Марина Отзыв написан 1 декабря, 2022 год18 просмотров
По фактах: 1) зроблене замовлення; 2) дзвінок менеджера - інша ціна, інші реквізити. Уточненння від мене, що товар є в наявності і чекати відправки субота (26.11.22) або понеділок 28.11.2022 3) смс з новими реквізитами; 4) оплата по нових реквізитах 26.11.2022; 5) повторний дзвінок від мене -підтвердження, що гроші отримали; 6) 1.11.2022 жодного дзвінка, номера ТТН, вибаченння і пояснення затримки;
П’ять днів товар не відвантажується. Сьогодні 1.11.2022 я ще один раз подзвонила менеджеру і попередила, що якщо сьогодні не буде відправки, то буде моє зверненння до поліції і кіберполіції. Поки залишаю лише негативний відгук на магазин.
Единий магазин, з яким виникли такі трабли. Харків відправил, Вінниця відправила, Одеса не ганьби себе!!!!
Якщо спробуєте покласти не той товар, неякісний, або зробити вартість доставки більшу, ніж потрібно (як тут писали в інших відгуках) будете мати «головну біль» довго - обіцяю. Не для того наші воїни воюють з російськими вошами, тож з українськими гнидами будемо боротися ми, до перемоги
Недостатки:
Поки одні мінуси, чекаю за зворотній звязок. Після отриманння товару доповню відгук. Можливо з’являться плюси
То це в них стандартна практика, мухлювати с цінами. Замовив колонку, на сайті ціна 712 грн, а менеджер назвав 785. Замовив а на сайті ціну ніхто і не думає міняти. І відправка в них, як виявилося, "кожен день", але тільки не в п'ятницю, суботу і неділю. Якщо у понеділок не аідправлять, також звертатимусь до кіберполіції. Шкода, що запізно побачив ці відгуки.
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук! Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано.Ми дуже цінуємо кожного з наших покупців та робимо все для того, щоб покупки у нашому інтернет-магазині KindlyTech були максимально вигідними. Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з вами зв'яжемося.
З повагою, Владислава помічник керівника відділу якості!
Не відправили товар!!! Мошенники? - Отзывы о kindlytech.com.ua
1) зроблене замовлення;
2) дзвінок менеджера - інша ціна, інші реквізити. Уточненння від мене, що товар є в наявності і чекати відправки субота (26.11.22) або понеділок 28.11.2022
3) смс з новими реквізитами;
4) оплата по нових реквізитах 26.11.2022;
5) повторний дзвінок від мене -підтвердження, що гроші отримали;
6) 1.11.2022 жодного дзвінка, номера ТТН, вибаченння і пояснення затримки;
П’ять днів товар не відвантажується. Сьогодні 1.11.2022 я ще один раз подзвонила менеджеру і попередила, що якщо сьогодні не буде відправки, то буде моє зверненння до поліції і кіберполіції. Поки залишаю лише негативний відгук на магазин.
Единий магазин, з яким виникли такі трабли. Харків відправил, Вінниця відправила, Одеса не ганьби себе!!!!
Якщо спробуєте покласти не той товар, неякісний, або зробити вартість доставки більшу, ніж потрібно (як тут писали в інших відгуках) будете мати «головну біль» довго - обіцяю. Не для того наші воїни воюють з російськими вошами, тож з українськими гнидами будемо боротися ми, до перемоги
отзыв
Комментарии к отзыву
З повагою, Владислава помічник керівника відділу якості!