Киевский национальный институт строительства и архитектуры (КИСИ)
Киевский национальный институт строительства и архитектуры (КИСИ) – один из самых лучших высших учебных заведений в сфере архитектурного строительства на Украине. ВУЗ КИСИ неоднократно получал почетные награды, одна из которых Орден Трудового Красного Знамени.
Киевский национальный институт строительства и архитектуры также занимает 44 место в рейтинге Топ 200 Украина, что...
подробнее Рейтинг 2.2 из 5 на основании 5 отзывов
ВУЗы
Плохое качество обслуживания
о кафедре АТП
Діяльність кафедри АТП КНУБА останні роки не узгоджується з ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження освітньої діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1187, через те, що:
1. Навчальна робота кафедри АТП КНУБА не відповідає підготовці здобувачів вищої освіти як для бакалаврів, так і магістрів за спеціальністю 151 "Автоматизація та комп'ютерно - інтегровані технології"... Читать отзыв Шановні вступники на кафедру АТП КНУБА!
Діяльність кафедри АТП КНУБА останні роки не узгоджується з ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження освітньої діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1187, через те, що:
1. Навчальна робота кафедри АТП КНУБА не відповідає підготовці здобувачів вищої освіти як для бакалаврів, так і магістрів за спеціальністю 151 "Автоматизація та комп'ютерно - інтегровані технології" через неузгодженість "Навчального плану АТП", яким керується кафедра АТП у своїй роботі, із СТАНДАРТАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ як бакалавра, так і магістра для спеціальності 151 "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології", розміщеними на сайті МОНУ;
2. У своїй роботі кафедра АТП КНУБА не дотримується кадрових вимог щодо забезпечення освітньої діяльності у сфері вищої освіти, обумовлених ліцензійними умовами провадження освітньої діяльності.
Згідно додатку 2 вищезазначених ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ навчальний план мусить відповідати вимогам стандарту вищої освіти. Але "Навчальний план АТП", розміщений на сайті кафедри, не узгоджується як з переліком ФАХОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ВИПУСКНИКА :
для бакалавра -
п.9 "Здатність демонструвати знання сучасного рівня та новітніх технологій в галузі автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій, зокрема, проектування багаторівневих систем керування, збору даних та їх архівування для формування бази даних параметрів процесу та їх візуалізації, а також створення автоматизованих робочих місць оператора на основі SCADA-систем";
п.10 "Вміти обґрунтовувати вибір технічної структури та розробляти прикладне програмне забезпечення для мікропроцесорних систем керування на базі локальних засобів автоматизації, промислових логічних контролерів та програмованих логічних матриць і сигнальних процесорів";
для магістра -
п.4 "Здатність професійно використовувати спеціальне програмне забезпечення для розробки комп'ютерно-інтегрованих систем управління та програмно-технічних комплексів на базі промислових контролерів, засобів людино-машинного інтерфейсу і промислових мереж";
п.6 "Здатність синтезувати, проектувати, налагоджувати спеціальні вимірювальні та керуючі системи, системи контрою та моніторингу процесів із врахуванням особливостей виробничо- технологічних комплексів у різних галузях діяльності (відповідно до спеціалізації)",
так і НОРМАТИВНИМ ЗМІСТОМ ПІДГОТОВКИ:
для бакалавра -
п.9. "Вміти використовувати знання сучасного рівня та новітніх технологій в галузі автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій, зокрема, проектувати багаторівневі систем керування, збору даних і їх архівування для формування бази даних параметрів процесу і та їх візуалізації, а також створення автоматизованих робочих місць оператора на основі SCADA-систем";
п.10 "Вміти обґрунтовувати вибір технічної структури та розробляти прикладне програмне забезпечення для мікропроцесорних систем управління на базі локальних засобів автоматизації, промислових логічних контролерів та програмованих логічних матриць і сигнальних процесорів";
для магістра -
п.4, п.5 "Вміти розробляти комп'ютерно-інтегровані системи управління та програмно-технічні комплекси на базі промислових контролерів, засобів людино-машинного інтерфейсу і промислових інформаційних мереж.
Мати навички розроблення спеціалізованого програмного забезпечення для мікропроцесорних систем управління, програмованих контролерів та засобів людино-машинного інтерфейсу".
