Тарас Отзыв написан 14 ноября, 2022 год13 просмотров
замовляв на тому сайті товар, на сайті ціни одні, перезвонив менеджер і назвав ціни дорощі, я що би не шукати більше скинув завдаток, товар не відправили, за тиждень часу я попросив завдаток повернути, от минає другий місяць, одні обіцянки, тепер заблокували номер, думав що підчас війни народ змінився а ні підерасів хватає ще
Доброго дня, ваша публічна заява щодо закликів та особистого наміру спричиняти навмисну фінансову шкоду у складі організованої злочинної групи зафіксована. У разі виявлення фейкових відгуків ваші дані будуть передані національній поліції для відкриття карної срави та відшкодування спричинених збитків. А ми впевнені, що ви в даній ситуації самі займаєтеся шахрайством.
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук! Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано.Ми дуже цінуємо кожного з наших покупців та робимо все для того, щоб покупки у нашому інтернет-магазині KindlyTech були максимально вигідними. Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. На жаль, нам не вдалось ідентифікувати Вас в нашій системі. Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з вами зв'яжемося.
З повагою, Владислава помічник керівника відділу якості!
Дякую за зворотній зв'язок. Ми перевірили Вашу інформацію і Вам товар був відправлений у строки та повній комплектації, але у Вас будує на НП відмову від отримання. Замовлення на суму менше 150 грн передаються на службу доставки тільки за умови 100% передоплати. На замовлення сумою понад 1000 грн відправка з мінімальною передоплатою в розмірі у розмірі 15% від загальної суми замовлення (поштові витрати в обидві сторони). Даний авансовий платіж є підтвердженням серйозності Вашого замовлення і страховкою від покупців, які не забирають свої замовлення на складі Нової Пошти.У разі відмови від товару заставна сума не повертається.
*У разі відсутності Покупця за адресою доставки, зазначеною Покупцем у заявці, або у разі відмови Покупця від отримання Товару з необґрунтованих причин, при доставці кур'єрської служби Компанії-перевізника товар повертається до Інтернет-магазину. Оплата послуги Компанії-перевізника віднімається із суми, перерахованої покупцем за Товар.
Більш детальну інформацію ви зможете знайти за інформацією у нас на офіційному сайті:
Так я зробив відмову, бо ви товар не відправляли, минув тиждень і я відмовився і просив повернути кошти, ви попросили номер карти, і пообіцяли що гроші повернуть за 3 дні, через тиждень ви знову пообіцяли що гроші повернуть за два дні, пізніше що гроші поступлять до вечора, і так минає другий місяць,
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЯКЩО НЕ ХОЧЕТЕ ВТРАТИТИ СВОЇ ГРОШІ - Отзывы о kindlytech.com.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
[email protected]
У них є ще інша схема розводу-відправляють не робочий неліквід і зникають з обрію.
Єдина діюча порада-пишіть заяву в поліцію і кіберполіцію. Зверніться в банк, щоб шахраям закрили карту.
Після цього зміїне кубло почне ворушитися)
Вам почнуть дзвонити, писати, погрожувати.
Захочуть повернути вам гроші, щоб заткнути вам рота.
Отакі справи!
Ці скоти МЕНЕ звинувачують в шахрайстві!
Уявляєте рівень цинізму цих найобщиків???
Їдьте в РОВД, витратьте трохи часу, але напишіть заяву. Ви ж бачите, що це не люди!!!
З повагою, Владислава помічник керівника відділу якості!
*У разі відсутності Покупця за адресою доставки, зазначеною Покупцем у заявці, або у разі відмови Покупця від отримання Товару з необґрунтованих причин, при доставці кур'єрської служби Компанії-перевізника товар повертається до Інтернет-магазину. Оплата послуги Компанії-перевізника віднімається із суми, перерахованої покупцем за Товар.
Більш детальну інформацію ви зможете знайти за інформацією у нас на офіційному сайті:
https://kindlytech.com.ua/ua/oplata-i-dostavka/
З повагою, Владислава помічник керівника відділу якості!
Тільки заява! Вони мають сидіти!