Гость Отзыв написан 4 сентября, 2024 год11 просмотров
Може товар і якісний, а ось сервіс - повне лайно. Мало того, що для проплати є лиш 1 опція, так ще й в клієнтській підтримці нічим не можуть допомогти коли та опція не працює. Намагалася проплатити за товар 30 разів, в тому числі з різних карток і не вдалося. Мій банк сказав, що проблема не з мого боку і потрібно перевірити приймаючу сторону.
Дуже обурила "допомога" лінії підтримки. Єдині їх слова: перевірте в своєму банку і все) бо до них все надходить :))) на запитання, чи перевіряли - не відповіли.
Ще була геніальна спроба надслати мені в вайбер рквізити (як вони це назвали) для оплати - но це були не реквізити, а те ж непрацююче посилання на Liqpay.
А коли сплив термін проплати замовлення лиш обурення з їх боку, що я не заплатила :)
Я розумію, що більшість питань клієнтів стосується розміра чи кольору речей чи може повернення (якого до речі нема). Але трапляються і випадки з проплатою і сумніваюся, що я така єдина. А ваша клієнтська підтримка не змогла відрізнити реквізитів від платіжної системи!!! Ви точно маєте реквізити, інакше платіжна система, якою ви користуєтеся, просто не працювала б - у чому проблема надслати мені реквізити для оплати?!!! Це ж не те, що у мене нема грошей чи не хочу купити товар - це дурний баг, який виліз саме мені, а ви чхати хотіли допомогти мені отримати товар.
Клієнти ризикують не менше за вас купуючи онлайн, особливо де нема повернення товару. Чому не дозволити опцію відправлення накладним платежем? Чому лиш той один нещасний метод проплати?
В пусту витратила ДОБУ, щоб купити товар.
Чесно, після гидкого досвіду більше взагалі не купуватиму ні онлайн, ні в магазинах ваш товар. Подругам уже розповіла і вони підтримали бойкот вашого магазину. Може це глобально на ваші прибутки не вплине, але вірю, що з таким ставленням все більше людей обиратимуть конкурентів.
Лиш 1 варіант проплати, який в мене заглючив - Отзывы о jasmine.ua
Дуже обурила "допомога" лінії підтримки. Єдині їх слова: перевірте в своєму банку і все) бо до них все надходить :))) на запитання, чи перевіряли - не відповіли.
Ще була геніальна спроба надслати мені в вайбер рквізити (як вони це назвали) для оплати - но це були не реквізити, а те ж непрацююче посилання на Liqpay.
А коли сплив термін проплати замовлення лиш обурення з їх боку, що я не заплатила :)
Я розумію, що більшість питань клієнтів стосується розміра чи кольору речей чи може повернення (якого до речі нема). Але трапляються і випадки з проплатою і сумніваюся, що я така єдина. А ваша клієнтська підтримка не змогла відрізнити реквізитів від платіжної системи!!! Ви точно маєте реквізити, інакше платіжна система, якою ви користуєтеся, просто не працювала б - у чому проблема надслати мені реквізити для оплати?!!! Це ж не те, що у мене нема грошей чи не хочу купити товар - це дурний баг, який виліз саме мені, а ви чхати хотіли допомогти мені отримати товар.
Клієнти ризикують не менше за вас купуючи онлайн, особливо де нема повернення товару. Чому не дозволити опцію відправлення накладним платежем? Чому лиш той один нещасний метод проплати?
В пусту витратила ДОБУ, щоб купити товар.
Чесно, після гидкого досвіду більше взагалі не купуватиму ні онлайн, ні в магазинах ваш товар. Подругам уже розповіла і вони підтримали бойкот вашого магазину. Може це глобально на ваші прибутки не вплине, але вірю, що з таким ставленням все більше людей обиратимуть конкурентів.
отзыв
Комментарии к отзыву