Кабанчик (Kabanchik.ua) - онлайн сервис заказа услуг
Kabanchik.ua - онлайн сервис поиска частных специалистов для решения бытовых и бизнес задач. Площадка объединяет заказчиков услуг, которым необходимо выполнить какую-либо работу, и компетентных исполнителей, ищущих подработку или дополнительный заработок.
Рейтинг 4.8 из 5 на основании 67 отзывов
Доска бесплатных объявлений Доски объявлений Интернет-каталоги
Задолбают спамить на почту
Дякуємо за ваш відгук.
Нам шкода, що у вас склалося негативне враження про наш сервіс. Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування та дуже цінуємо зворотний зв’язок. Будемо вдячні, якщо ви вкажете пошту, на яку зареєстрований профіль.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн - Пт: c 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
команда Kabanchik.ua 💙💛
Сайт не работает
Не могу разместить заказ
Дякуємо за ваш відгук.
Нам шкода, що у вас склалося негативне враження про наш сервіс. Будемо вдячні, якщо ви детальніше розкажете про проблему, з якою зіткнулися, щоб ми могли розібратися та виправити ситуацію. Програма закривається відразу після входу або після якихось дій?
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн - Пт: c 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
команда Kabanchik.ua 💙💛
не првцює сайт
Дякуємо за ваш відгук.
Нам шкода, що у вас склалося негативне враження про наш сервіс. Ми постійно працюємо над покращенням якості обслуговування та дуже цінуємо зворотний зв’язок. Будемо вдячні, якщо ви детальніше розкажете про проблему, з якою зіткнулися, щоб ми могли розібратися та виправити ситуацію.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн - Пт: c 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
команда Kabanchik.ua 💙💛
Щодо сайту "Кабанчик"
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід у роботі на нашому сервісі.
Чесність та кваліфікацію людини гарантувати досить складно, оскільки це особисті якості. На жаль, їх немає можливості перевірити під час реєстрації.
Щоб уникнути таких ситуацій у майбутньому, намагайтеся домовитися з замовником про передплату перед початком роботи та не надсилайте кошти стороннім особам.
Більше інформації про замовлення, які можуть бути пов'язані з шахрайством в нашій довідці: https://kabanchik.ua/help/kakie-zakazy-nelzya-brat-v-rabotu , https://kabanchik.ua/help/moshennicheskie-shemy-zakazchikov .
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Зачем функции, которые не работают?
Разводняк.
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід у роботі на нашому сервісі.
Ми готові провести додаткове дослідження ситуації, якщо отримаємо трохи більше даних із замовлення.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Такий собі Kabanchik
Система працює не коректно - багато помилок та нелогічних неточностей...
В Службі підтримки, роблять вигляд, що працюють, некомпетентні "першокурсниці"..., частина з яких упиряки..., які без тиску через їхнє керівництво, відповідають примітивними відписками...
На відгуки реагують шаблонно,... Читать отзыв Якщо немає перспективи виконання завдання, вчасно відмовляйтесь від виконання..., інакше з вас спишуть комісію за виконання, навіть, якщо ви на ньому нічого не заробили.
Система працює не коректно - багато помилок та нелогічних неточностей...
В Службі підтримки, роблять вигляд, що працюють, некомпетентні "першокурсниці"..., частина з яких упиряки..., які без тиску через їхнє керівництво, відповідають примітивними відписками...
На відгуки реагують шаблонно, без бажання взяти до уваги та вдосконалювати їхній сервіс.
Цей псевдо сервіс, тільки зовні типу про заробіток грошей..., а фактично - про те, хто кого Кабанчик... і хто кого буде жа(е)р(и)ти...
Можливо, як перейменують на щось асоціативно краще, то ще є перспектива..., а поки не перейменували... - що можна очікувати від Кабанчика.?!)
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід у роботі зі спеціалістами з нашого сервісу.
У кожного замовлення є свій термін активності на сайті, який встановлюється замовником. Після закінчення терміну, замовлення закривається автоматично системою за призначеним виконавцем і вважається виконаним, оскільки ніхто з учасників залишив поза увагою в системі зворотне.
