Sergey Ofiktiv Отзыв написан 28 июня, 2022 год19 просмотров
Очень жаль что не прочитал отзывы перед покупкой и совершил ошибку нажав кнопку заказать на этом "магазине", перезвонили и сообщили о повышении цены потом попросили предоплату в 150грн, на следующий день отправили и получил совсем другой товар. Теперь даже страшно делать возврат т.к почитав отзывы я понимаю что никакого возврата не будет. Магазин - мошенники, не совершайте ошибку заказывая в нем!
Доброго дня, Сергій! Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано, а також приносимо вибачення за спричинені незручності!
Будь ласка, напишіть номер Вашого замовлення, або вкажіть Ваш контактний номер на який було зроблено замовлення.
Мене, на сам перед, дивує, що Ви ніяк не намагаєтесь зв’язатися з нами для вирішення ситуації яка склалася.
Ми намагаємося вирішити всі проблеми, та тяжкі ситуації. Але люди не завжди виходять на зв’язок, не завжди бачать надходження коштів на карту та листів на їх електронну пошту.
Ми завжди намагаємося допомогти людям максимально швидко, і якісно, але не завжди все так виходить.
Я очікую від Вас контактну інформацію для вирішення ситуації, яка у Вас склалася.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!
Как раз пытался, на третий раз смог связаться, на мой вопрос мне с удивлением сообщили что "наверное на складе перепутали" и предложили написать письмо, на которое, кстати, уже второй день никто не отвечает, это к слову о "попытках связаться с вами"
Доброго дня, Сергій! Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано, а також приносимо вибачення за спричинені незручності!
Будь ласка, напишіть номер Вашого замовлення, або вкажіть Ваш контактний номер на який було зроблено замовлення.
Мене, на сам перед, дивує, що Ви ніяк не намагаєтесь зв’язатися з нами для вирішення ситуації яка склалася.
Ми намагаємося вирішити всі проблеми, та тяжкі ситуації. Але люди не завжди виходять на зв’язок, не завжди бачать надходження коштів на карту та листів на їх електронну пошту.
Ми завжди намагаємося допомогти людям максимально швидко, і якісно, але не завжди все так виходить.
Я очікую від Вас контактну інформацію для вирішення ситуації, яка у Вас склалася.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!
Доброго дня, Гість та Покупець! Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано, а також приносимо вибачення за спричинені незручності!
Будь ласка надайте хоч якусь інформацію стосовно Вашого замовлення.
Ви пишете відгуки, залишаєте коментарі та закликаєте людей до дій, які також не дуже зрозумілі з Вашої сторони. Але не дивлячись на все це, Ви не хоче навіть розповісти про ситуацію яка сталася під час співробітництва з нашим інтернет-магазином для її вирішення.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!
Я связывался, мне ответили, хоть и не сразу, вместо извинений я получил невнятно "ну перепутали" и предложение "писать письма" , на письмо кстати уже третий день никто не отвечает, почитав отзывы - делать возврат или обмен - я просто боюсь, т.к максимально, мне, судя по всему, светит - это ждать месяцами где то застрявшие деньги, так что , нет спасибо, я не вижу смысла продолжать диалог с вашим магазином.
Доброго дня, Сергій! Шкодуємо, що враження від співпраці з нашим магазином було зіпсовано, а також приносимо вибачення за спричинені незручності!
Будь ласка, напишіть номер Вашого замовлення, або вкажіть Ваш контактний номер на який було зроблено замовлення.
Мене, на сам перед, дивує, що Ви ніяк не намагаєтесь зв’язатися з нами для вирішення ситуації яка склалася.
Ми намагаємося вирішити всі проблеми, та тяжкі ситуації. Але люди не завжди виходять на зв’язок, не завжди бачать надходження коштів на карту та листів на їх електронну пошту.
Ми завжди намагаємося допомогти людям максимально швидко, і якісно, але не завжди все так виходить.
Я очікую від Вас контактну інформацію для вирішення ситуації, яка у Вас склалася.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!
Читайте отзывы перед покупкой - Отзывы о kindlytech.com.ua
Магазин - мошенники, не совершайте ошибку заказывая в нем!
отзыв
Комментарии к отзыву
Будь ласка, напишіть номер Вашого замовлення, або вкажіть Ваш контактний номер на який було зроблено замовлення.
Мене, на сам перед, дивує, що Ви ніяк не намагаєтесь зв’язатися з нами для вирішення ситуації яка склалася.
Ми намагаємося вирішити всі проблеми, та тяжкі ситуації. Але люди не завжди виходять на зв’язок, не завжди бачать надходження коштів на карту та листів на їх електронну пошту.
Ми завжди намагаємося допомогти людям максимально швидко, і якісно, але не завжди все так виходить.
Я очікую від Вас контактну інформацію для вирішення ситуації, яка у Вас склалася.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!
Будь ласка, напишіть номер Вашого замовлення, або вкажіть Ваш контактний номер на який було зроблено замовлення.
Мене, на сам перед, дивує, що Ви ніяк не намагаєтесь зв’язатися з нами для вирішення ситуації яка склалася.
Ми намагаємося вирішити всі проблеми, та тяжкі ситуації. Але люди не завжди виходять на зв’язок, не завжди бачать надходження коштів на карту та листів на їх електронну пошту.
Ми завжди намагаємося допомогти людям максимально швидко, і якісно, але не завжди все так виходить.
Я очікую від Вас контактну інформацію для вирішення ситуації, яка у Вас склалася.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!
Будь ласка надайте хоч якусь інформацію стосовно Вашого замовлення.
Ви пишете відгуки, залишаєте коментарі та закликаєте людей до дій, які також не дуже зрозумілі з Вашої сторони. Але не дивлячись на все це, Ви не хоче навіть розповісти про ситуацію яка сталася під час співробітництва з нашим інтернет-магазином для її вирішення.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!
Будь ласка, напишіть номер Вашого замовлення, або вкажіть Ваш контактний номер на який було зроблено замовлення.
Мене, на сам перед, дивує, що Ви ніяк не намагаєтесь зв’язатися з нами для вирішення ситуації яка склалася.
Ми намагаємося вирішити всі проблеми, та тяжкі ситуації. Але люди не завжди виходять на зв’язок, не завжди бачать надходження коштів на карту та листів на їх електронну пошту.
Ми завжди намагаємося допомогти людям максимально швидко, і якісно, але не завжди все так виходить.
Я очікую від Вас контактну інформацію для вирішення ситуації, яка у Вас склалася.
З повагою, Аліна керівник відділу контролю якості!