Використовую Київстар вже багато років, як тільки вони запустили 3/4G. Все було дуже добре за 150 грн: пріоритет в оператора, швидкий інтернет, якісний зв'язок, дуже приємне ставлення зі сторони операторів.
З початку війни почалися підвисання інтернету + не було можливості дозвонитися до оператора в швидкому режимі.
Під час війни, особливо після перший відключень світла почався треш. До оператора не реально дозвонитися навіть в робочий час (до 18:00). Зв'язок та Інтернет тормозить в кожному приміщенні або погано працює (навіть коли є світло). Під час відключень світла працювали лише сповіщення про повітряну тривогу та мобільний зв'язок.
Тепер (з 20 числа) під час відключень світла не приходять тривоги (інтернет нульовий) і не працюють звінки. Коли світло є - в приміщеннях максимальна швидкість 0.1-2М і навіть не дає закінчити тест швидкості (помилка).
Обіцяних генераторів немає! Зв'язок та інтернет гірший декілька тижнів тому! І це ПІД ЧАС РОБОЧОГО СВІТЛА! ЗА ЩО ВИ ПІДНЯЛИ ТАРИФ НА 100 ГРН?
Переходимо на лайфсел. Також додатково можливо підключимо старі тарифи водафон. Рекомендую всім! Я думав водафон найгірший - а ні, просто звичайний оператор. 5 согласны 3 не согласны
Киевстар – крупнейший украинский оператор электронных коммуникаций, который по состоянию на март 2023 года обслуживал 24,3 млн. абонентов мобильной связи и более 1,1 млн. абонентов «Домашнего интернета». Компания предоставляет услуги с использованием широкого спектра мобильных и фиксированных технологий, включая 4G, Big Data, Cloud solutions, сервисы для киберзащиты, цифровое ТВ и... подробнее
Чесний відгук від контрактного абонента з моменту появи 3/4G. - Отзывы о Киевстар (Kyivstar)
З початку війни почалися підвисання інтернету + не було можливості дозвонитися до оператора в швидкому режимі.
Під час війни, особливо після перший відключень світла почався треш. До оператора не реально дозвонитися навіть в робочий час (до 18:00). Зв'язок та Інтернет тормозить в кожному приміщенні або погано працює (навіть коли є світло). Під час відключень світла працювали лише сповіщення про повітряну тривогу та мобільний зв'язок.
Тепер (з 20 числа) під час відключень світла не приходять тривоги (інтернет нульовий) і не працюють звінки. Коли світло є - в приміщеннях максимальна швидкість 0.1-2М і навіть не дає закінчити тест швидкості (помилка).
Обіцяних генераторів немає! Зв'язок та інтернет гірший декілька тижнів тому! І це ПІД ЧАС РОБОЧОГО СВІТЛА! ЗА ЩО ВИ ПІДНЯЛИ ТАРИФ НА 100 ГРН?
Переходимо на лайфсел. Також додатково можливо підключимо старі тарифи водафон. Рекомендую всім! Я думав водафон найгірший - а ні, просто звичайний оператор.
5 согласны 3 не согласны
отзыв
Комментарии к отзыву