Дуже не люблю писати відгуки, так як можуть бути різні ситуації і сприйняття, але є системні порушення, які дозволяє собі оператор Київстар. Перше і головне: оператор майже ніколи не визнає своєї провини при порушенні наданні послуг, заявки операторами колцентра створюються, як правило, з помилками, потім переносяться в розгляді в термінах по декілька разів, в подальшому вони забувають про них, а згодом взагалі закривають без вирішення та оповіщення. Приклад: «розпіарена» акція «Оце від серця», в якій запропоновано було отримати 50 грн. на бонусний рахунок або подарувати на інший номер. Після прийняття участі в ній, надійшло привітальне смс, що подарунок вже надійшов і можливо в цьому переконатися, але вже 30 діб його так і немає. Терміни вирішення постійно переносяться, ніхто ні за що не відповідає, інформація взагалі відсутня. Другий приклад: На другому номері пропонувалася акція «Додай безлім» за 1 грн./день. Термін дії ії спливав тільки через 8 діб. При замовленні ії в зазначений термін вона стала не доступною, тобто зовсім зникла в пропозиції. Оператор колцентру не зміг побачити і переконатися в термінах її проведення і запросив надіслати скриншоти, які мною заздалегідь були передбачені, знаючи стиль роботи Київстару. Надіслані скриншоти з зазначеною датою замовлення даної акції, не дали жодного результату! Після надсилання 4 звернень до техпідтримки не надійшло ЖОДНОЇ відповіді, заявка відкрита і термін вирішення не відомий, ні техвідділу, ні операторам техпідтримки! Але, для «замилювання очей» з’явилася ця ж акція, вже терміном не на 180 діб, а тільки на 90 діб! Дуже цікаво, чи знає за все це і не тільки, президент Київстару, пане Комаров?
Достоинства:
Плюсов не відчуваю.
Недостатки:
Безвідповідальність, непрофесіоналізм, невиконання своїх забов'язань перед споживачем послуг, маніпуляції з проведенням акцій.
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Жахливе обслуговування оператором мобільного зв"язку Київстар - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
Перше і головне: оператор майже ніколи не визнає своєї провини при порушенні наданні послуг, заявки операторами колцентра створюються, як правило, з помилками, потім переносяться в розгляді в термінах по декілька разів, в подальшому вони забувають про них, а згодом взагалі закривають без вирішення та оповіщення. Приклад: «розпіарена» акція «Оце від серця», в якій запропоновано було отримати 50 грн. на бонусний рахунок або подарувати на інший номер. Після прийняття участі в ній, надійшло привітальне смс, що подарунок вже надійшов і можливо в цьому переконатися, але вже 30 діб його так і немає. Терміни вирішення постійно переносяться, ніхто ні за що не відповідає, інформація взагалі відсутня.
Другий приклад: На другому номері пропонувалася акція «Додай безлім» за 1 грн./день. Термін дії ії спливав тільки через 8 діб. При замовленні ії в зазначений термін вона стала не доступною, тобто зовсім зникла в пропозиції. Оператор колцентру не зміг побачити і переконатися в термінах її проведення і запросив надіслати скриншоти, які мною заздалегідь були передбачені, знаючи стиль роботи Київстару. Надіслані скриншоти з зазначеною датою замовлення даної акції, не дали жодного результату! Після надсилання 4 звернень до техпідтримки не надійшло ЖОДНОЇ відповіді, заявка відкрита і термін вирішення не відомий, ні техвідділу, ні операторам техпідтримки! Але, для «замилювання очей» з’явилася ця ж акція, вже терміном не на 180 діб, а тільки на 90 діб!
Дуже цікаво, чи знає за все це і не тільки, президент Київстару, пане Комаров?
отзыв
Комментарии к отзыву