Щоб уникати помилкового закриття замовлення, рекомендую відмовлятися від нього поки він ще в роботі.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua Показать 1 ответ
зірка за великий недолік кабанчика
Найбільший недолік кабанчіка в тому що коли замовник закриває замовлення то автоматично (без вибору) треба залишити оцінку і відгук. А що якщо не хочеш ставити оцінку бо неоднозначна думка. Або ж треба почекати хоча б тиждень аби зрозуміти чи якісно зроблена робота. А тут майстр тобі тризвонить щодо закриття замовлення, і не знаєш як... Читать отзыв зірка за великий недолік кабанчика
Найбільший недолік кабанчіка в тому що коли замовник закриває замовлення то автоматично (без вибору) треба залишити оцінку і відгук. А що якщо не хочеш ставити оцінку бо неоднозначна думка. Або ж треба почекати хоча б тиждень аби зрозуміти чи якісно зроблена робота. А тут майстр тобі тризвонить щодо закриття замовлення, і не знаєш як йому відповісти бо не хочеться бути грубим. І було б краще щоб про закриття замовлення нагадував кабанчик, а не майстр, хоча б тому що для кабанчика це не особиста і не емоційна історія.
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід в роботі з нашим сервісом.
Дійсно для закриття замовлення необхідно залишити відгук. Але ви можете зробити це в зручний час, після перевірки виконаної роботи.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн - Пт: c 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
команда Kabanchik.ua 💙💛
Провіряйте кого викликаєте!
Дякуємо за зворотний зв'язок! Нам дуже шкода, що у вас виник такий досвід при роботі з фахівцем :(
Ціни дійсно можуть змінюватися фахівцями, адже наш калькулятор може порахувати тільки приблизну вартість певної роботи, без врахування деталей та матеріалів.
Просимо закривати замовлення відповідно до правил сервісу та тільки з чесним відгуком, який буде описувати вашу фактичну співпрацю з фахівцем - адже рейтинг це показник, який допомагає уникнути нечесної конкуренції, а також здійснити вибір фахівця замовникам.
У разі якщо виникають ситуації, де фахівець здійснює тиск при написанні неправдивого відгуку та ціни - просимо повідомляти про це нам. Ми зробимо все можливе, для того, щоб така ситуація не повторилася у майбутньому!
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн - Пт: c 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
Команда Kabanchik.ua 💙💛
Не адекватно работает сервис Кабанчик.
Почему "исполнителя заказа" выбирает сервис Кабанчик, а не заказчик?
Тільки ті замовники, які залишили 5+ відгуків, можуть в замовленні вказати самостійний вибір фахівця. Тобто декілька майстрів залишають пропозиції, а замовник вже обирає з них.
Для новачків на сайті чи зайнятих людей у замовленнях встановлений авто вибір фахівця, що дозволяє замовнику більше не брати участі в замовленні, а просто чекати дзвінка від фахівця. Наша система призначає кращого фахівця з тих, що подали пропозицію, за показниками профілю - рейтинг, кількість відгуків в цій категорії, активність на сайті тощо. Якщо обраний системою фахівець не підходить, натисніть кнопку *Змінити фахівця* на сторінці замовлення для перегляду інших пропозицій.
Також ви можете на пряму доручати замовлення вподобаному фахівцю з потрібної категорії. Досить натиснути кнопку *Запропонувати роботу* біля візитки фахівця або в його профілі.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Заказал портрет карандашом
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід у роботі зі спеціалістами з нашого сервісу.
Чесність та кваліфікацію людини гарантувати досить складно, оскільки це особисті якості. На жаль, їх немає можливості перевірити під час перегляду паспортних даних.
Ми готові провести додаткове дослідження ситуації, якщо отримаємо трохи більше даних із замовлення.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Игнорирование проблем и просьб пользователей.
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід у роботі на нашому сервісі.
Ми готові провести додаткове дослідження ситуації, якщо отримаємо трохи більше даних.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Отсутствует защита клиента
Будьте готовы, что за ваши же деньги, вам могут испортить не дешевую вещь, так как домой к вам может прийти любой проходимец, а сервис ни... Читать отзыв Очень разочарована работой службы поддержки. Осталась крайне недовольна качеством выполненной работы. Но Служба поддержки оказывается поддерживает не клиента, а исполнителя, даже если он халтурщик и настойчиво предлагает пригласить ЭТОГО же исполнителя для переделки.
Будьте готовы, что за ваши же деньги, вам могут испортить не дешевую вещь, так как домой к вам может прийти любой проходимец, а сервис ни за что не несет ответственности.
КАБАнчик, очень жаль что для вас репутация это пустой звук.
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід на нашому сервісі.
Ми готові провести додаткове дослідження ситуації, якщо отримаємо трохи більше даних.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Отзыв о Kabanchik.ua
1. Написать заказ - бесплатно. Хотя, я пишу задание за которое готов заплатить, а значит у меня есть деньги.
