Олексій Отзыв написан 18 апреля, 2024 год20 просмотров
Це остання крапля. Просто жахливий сервіс! Колектив безвідповідальних людей, які не вміють працювати. Мало того, що завжди затримають замовлення, то на тиждень, то на два, а то й на місяць, так завжди щось брешуть, а потім коли аргументи закінчуються перестають брати слухавку і відповідати в месенджерах. Жодного разу, ще не було, щоб після оплати замовлення, не подзвонили і не сказали, що чогось немає і потім колись вам дошлемо. Так не приймайте кошти, поки не зведете облік на свому складі! Жодного разу не було, щоб не подзвонив менеджер і не попросив набивати номенклатуру не як є насправді, а все набити однією позицією. Та блін, заведіть собі складську програму, 24-й рік на дворі, там по артикулам підтягується вся номенклатура і є не потрібно набивати вручну, а можно замовлення завантажити з сайту. Знов я наступив на ті ж граблі і зробив у вас замовлення. І знов, тиждень очікування і мені приїхала навіть не третина мого замовлення, а щось не зрозуміле. І ситуація аналогічна, слухавку ніхто не бере, в месенддерах просто мовчки читають. Якщо ви не вмієте працювати і комунікувати з людьми, будь ласка, припиніть свою діяльність, це ж якесь непорозуміння, а не організація. Мене звати Олексій, номер замовлення 123749. П.С. Почитав відгуки й інших. Вам самим від себе не гидко? Щось мотивує кожен знаходити в собі стільки сил, щоб доставляти стільки дискомфорту клієнтам?
А можливо вони тим, що замовник терпить, негатив замовнику так заробляють грошики. Но це не про те, що огидно в них, але про те що по вино працювати якiсно, а замовника iнше зайве не по вине турбувати та бентежити.
Добрий день Олексій ! Приносимо свої вибачення щодо затримки заказу, у нас доволі гарна складська программа, але якщо заказ змінюється, то артикули треба вибирати мишкою або через клавіатуру, по іншому даже в АТБ нажаль не процюють, а пробивають увесь товар не в пакеті, а кожен товар по своєму штрихкоду. Кожен день ми робимо наш сервіс досконалішим, та більш сучасним, тому не помиляюється той хто нічого не робе. Ми готові на наступне замовлення дати Вам персольну знижку
То ви власне нічого і не робите, бо завжди робите одні й ті ж самі помилки, це ж не перше моє замовлення. Паттерн абсолютно однаковий- прийняли замовлення, прийняли оплату, потім виясняється, що чогось немає, що ви не можете надіслати, потім морозитесь, не відповідаєте ні на дзвінки, ні на смс, потім кажете, що відправили, а насправді нічого не відправили або відправили щось не то, і морозитесь-морозитесь-морозитесь. Компанія Морозко, а не пакінг. Це перший раз, коли ви перетелефонували та почали відповідати, тільки після написання відгуку. Тут ви швидко реагуєте. А де такий же відгук, який я розмістив на вашому сайті? Щось я його там не бачу, тільки позитивні. Цілу купу. Я тепер розумію, чому у вас немає часу займатись замовленнями, немає часу, вам всім колективом потрібно писати цілодобово позитиані відгуки, щоб перебити негативні.
А знижку залиште собі, витратите ці кошти на курси по управління мишкою, якщо у вас з цим проблеми або совість спробуйте купити.
Ми не шукаємо виправдення, але бувають ситуації котрі вносять свої форс-мажори у обставини, нам дуже прикро за цю ситуацію, але ми з кожнем днем зростаємо та покращуємо свій сервіс, є багато над чим працювати, та й багато вже й зроблено. Дякую за Ваше замовлення, й за розуміння, ми більше Вас не підведемо. Зараз складний час й треба с розумінням ставитися до ситуації
Жахлива шарашкіна контора - Отзывы о Компания Экспресс Упаковка (Pack.ua)
П.С.
Почитав відгуки й інших. Вам самим від себе не гидко? Щось мотивує кожен знаходити в собі стільки сил, щоб доставляти стільки дискомфорту клієнтам?
отзыв
Комментарии к отзыву
А знижку залиште собі, витратите ці кошти на курси по управління мишкою, якщо у вас з цим проблеми або совість спробуйте купити.
Ми публікуємо й позитивні й негативні.
Ми не шукаємо виправдення, але бувають ситуації котрі вносять свої форс-мажори у обставини, нам дуже прикро за цю ситуацію, але ми з кожнем днем зростаємо та покращуємо свій сервіс, є багато над чим працювати, та й багато вже й зроблено. Дякую за Ваше замовлення, й за розуміння, ми більше Вас не підведемо. Зараз складний час й треба с розумінням ставитися до ситуації