Наслідком такої навчальної роботи кафедри АТП КНУБА є те, що її випускники нездатні не лише створювати прикладне програмне забезпечення для мікропроцесорних систем керування на базі локальних засобів автоматизації та промислових контролерів, але і користуватися відомим.
В цьому можна переконатися, переглянувши випускні кваліфікаційні роботи як бакалаврів, так і магістрів цієї кафедри, на предмет розробки та використання відповідного програмного забезпечення.
Стосовно SCADA-систем, які виконують в реальному часі диспетчерське керування, збір даних, обробку, відображення, архівування інформації про об'єкт моніторингу або управління та є частиною сучасних АСУ ТП. Місця для вивчення подібних систем в НАВЧАЛЬНОМУ ПЛАНІ кафедри АТП не знайшлось при фактичному дублюванні деяких інших дисциплін.
Слід зазначити, що згідно пункта 3 статті 33 Закону України “Про освіту” освітні програми розробляються закладами освіти, науковими установами, іншими суб’єктами освітньої діяльності. Але пункт 1 цієї ж статті говорить, що основою для розроблення освітньої програми є стандарт освіти відповідного рівня (за наявності).
Вчитись вам на такій кафедрі, чи не вчитися – вирішуйте самі.
О кафедре АТП
Керуючись своїм сумлінням як бувший доцент цієї кафедри мушу довести до відома вступників на кафедру АТП КНУБА наступне:
Діяльність кафедри АТП КНУБА останні роки не узгоджується з ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження освітньої діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1187, через те, що:
1. Навчальна робота кафедри АТП КНУБА не відповідає підготовці... Читать отзыв Шановні вступники на кафедру АТП КНУБА!
Керуючись своїм сумлінням як бувший доцент цієї кафедри мушу довести до відома вступників на кафедру АТП КНУБА наступне:
Діяльність кафедри АТП КНУБА останні роки не узгоджується з ЛІЦЕНЗІЙНИМИ УМОВАМИ провадження освітньої діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1187, через те, що:
1. Навчальна робота кафедри АТП КНУБА не відповідає підготовці здобувачів вищої освіти як для бакалаврів, так і магістрів за спеціальністю 151 "Автоматизація та комп'ютерно - інтегровані технології" через неузгодженість "Навчального плану АТП", яким керується кафедра АТП у своїй роботі, із СТАНДАРТАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ як бакалавра, так і магістра для спеціальності 151 "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології", розміщеними на сайті МОНУ;
2. У своїй роботі кафедра АТП КНУБА не дотримується кадрових вимог щодо забезпечення освітньої діяльності у сфері вищої освіти, обумовлених ліцензійними умовами провадження освітньої діяльності.
Згідно додатку 2 вищезазначених ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ навчальний план мусить відповідати вимогам стандарту вищої освіти. Але "Навчальний план АТП", розміщений на сайті кафедри, не узгоджується як з переліком ФАХОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ВИПУСКНИКА :
для бакалавра -
п.9 "Здатність демонструвати знання сучасного рівня та новітніх технологій в галузі автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій, зокрема, проектування багаторівневих систем керування, збору даних та їх архівування для формування бази даних параметрів процесу та їх візуалізації, а також створення автоматизованих робочих місць оператора на основі SCADA-систем";
п.10 "Вміти обґрунтовувати вибір технічної структури та розробляти прикладне програмне забезпечення для мікропроцесорних систем керування на базі локальних засобів автоматизації, промислових логічних контролерів та програмованих логічних матриць і сигнальних процесорів";
для магістра -
п.4 "Здатність професійно використовувати спеціальне програмне забезпечення для розробки комп'ютерно-інтегрованих систем управління та програмно-технічних комплексів на базі промислових контролерів, засобів людино-машинного інтерфейсу і промислових мереж";
п.6 "Здатність синтезувати, проектувати, налагоджувати спеціальні вимірювальні та керуючі системи, системи контрою та моніторингу процесів із врахуванням особливостей виробничо- технологічних комплексів у різних галузях діяльності (відповідно до спеціалізації)",
так і НОРМАТИВНИМ ЗМІСТОМ ПІДГОТОВКИ:
для бакалавра -
п.9. "Вміти використовувати знання сучасного рівня та новітніх технологій в галузі автоматизації та комп'ютерно-інтегрованих технологій, зокрема, проектувати багаторівневі систем керування, збору даних і їх архівування для формування бази даних параметрів процесу і та їх візуалізації, а також створення автоматизованих робочих місць оператора на основі SCADA-систем";
п.10 "Вміти обґрунтовувати вибір технічної структури та розробляти прикладне програмне забезпечення для мікропроцесорних систем управління на базі локальних засобів автоматизації, промислових логічних контролерів та програмованих логічних матриць і сигнальних процесорів";
для магістра -
п.4, п.5 "Вміти розробляти комп'ютерно-інтегровані системи управління та програмно-технічні комплекси на базі промислових контролерів, засобів людино-машинного інтерфейсу і промислових інформаційних мереж.