2. Взять в работу заказ - платно, 12% от суммы которую указал заказчик. Я ищу работу и мне же ещё и процент платить? У меня нет денег, я работу ищу!!... Читать отзыв Задумка сайта хорошая, а вот политика сайта чуть-чуть не правильная.
1. Написать заказ - бесплатно. Хотя, я пишу задание за которое готов заплатить, а значит у меня есть деньги.
2. Взять в работу заказ - платно, 12% от суммы которую указал заказчик. Я ищу работу и мне же ещё и процент платить? У меня нет денег, я работу ищу!! А без денег вам не покажут номер телефона заказчика.
Я бы сделал: Заказчик перед публикацией заказа платит сайту 5% от суммы заказа. И соответственно исполнитель, когда берет заказ платит 5%. Вот тогда будет всё правильно!
Нам дуже шкода, що у вас склалося негативне враження про наш сервіс.
Гарантійний внесок для подачі пропозиції в замовленні - вимушений захід, який гарантує, що фахівець в силах заплатити оплату за доступ до сервісу. Оплата списується з балансу профілю тільки в разі виконання замовлення і закриття його на сайті. Якщо замовлення не було успішним, гроші залишаються на балансі профілю для участі в інших замовленнях або виведення на карту.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
Команда Kabanchik.ua 💙💛
Не дуже, майстри занадто нав'язують свої послуги
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід на нашому сервісі.
Чесність та кваліфікацію людини гарантувати досить складно, оскільки це особисті якості. На жаль, їх немає можливості перевірити під час перегляду паспортних даних.
Ми готові провести додаткове дослідження ситуації, якщо отримаємо трохи більше даних із замовлення.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Виконавці не люди
Дуже шкода, що у вас склалася така думка про сервіс. Ми однаково лояльно ставимося до всіх користувачів сайту і перш ніж прийняти те чи інше рішення, завжди детально аналізуємо отриману інформацію.
Ми готові провести додаткове дослідження ситуації, якщо отримаємо трохи більше даних із замовлення.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Автоматичне призначення фахівця - дурня повна
Змініть це дурне правило, бо відпадає будь-яке бажання користуватися вашим сервісом.
Дякуємо за ваш відгук та зворотний зв'язок щодо роботи сервісу.
У замовленнях встановлений авто вибір фахівця.
Наша система призначає вам кращого фахівця з тих, що подали пропозицію, за показниками профілю - рейтинг, кількість відгуків в цій категорії, активність на сайті тощо.
Якщо обраний системою фахівець не підходить, натисніть кнопку *Змінити фахівця* на сторінці замовлення для перегляду інших пропозицій.
Замовники, які залишили 5+ відгуків, зможуть в замовленні вказати самостійний вибір фахівця.
Також ви можете на пряму доручати замовлення вподобаному фахівцю з потрібної категорії. Досить натиснути кнопку *Запропонувати роботу* біля візитки фахівця або в його профілі.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн - Пт: c 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
Команда Kabanchik.ua 💙💛
Купа "майстрів", а працювати ніхто не хоче.
Марнування часу, шукатиму на інших ресурсах.
Нам шкода, що для вашого замовлення не знайшовся майстер та ви отримали негативний досвід у роботі на нашому сервісі.
Фахівці на нашому сайті - це зареєстровані користувачі, тож вони самостійно приймають рішення про участь в замовленні. На їх вибір впливає повнота опису замовлення, терміни, бюджет, а також особисті фактори, такі як наявність вільного часу тощо.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Шахрайство на сайті
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід у роботі на нашому сервісі.
Чесність та кваліфікацію людини гарантувати досить складно, оскільки це особисті якості. На жаль, їх немає можливості перевірити під час реєстрації.
Щоб уникнути таких ситуацій у майбутньому, намагайтеся домовитися з замовником про передплату перед початком роботи та не надсилайте кошти стороннім особам.
Більше інформації про замовлення, які можуть бути пов'язані з шахрайством в нашій довідці: https://kabanchik.ua/help/kakie-zakazy-nelzya-brat-v-rabotu , https://kabanchik.ua/help/moshennicheskie-shemy-zakazchikov .
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Робота (набір тексту)
Я зареєструвалась нещодавно... Працюю бібліотекарем, тому і вирішила спробувати спробувати набір тексту... Взяла перше замовлення.... І.... ПОВНИЙ ОБЛОМ....
