо лист виникнуть труднощі, напишіть нам на пошту [email protected] або у Telegram https://t.me/vchasnokassa_bot. Ми з радістю допоможемо вам.
З повагою, команда "Вчасно.Каса"!
ВЧАСНОКАСА - НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
На жаль, система обліку “Вчасно.POS” припинила роботу у травні 2022 року. Компанія подбала про те, щоб кожен клієнт міг і надалі працювати, а тому:
Тим, хто виключно видає чеки та не користується обліком, запропонували перейти на наш сервіс “Вчасно.Каса”. Це програмний РРО, який підходить для всіх видів бізнесу та вирішує питання з фіскалізацією чеків.
Тим, кому потрібен був облік, пропонували перейти на іншу систему обліку за пільговою умовою.
Якщо ж вам не підходить жодне з цих рішень, то ви можете повернути кошти.
Підкажіть, чи писали ви заяву на повернення коштів? Чи вирішилось ваше питання?
Якщо ні, відправте, будь ласка, запит на пошту [email protected]. В листі вкажіть ваш код ЄДРПОУ. Ми відправимо вам зразок заяви на повернення коштів.
З повагою, “Вчасно.Каса”!
Халатность
Це просто знущання над клієнтами
Ужас, точно не рекомендую
Просто ужас
Спробуйте повторити дію або зверніться до... Читать отзыв Что бы настроить всё это самому я просидел почти 2 полных рабочих дня. Мои вопросы в фейсбук не пропустили Так что там поддержка выбирает сама на какие вопросы отвечать. В итоге кассу я с горем пополам настроил и даже открыл смену. НО вечером когда я пытался закрыть смену мне выдало "Сталася помилка каси
Спробуйте повторити дію або зверніться до технічної підтримки +38 0 800 302 545"
Но по телефону поддержка работает до 17:00. И кассу закрыть я просто не могу.
Худший сервис
Не работает касса
Жахливе відношення до клієнтів
Одна из худших РРО