Мати навички розроблення спеціалізованого програмного забезпечення для мікропроцесорних систем управління, програмованих контролерів та засобів людино-машинного інтерфейсу".
Із навчального плану АТП вилучені дисципліни "Мікропроцесорна техніка" та "Контролери та їх програмне забезпечення" та значно скорочено дисципліну "Електроніка та мікросхемотехніка", яка тепер має назву "Електроніка та мікропроцесорна техніка". Ці дисципліни є базовими для спеціальності 151.
Наслідком такої навчальної роботи кафедри АТП КНУБА є те, що її випускники нездатні не лише створювати прикладне програмне забезпечення для мікропроцесорних систем керування на базі локальних засобів автоматизації та промислових контролерів, але і користуватися відомим.
В цьому можна переконатися, переглянувши випускні кваліфікаційні роботи як бакалаврів, так і магістрів цієї кафедри, на предмет розробки та використання відповідного програмного забезпечення.
Стосовно SCADA-систем, які виконують в реальному часі диспетчерське керування, збір даних, обробку, відображення, архівування інформації про об'єкт моніторингу або управління та є частиною сучасних АСУ ТП. Місця для вивчення подібних систем в НАВЧАЛЬНОМУ ПЛАНІ кафедри АТП не знайшлось при фактичному дублюванні деяких інших дисциплін.
Слід зазначити, що згідно пункта 3 статті 33 Закону України “Про освіту” освітні програми розробляються закладами освіти, науковими установами, іншими суб’єктами освітньої діяльності. Але пункт 1 цієї ж статті говорить, що основою для розроблення освітньої програми є стандарт освіти відповідного рівня (за наявності).
Кадрові вимоги щодо забезпечення освітньої діяльності у сфері вищої освіти викладені в додатку 12 до ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ. Згідно примітці 1 відповідність спеціальності викладача навчальній дисципліні визначається відповідністю його спеціальності згідно з документами про вищу освіту або про науковий ступінь, або про вчене звання або науковою спеціальністю, або досвідом практичної роботи за відповідним фахом не менше п'яти років, або проходженням відповідного науково-педагогічного стажування тривалістю не менше шести місяців та наявністю трьох одноосібних публікацій з цієї навчальної дисципліни у рецензованих закордонних або фахових наукових виданнях України, або виданого підручника чи навчального посібника з цієї навчальної дисципліни згідно з вимогами МОН. Жоден із асистентів кафедри, які читають лекції по навчальним дисциплінам, не відповідає вищенаведеним критеріям відповідності спеціальності викладача навчальній дисципліні.
Стосовно таких математизованих дисциплін як "Числові методи та моделювання на ЕОМ" та "Інтелектуальні системи та їх програмне забезпечення". Лекційне забезпечення їх здійснює також асистент без відповідної математичної освіти (прикладна математика).
Існуюча на кафедрі практика участі асистентів, спеціальність за дипломом про освіту яких не відповідає дисциплінам, що вони викладають, та без відповідного досвіду наукової та практичної роботи у викладанні п'яти та шести дисциплін є абсолютно недоречною. Низька ефективність такого викладання очевидна.
Усе вище наведене добре відомо як ректорату КНУБА, так і Міністерству Освіти і Науки України (МОНУ). Зі сторони ректорату для усунення перелічених недоліків був змінений завідувач кафедри, при цьому все інше лишилось незмінним. Зі сторони МОНУ була спроба провести позапланову перевірку кафедри із відповідними висновками, але через незрозумілу та дивну позицію Державної Регуляторної Служби України (ДРСУ) ця перевірка була заборонена. Відповідну аргументацію ДРСУ не надала.
Вчитись вам на такій кафедрі, чи не вчитися – вирішуйте самі.
Будівельний університет
КНУБА (КИСИ)