.....Терміновий набір тексту... з рукопистного... МЕНЕДЖЕР ОЛЕСЯ ( обіцяла за виконання замовлення 4800 грн). Прислала першу половину слайдів... написала, що друга після оплати СВ в 205 грн..на номер телефо на...
З першим номером телефону не вийшло (не приймав оплати)... Читать отзыв Доброго здоров'я.
Я зареєструвалась нещодавно... Працюю бібліотекарем, тому і вирішила спробувати спробувати набір тексту... Взяла перше замовлення.... І.... ПОВНИЙ ОБЛОМ....
.....Терміновий набір тексту... з рукопистного... МЕНЕДЖЕР ОЛЕСЯ ( обіцяла за виконання замовлення 4800 грн). Прислала першу половину слайдів... написала, що друга після оплати СВ в 205 грн..на номер телефо на...
З першим номером телефону не вийшло (не приймав оплати) вона дала другий.. вийшло... ТЕПЕР МІЙ ЧАТ З ЦИМ МЕНЕДЖЕРОМ ЧИСТИЙ...
Я розумію, що моя помилка... але як потрібно за щось жити...
Я думала, що хоч тут намє шахрайсва... Адже, на сьогоднішній день, для когось і 200 грн теж гроші...
Поскаржила. Мені не допоможе, а комусь, може, не дасть зробити помилку... Тому, що менеджер Олеся, сьогодні вже виставила оголошення знову ( не думаю, що моя скарга на щось подіє).
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід у роботі на нашому сервісі.
Чесність та кваліфікацію людини гарантувати досить складно, оскільки це особисті якості. На жаль, їх немає можливості перевірити під час реєстрації.
Щоб уникнути таких ситуацій у майбутньому, намагайтеся домовитися з замовником про передплату перед початком роботи та не надсилайте кошти стороннім особам.
Більше інформації про замовлення, які можуть бути пов'язані з шахрайством в нашій довідці: https://kabanchik.ua/help/kakie-zakazy-nelzya-brat-v-rabotu , https://kabanchik.ua/help/moshennicheskie-shemy-zakazchikov .
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Ремонт вытяжки
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід в роботі з нашим сервісом.
Кваліфікацію майстра гарантувати досить складно, оскільки це особисті якості. На жаль, їх немає можливості перевірити під час реєстрації.
Вибираючи фахівця на сайті, ви можете покладатись на відгуки від попередніх замовників.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн - Пт: c 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
Команда Kabanchik.ua 💙💛
анкета заповнення анкети
Паспортні дані нам необхідні для підтвердження особи. Вони допомагають убезпечити наших замовників від шахрайства, а фахівців - від недобросовісної конкуренції.
Паспортні дані є конфіденційною інформацією і можуть бути надані лише правоохоронним органам за письмовим запитом. Сервіс зобов'язується зберігати їх на захищеному сервері з обмеженим доступом співробітників.
Фото з персональними даними фахівця після отримання статусу *Перевірений фахівець* буде відразу видалене.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн - Пт: c 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
Команда Kabanchik.ua 💙💛
За столько времени норм не сделали
Нам дуже шкода, ви отримали негативний досвід при співпраці з фахівцем, що зареєстрований на нашому сайті. Чесність і порядність людини гарантувати досить складно, оскільки це особистісні якості. На жаль, їх немає можливості перевірити при перегляді паспортних даних.
У разі виникнення спірних ситуацій, будь ласка, звертайтесь до нас, та ми спробуємо розібратися в питанні.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн - Пт: c 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Замість підтримки зробіть краще бота в телеграмі.
Запросив я перехід з візособи на фізичну особу підприємця, тобто ФОП.
На почтаку вирішив, що я мабудь чогось не розумію т.к. у відповідь прийшло - Вам потрібно заповнити анкету, у вас є така можливість?
Звісно я відповів - Так....... Читать отзыв Так, багато хто скаржиться тут на виконувачів, і підтримка твм ні при чому, але в мене скарга саме на підтримку.
Запросив я перехід з візособи на фізичну особу підприємця, тобто ФОП.
На почтаку вирішив, що я мабудь чогось не розумію т.к. у відповідь прийшло - Вам потрібно заповнити анкету, у вас є така можливість?
