Кешбек-сервис LetyShops
LetyShops – международный кэшбек-сервис, где можно вернуть до 50% кэшбека с каждой покупки! Более 26 млн пользователей, более 3000 магазинов. Полученный кэшбек можно вывести любым удобным способом:
на банковскую карту или мобильный счет, или же на благотворительность.
letyshops.com
Перейти на сайт
Торговля
Испортились совсем! - Отзывы о Кешбек-сервис LetyShops
Это ж сколько надо покупать, чтобы накопилась такая минимальная сумма? Сервис стал абсолютно бесполезным!
отзыв
Комментарии к отзыву
Як на нас, це невелика сума, але така, що дає змогу відчути вигоду покупок з кешбеком. Також таке обмеження дає нам змогу оплатити комісію за вас.🤗
Стараємось часто радувати підвищеннями, гарячим кешбеком та акціями по реферальній програмі.
Будемо раді подальшій співпраці! 💛
Також за кожного друга можна отримати 50 грн.
Напишіть, будь ласка, ваш клієнтський номер. Маємо дещо для вас.🤗
Зрозумійте, люди хочуть отримувати кешбек одразу, як бонус до покупки, щоб ця невеличка сума радувала як бонус. А не отримати колись там в примарному майбутньому, через рік, два чи три (не кожний же день такі покупки робляться). Це мало кого цікавить. Мене так точно не цікавить.
Успіхів вам в розвитку, але з такою стратегією ви зачахнете, впевнений.
Розуміємо вас. Але наведемо приклад покупки з кешбеком.
Зараз в магазині estro діє гарячий кешбек - 20%. Тобто купивши пару взуття за, наприклад, 1500 грн, ви отримаєте кешбек - 300 грн. Приємно, правда?)
Напишіть ваш клієнтський номер, хочемо дещо вам запропонувати.
🤗
Мені не треба ваш кешбек, вже стало не цікаво. Відповідаю, бо не нажав ще "відписатися від коментарів" тут на ваш сайт. Я на 80 грн не обіднію, а ви на них не розбагатієте. Я лише намагаюся вам пояснити, що людей почне не цікавити ваш сайт, бо вони в реальності не зможуть вивести кешбек зразу після покупки. Це буде не водночас, поступово, але неодмінно буде. І це буде більшість користувачів. А один раз втративши інтерес до сайту, більшість користувачів вже на нього не повертається ніколи. Знаю про що пишу, бо сайтами займаюсь з 2009 року, є й свої сайти, маю якийсь досвід та теж за цей час робив помилки.
Треба закінчувати з цією переписуванням, а то ми вже тут чат влаштували
То як щодо клієнтського номеру?