Олексій Пугаченко Отзыв написан 20 октября, 2022 год169 просмотров
Більш-менш пристойний софт і чудова робота маркетингу перекреслена якістю роботи з клієнтами. Зробив чергову оплату послуг за 3 місяці, але в компанії змінились реквізити для цих сплат і платіж не зарахували. Добре, сплатив на інші реквізити, сервіс продовжив роботу. А от з поверненням коштів виявились такі проблеми, що навіть не міг уявити такого в коменрційний компанії. Підтримка мені пише: "Для цього (повернення коштів), будь ласка, заповніть заяву на повернення і надішліть її нам через сервіс Вчасно.Електронний документообіг..." Заповнюю 29.09.22. 3.10.22 запитую про повернення, отримую відповідь: "Перегляньте чи не повернуто заяву з коментарем. Можливо заява була некоректно заповнена та бухгалтерія повернула її на доопрацювання". Перевіряю, коментарів немає, знову пишу, отримую відповідь: "Кошти повертаються на протязі 14 робочих днів після подачі заяви на повернення". Цікаво, на підставі якого документу 14 РОБОЧИХ ДНІВ? Чекаю 14 днів, періодично задаю питання, робот відповідає нісенітницю яка моїх питань не стосується. 19.10.22 запитую про повернення, ОТРИМУЮ ГЕНІАЛЬНУ ВІДПОВІДЬ: "Можете написати на пошту бухгалтерки по сервісу Вчасно.Каса: [email protected]" Зателефонувати у Вчасно Каса неможливо. Телефоную у Вчасно, описую проблему, оператор кол-центру повідомляє що мені зателефонують протягом дня. Доба прошла, ніхто не зателефонував. Таке враження що кошти потрібно повертати через судовий позив. Шановні співробітники Вчасно каса, на сьогодняшній день державні сервіси надають ЗНАЧНО якісніші послуги, ніж ваша компанія. Сподіваюсь що хтось зможе допомогти вирішити проблему
не повертають кошти - Отзывы о Компания EVO, проект «Вчасно Каса»
Зробив чергову оплату послуг за 3 місяці, але в компанії змінились реквізити для цих сплат і платіж не зарахували. Добре, сплатив на інші реквізити, сервіс продовжив роботу. А от з поверненням коштів виявились такі проблеми, що навіть не міг уявити такого в коменрційний компанії.
Підтримка мені пише: "Для цього (повернення коштів), будь ласка, заповніть заяву на повернення і надішліть її нам через сервіс Вчасно.Електронний документообіг..."
Заповнюю 29.09.22.
3.10.22 запитую про повернення, отримую відповідь: "Перегляньте чи не повернуто заяву з коментарем. Можливо заява була некоректно заповнена та бухгалтерія повернула її на доопрацювання". Перевіряю, коментарів немає, знову пишу, отримую відповідь: "Кошти повертаються на протязі 14 робочих днів після подачі заяви на повернення". Цікаво, на підставі якого документу 14 РОБОЧИХ ДНІВ?
Чекаю 14 днів, періодично задаю питання, робот відповідає нісенітницю яка моїх питань не стосується.
19.10.22 запитую про повернення, ОТРИМУЮ ГЕНІАЛЬНУ ВІДПОВІДЬ: "Можете написати на пошту бухгалтерки по сервісу Вчасно.Каса:
[email protected]"
Зателефонувати у Вчасно Каса неможливо. Телефоную у Вчасно, описую проблему, оператор кол-центру повідомляє що мені зателефонують протягом дня. Доба прошла, ніхто не зателефонував.
Таке враження що кошти потрібно повертати через судовий позив. Шановні співробітники Вчасно каса, на сьогодняшній день державні сервіси надають ЗНАЧНО якісніші послуги, ніж ваша компанія. Сподіваюсь що хтось зможе допомогти вирішити проблему
отзыв
Комментарии к отзыву
Ваше питання уже розглядається керівником відділу тех. підтримки для якнайшвидшого вирішення.
Працюємо, аби всі клієнти були задоволені. З повагою, "Вчасно.Каса"!