Звісно я відповів - Так.... і тиша. Проходить доба, пишу їм, то де ж ця анкета, знову у відповідь той же текст скопійований. У вас є можливість...? Обдивився весь лист ну нема ніде ніякої анкети, аж потім, мабудь хто "смікалістий" догадався, що анкету то мені брати ніде,прислали ссилку. Пройшло дві доби вже. Ну добре, заповню три строчки в тій несчастній анкеті, і останнье завантажити фотографію документа чи виписки(в залежності яка форма власності і т.д. не суть). Нудобре, іду в кабінет мінюста, качаю виписку з реєстру. Завантажую. Через пару годин приходить відказ. І знову скопійований текст. Завантажте оригінал, бо це копія. Жодного уточнення, що можливо щось не те завантажуєшь чи зробіть ось так то.. Сам здогадається, чого лишній раз клавіатуру мучати.
Тут хочу відступити небагато, бо це я зараз розумію, що вони в решті хотіли, та тоді я не розумів що від мене хочуть, адже в країні єлектронний документообіг, ЕЦП та ЕДР де все це є і доступно кожному.
Продовжуємо. Ще з пять спроб загрузити PDF JPG (бо пишуть же фото) та ін. варіанти закінчувались відмовою.
Шо в ітозі. А хочуть вони фото нотаріально завіренної виписки.
""При використанні копії свідоцтва про реєстрацію, воно повинно бути завірена нотаріально.""
А що вважати оригіналом і з чим нотаріусу звіряти данні при завірці? Я завантажив документ з державного сайту де чорним по білому написано, данний документ є оригіналом і має такуж юридичку силу як і паперовий. Паперового в мене нема і ніколи не буде. Надав оригінал єлектронного.
Вдумайтесь тільки. ФОТО - завіренної виписки. Пробачте, шановний представник цієї компанії, але вам не знається, що це повна нісенітниця? Навіщо робити завірку у нотаріуса, щоб потім надавати фото цього документу? Не кажучи вже про те, що завіряти його немає ніякого сенсу навідь при передачі з рук в руки, тому, що ще раз - 2023 рік на дворі!!! Країна вже давно перейшла на єлектронку, і навідь на ISO20022 через кілька днів.
Не знаю чи підтримка скована внутрішніми розпорядками копіпастити недолугий до розуміння текст, чи то кадрові проблеми, але як розробник, як керівник підтримки зі штатом більш ніж 100 чоловік та стажем 15 років можу вас завірити, такій підтримці дуже потрібна підтримка! А взагалі телеграм бот краще би справлявся з вирішенням інцидентів.
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід у роботі зі спеціалістами з нашого сервісу.
Ми готові провести додаткове дослідження ситуації, якщо отримаємо трохи більше даних.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Новачкам тут не місце
Ознайомився з правилами - на цьому, в принципі, можна було завершити співпрацю з сервісом, але подумав - ТОП-спеціалісти ж також були колись новачками, не святі горшки ліплять.
Вніс кошти для оплати комісії за майбутні замовлення.
І посипались пропозиції на пошту. Прифігівши, що знайшов золоту жилу, відкриваю замовлення... Читать отзыв Зареєструвався як виконавець. Являюсь ФОП, хотілося використовувати кабанчик як джерело додаткового пошуку клієнтів.
Ознайомився з правилами - на цьому, в принципі, можна було завершити співпрацю з сервісом, але подумав - ТОП-спеціалісти ж також були колись новачками, не святі горшки ліплять.
Вніс кошти для оплати комісії за майбутні замовлення.
І посипались пропозиції на пошту. Прифігівши, що знайшов золоту жилу, відкриваю замовлення - а воно вже в роботі. Всі замовлення вже в роботі. Сервіс цинічно робить розсилку замовлень, які вже виконуються! Бо по правилам сервісу в першу чергу йде розсилка тим, хто платить максимальну комісію (порядка 50 відсотків), потім ТОПам і т.д. А для того, щоб самому платити сервісу найвищу комісію, потрібно набрати замовлення і позитивні відгуки, стати ТОП тощо.
Ну ок, сидіти на розсилці - не діло, так як ВСІ замовлення вже в роботі, лист прийшов в 10:25, відкриваєш замовлення, а воно підписано в 10:19.
Сів я моніторити замовлення в своїй категорії прямо на сайті і О ЧУДО - я бачу щойно створене замовлення! Не важливо ціна, не важливо умови, попрацюю на рейтинг, думаю я. А потім заживу! Але що я бачу - кнопка взяти замовлення для мене не активна, буде активна через 5 хвилин, а через 5 хвилин самі здогадуєтесь, що я побачив - замовлення вже взяли в роботу.
Було таке, що попадалося неоковирне замовлення, яке навіть матьорі спеціалісти кабанчика не захотіли брати в роботу, настільки воно було недолуге. Але навіть таке замовлення, навіть собі в мінус, я не зміг взяти, бо вгадайте що? А це замовлення може взяти спеціаліст з 5 відгуками та рейтингом понад 90%.
