Киевский международный университет
Киевский международный университет имеет IV уровень аккредитации, частная форма собственности.
Информация о ВУЗе:
Лицей Киевского международного университета предлагает обучение по следующим направлениям:
- филологический;
- общественно-гуманитарный;
- технологический;
- художественно-эстетический.
Колледж Киевского международного университета готовит младших специалистов следующих направлений:
- правоведение;
- экономика предприятия;
- туристическое обслуживание;
подробнее
Ученик лицея - Отзывы о Киевский международный университет
Ах да! и немного о правилах.Если ученик забыл учебник - ставят н-ку,а н-ки платные как у лицея так и у колледжа и у университета.Перед парой просят сдавать телефоны в коробочку,которая находится на столе у преподавателя.Английский который ввели на каждом уроке, да-да на физике и математике и на других предметах ученики обязаны знать лексику по каждому предмету и носить словари.
Если ученик не придерживается правил его типа 'исключают'
Преподаватели вечно жалуются на начальство,что если мы - ученики не будем придерживаться правил,то им высчитывают -30% из зарплаты, а директриса вечно напоминает о списках учеников, которые идут на отчисление
К заключению могу сказать что ушла я забрав документы, директориса явилась в класс на следующий день и сказала что меня исключили как и остальных ребят, которые забрали документы как и я по своей воле. Вот так и получается, что ученики,которые забирают документы и уходят и есть те самые люди, которые 'идут на отчисление'
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
А, так! Учні, які забувають книжки, дуже полюбляють на уроці не працювати (якщо не йти на уроці на півгодини "до вбиральні" так гучно, що в університеті чути, і це якщо на урок приходити взагалі) і змушувати іншого учня не могти повноцінно працювати, а н-ки треба закривати, щоб відпрацьовувати пропущений матеріал (а не залишатися неуком та деградувати, та ефективно мотивувати ледарів банально взагалі на уроки приходити (якого біса ви там забули, якщо ви не вчитися і не ходити на уроки прийшли). Телефони на уроці в ліцеї взагалі не потрібні (крім як на уроці свинками кидатися та м'ячик в дірочку направляти, що "конче важливо" для засвоєння матеріалу), а якщо треба зателефонувати чи учню телефонують, то учня спокійно відпускають поговорити, якщо це щось термінове (дуже цікаво спостерігати коли виходять, а приходять через півуроку вже з колою та пиріжком, які, судячи зі всього, мама через телефон так довго передавала). Англійська, на всіх уроках, введена, щоб учень щось корисне в житті мав від навчання та міг навчатися за обміном, для чого, БОЖЕ ПРАВИЙ, треба знати лексику та, МАТІР БОЖА, кудись її записувати, щоб не забути.
