Поверталась сьогодні додому з Гожув-ВКП. І начеб то усе не погано, автобус більш менш комфортний, окреме дякую перевізнику за працюючий туалет. Але водії, це окрема каста людей. То немає зупинок взагалі, то як у нашому випадку по 30 хвилин кожні 2 години. Вони просто йшли на АЗС сиділи і спілкувались з іншими водіями, по пів години. І на останок, у... Читать отзыв Поверталась сьогодні додому з Гожув-ВКП. І начеб то усе не погано, автобус більш менш комфортний, окреме дякую перевізнику за працюючий туалет. Але водії, це окрема каста людей. То немає зупинок взагалі, то як у нашому випадку по 30 хвилин кожні 2 години. Вони просто йшли на АЗС сиділи і спілкувались з іншими водіями, по пів години. І на останок, у Рівному зламався якийсь автобус, і наші водії вирішили подивитись чим же все скинчиться, і просто пів години спостерігали за ремонтом якогось автобуса. Кордони пройшли хвилин за 40 обидва, а от приїхали мінімум на 2 години с запізненням.
Коли був день від'їзду не вислали жодної інформації про рейс навіть за півгодини до відправлення, я мусила сама дізнаватися на інформаційній стійці де буде мій автобус. Тільки за 15 хвилин до відправлення подзвонила диспетчер з конкретним питанням "де вас носить, автобус такий, така платформа, водій на вас мало в розшук не подав?", Але я в цей момент вже стояла в... Читать отзыв Коли був день від'їзду не вислали жодної інформації про рейс навіть за півгодини до відправлення, я мусила сама дізнаватися на інформаційній стійці де буде мій автобус. Тільки за 15 хвилин до відправлення подзвонила диспетчер з конкретним питанням "де вас носить, автобус такий, така платформа, водій на вас мало в розшук не подав?", Але я в цей момент вже стояла в черзі до автобусу. Придбала квиток на рейс Прага- Харків о 12:00 кожного дня відправлення, у квитку зазначено, що без пересадок, але пересадка була у Києві на автобуси різних напрямків. Сама пересадка була короткою і водії контролювали приїзди автобусів і відразу сказали що ось ваш приїхав. Перший автобус міжнародний був дуже гарний і водії були нормальними. В ньому було прибрано, кондиціонер завжди регулювався до комфортної температури, розетки на вході, хіба що ноги не витягнути нікуди, якщо вище 150 см. Туалет був зачинений до останньої польської зупинки, водії казали що за нагальної потреби ним можна користуватися, а вже останній відрізок дороги до кордону і далі по Україні був відчинений. Кордон (Корчова-Краковець) перетинався швидко дуже, схоже нам пощастило) А другий автобус вже був суцільним жахом, погана амортизація, вас навіть на рівній дорозі трясе, велика задуха і спека, надворі було +36, а в салоні здавалося що ще більше було, кондиціонери не працювали, були зверху роз'єми під зарядку, в туалеті води не було, були зупинки кожну годину на заправку. Одна зупинка тривала годину, бо комусь приспічило передати передачку і чекали на неї в автобусі де не було чим дихати фізично. На прохання водіїв відчинити люки або щось зробити з кондиціонером вони мовчали та морозились. По дорозі від Кременчука до Дніпра було враження що автобус зараз розвалиться, трясло його і шатало так сильно. І цей відрізок дороги був певно найдовшим, бо їхали ми повільно, видно, аби нічого по дорозі не відпало від автобуса. Загалом запізнились до міста на 4 години.
Не сподобалось відношення водіїв.
Вони просто йшли на АЗС сиділи і спілкувались з іншими водіями, по пів години. І на останок, у... Читать отзыв Поверталась сьогодні додому з Гожув-ВКП. І начеб то усе не погано, автобус більш менш комфортний, окреме дякую перевізнику за працюючий туалет. Але водії, це окрема каста людей. То немає зупинок взагалі, то як у нашому випадку по 30 хвилин кожні 2 години.
Вони просто йшли на АЗС сиділи і спілкувались з іншими водіями, по пів години. І на останок, у Рівному зламався якийсь автобус, і наші водії вирішили подивитись чим же все скинчиться, і просто пів години спостерігали за ремонтом якогось автобуса. Кордони пройшли хвилин за 40 обидва, а от приїхали мінімум на 2 години с запізненням.
5/10 міжнародний автобус гарний, а по Україні має стояти на смітнику
Придбала квиток на рейс Прага- Харків о 12:00 кожного дня відправлення, у квитку зазначено, що без пересадок, але пересадка була у Києві на автобуси різних напрямків. Сама пересадка була короткою і водії контролювали приїзди автобусів і відразу сказали що ось ваш приїхав.
Перший автобус міжнародний був дуже гарний і водії були нормальними. В ньому було прибрано, кондиціонер завжди регулювався до комфортної температури, розетки на вході, хіба що ноги не витягнути нікуди, якщо вище 150 см. Туалет був зачинений до останньої польської зупинки, водії казали що за нагальної потреби ним можна користуватися, а вже останній відрізок дороги до кордону і далі по Україні був відчинений.
Кордон (Корчова-Краковець) перетинався швидко дуже, схоже нам пощастило)
А другий автобус вже був суцільним жахом, погана амортизація, вас навіть на рівній дорозі трясе, велика задуха і спека, надворі було +36, а в салоні здавалося що ще більше було, кондиціонери не працювали, були зверху роз'єми під зарядку, в туалеті води не було, були зупинки кожну годину на заправку. Одна зупинка тривала годину, бо комусь приспічило передати передачку і чекали на неї в автобусі де не було чим дихати фізично.
На прохання водіїв відчинити люки або щось зробити з кондиціонером вони мовчали та морозились.
По дорозі від Кременчука до Дніпра було враження що автобус зараз розвалиться, трясло його і шатало так сильно. І цей відрізок дороги був певно найдовшим, бо їхали ми повільно, видно, аби нічого по дорозі не відпало від автобуса. Загалом запізнились до міста на 4 години.
Повернули кошти