Поржавши з такого сервісу, забив на нього, шкода тільки про витрачені час та зусилля, які б краще спрямував на перевірені методики з пошуку клієнтів.
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід у роботі на нашому сервісі.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
Врезка ручек дверей
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід у роботі зі спеціалістами з нашого сервісу.
Чесність та кваліфікацію людини гарантувати досить складно, оскільки це особисті якості. На жаль, їх немає можливості перевірити під час перегляду паспортних даних.
Ми готові провести додаткове дослідження ситуації, якщо отримаємо трохи більше даних із замовлення.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua
просила отремонтировать , а с меня взяли деньги за " диагностику "
Дякуємо за ваш відгук та зворотний зв'язок щодо роботи сервісу.
Нам дуже прикро, що фахівець, зареєстрований на нашому сайті, не зміг вам допомогти. Щодо оплати роботи (повного виконання замовлення чи діагностики) майстер із замовником домовляються в індивідуальному порядку. Тому рекомендуємо заздалегідь обговорювати з фахівцем фінансові питання.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн - Пт: c 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
Команда Kabanchik.ua 💙💛
Найти нормального исполнителя на сервисе сложно
Вроде бы и отзывы у исполнителей нормальные, а по факту жалеешь что связался. В этот раз было ровно также.
Нам дуже шкода, що трапилась така ситуація та фахівець, якого ви знайшли на Кабанчику, підвів вас.
Чесність і порядність людини гарантувати досить складно, оскільки це особистісні якості. На жаль, їх немає можливості перевірити при перегляді паспортних даних.
У разі виникнення спірних питань, ми готові допомогти розібратися в ситуації. Для цього просимо писати до нас у службу підтримки.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн - Пт: c 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
Команда Kabanchik.ua 💙💛
Мошенники.
И еще один негативный факт; Заказчик указывает финальную сумму вместе с ценой материала( купленых мною на данный заказ). Стоимость материала превысила 70% от финальной суммы. С меня снимают... Читать отзыв Повторно попадаю на мошенников, которые заказывают услугу и после выполения работ, отказываются платить. Администрация сервиса благополучно списывает свой процент и неоказывает никакой поддержки, дажа при персональном обращении. Поддерживая тем самым мошенников.
И еще один негативный факт; Заказчик указывает финальную сумму вместе с ценой материала( купленых мною на данный заказ). Стоимость материала превысила 70% от финальной суммы. С меня снимают процент от общей суммы и на моё обращение к администрации нет никакой реакции. Готов указать номера заказов и суммы.
Вывод: администрация сервиса, никаким образом не поддерживает и не защищает своих мастеров. Хотя для некоторых это существенное подспорье.
Дякуємо за ваш відгук та зворотний зв'язок щодо роботи сервісу.
Нам дуже шкода, що ви отримали негативний досвід при роботі на нашому сайті. У разі спірних ситуацій або некоректному закритті замовлень, ми завжди готові допомогти розібратися у питанні. Для цього, будь ласка, зверніться у нашу службу підтримки, де оператор допоможе вам.
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн - Пт: c 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
Команда Kabanchik.ua 💙💛
Пытались обмануть, да не вышло! Елизавета Литвин и Анастасия Лагодина
Обращаюсь к ребятам этого сайта, может время уже обратиться в полицию? Столько жалоб, а у Вас никакой профессиональной, компетентной реакции. Одними "приняли заявку" и "нам очень жаль", делу не помочь. Берите все жалобы, контакты действительные - в киберполицию писать заявление. Задевается не только честь людей, но и Ваша собственная)
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід у роботі на нашому сервісі.
Чесність та кваліфікацію людини гарантувати досить складно, оскільки це особисті якості. На жаль, їх немає можливості перевірити під час реєстрації.
Щоб уникнути таких ситуацій у майбутньому, намагайтеся домовитися з замовником про передплату перед початком роботи та не надсилайте кошти стороннім особам.
Більше інформації про замовлення, які можуть бути пов'язані з шахрайством в нашій довідці: https://kabanchik.ua/help/kakie-zakazy-nelzya-brat-v-rabotu , https://kabanchik.ua/help/moshennicheskie-shemy-zakazchikov .
Контакти служби підтримки:
[email protected]
Пн — Пт: з 8:00 до 20:00
Сб - Нд: з 9:00 до 18:00
З повагою, команда Kabanchik.ua