Якщо учень не дотримується правил (читай "зриває уроки та цькує інших учнів"), то учень н̶е̶в̶і̶д̶о̶м̶о̶ ̶щ̶о̶ ̶в̶ ̶л̶і̶ц̶е̶ї̶ ̶з̶а̶б̶у̶в̶ ̶в̶з̶а̶г̶а̶л̶і̶ спершу типу спілкується з вчителем, потім спілкується з куратором (читай "класний керівник"), потім спілкується з директором, потім спілкується з батьками, потім стає на контроль (зривання уроків та цькування учнів) і, якщо після всього цього учень продовжує ̶с̶т̶р̶и̶б̶а̶т̶и̶ ̶з̶і̶ ̶с̶х̶о̶д̶і̶в̶ ̶в̶н̶и̶з̶ ̶г̶о̶л̶о̶в̶о̶ю̶,̶ ̶х̶о̶д̶и̶т̶и̶ ̶п̶і̶в̶у̶р̶о̶к̶у̶ ̶ї̶д̶а̶л̶ь̶н̶е̶ю̶ ̶"̶в̶ ̶п̶о̶ш̶у̶к̶а̶х̶ ̶т̶у̶а̶л̶е̶т̶у̶"̶,̶ ̶р̶о̶з̶п̶о̶в̶і̶д̶а̶т̶и̶ ̶о̶д̶н̶о̶к̶л̶а̶с̶н̶и̶к̶а̶м̶ ̶щ̶о̶ ̶в̶о̶н̶и̶ ̶д̶у̶р̶н̶і̶ ̶і̶ ̶б̶р̶и̶д̶к̶и̶ ̶т̶а̶ ̶п̶р̶о̶с̶т̶о̶ ̶̶п̶о̶в̶о̶д̶и̶т̶и̶с̶я̶,̶ ̶я̶к̶ ̶н̶е̶с̶а̶м̶о̶в̶и̶т̶и̶й̶ ̶д̶и̶ не дотримуватися правил, то лише тоді учня переводять н̶а̶з̶а̶д̶ ̶в̶ ̶д̶и̶т̶я̶ч̶и̶й̶ ̶с̶а̶д̶о̶ч̶о̶к̶ ̶н̶а̶ ̶т̶е̶л̶е̶ф̶о̶н̶ч̶и̶к̶у̶ ̶г̶р̶а̶т̶и̶с̶я̶ ̶т̶а̶ ̶в̶ч̶и̶т̶и̶с̶я̶ ̶н̶е̶ ̶о̶б̶р̶а̶ж̶а̶т̶и̶ ̶і̶н̶ш̶и̶х̶ ̶д̶і̶т̶о̶к̶ ̶т̶а̶ ̶д̶я̶д̶і̶н̶ь̶о̶к̶-̶в̶ч̶и̶т̶е̶л̶і̶в̶ на дистанційне навчання, або відраховують, що вже як учень та батьки вирішать. Викладачі постійно жаліються на к̶а̶з̶к̶о̶в̶и̶х̶ ̶т̶е̶л̶е̶п̶особливих учнів, які досі не в курсі що на уроки носять книжки, а на уроках вчаться, що якщо ми - учні, не будемо дотримуватися правил (читай "будемо робити вигляд, наче носити книжки та поводитися як дорослий є проблемою вчителя, інших учнів та кого завгодно, крім нас, і клянчитимемо не ставити н-ку, бо ручки пластилінові книжки на уроки носити, а пам'ять - дівоча"), то їм вираховують -30% із зарплати, а директорка постійно нагадує про списки учнів, які я̶к̶і̶ ̶н̶а̶с̶т̶і̶л̶ь̶к̶и̶ ̶"̶р̶о̶з̶у̶м̶н̶і̶"̶,̶ ̶щ̶о̶ ̶п̶і̶с̶л̶я̶ ̶в̶и̶х̶о̶в̶н̶и̶х̶ ̶р̶о̶з̶м̶о̶в̶ ̶з̶ ̶у̶с̶і̶м̶а̶ ̶і̶ ̶з̶н̶а̶х̶о̶д̶я̶ч̶и̶с̶ь̶ ̶н̶а̶ ̶к̶о̶н̶т̶р̶о̶л̶і̶,̶ ̶д̶а̶л̶і̶ ̶п̶р̶о̶д̶о̶в̶ж̶у̶ю̶т̶ь̶ ̶з̶р̶и̶в̶а̶т̶и̶ ̶у̶р̶о̶к̶и̶ ̶т̶а̶ ̶п̶о̶в̶о̶д̶и̶т̶и̶с̶я̶ ̶я̶к̶ ̶п̶і̶т̶е̶к̶а̶н̶т̶р̶о̶п̶и̶ йдуть на відрахування (бо на учня продовжують йти скарги від класу та вчителів).
Наостанок, можу сказати, що коли той учень забрав документи, в̶е̶с̶ь̶ ̶к̶л̶а̶с̶ ̶і̶ ̶в̶с̶і̶ ̶в̶ч̶и̶т̶е̶л̶і̶ ̶з̶і̶т̶х̶н̶у̶л̶и̶ ̶з̶ ̶п̶о̶л̶е̶г̶ш̶е̶н̶н̶я̶м̶ директорка прийшла та сказала що його відрахували, як і решту дітей, які забрали документи як і той учень, за своєю волею, бо ті діти спеціально хочуть робити вигляд наче їх змусили піти, а не вони самі вирішили не перевестися на дистанційну форму навчання, а саме піти, наче їх хтось змушував йти, зривати уроки чи цькувати однокласників. Ось так і виходить, що учні, які забирають документи та йдуть і є тими самими людьми, які "йдуть на відрахування". Точніше, не лише всі хто забирає документи, йде на відрахування. Багато хто забирає документи, йде на відрахування.