Оксана Отзыв написан 4 января, 2023 год17 просмотров
Передоплату 100%внесли,замовлення не дочекались,написали нам вибачення і що кошти повернуть завтра, вчора,потім сьогодні,а в результаті ніхто нічого не повертає!Таке враження,що це аферисти!А саме сумне,що знайшли кого обшукати -мою стареньку бабусю,яка так хотіла ту гарненьку каструльку на новий рік.Який сором в цей час так ошукувати літніх людей!Ми дійсно"В ШОЦІ"!!!
Добрий день, У нас колл-центр, на всі двізки відповідають оператори. Напишіть будь-ласка номер Вашого замолення, також можете написати у вайбер 0931026610. Ми йдемо на зустріч усім нашим клієнтам і якщо у Вам щось не підійшло, ми вирішимо Вашу проблему.
Добрий день, напишіть будь-ласка номер Вашого замолення або на кого було оформлено замовлення. Також можете написати у вайбер 0931026610. Ми йдемо на зустріч усім нашим клієнтам і якщо у Вам щось не підійшло, ми вирішимо Вашу проблему.
Ой, не смішіть своїми електронними адресами та телефонами. Я з вами уже 3 тижні щодня спілкуюсь, результату немає. Повернутий товар ви з пошти не забираєте, кожен день у вас нова відмазка, тобто весь час брешете. Це ваша халатність - прислали бракований товар і замість того, щоб виправляти ситуацію якомога швидше, ви тупо користуєтесь моїми грошима, які повертати теж не збираєтесь.
Доброго дня! Дякуємо за відгук. Якщо Вам щось не сподобалося, велике прохання, уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення або напишіть на пошту служби контролю якості [email protected] для максимально оперативного вирішення питання. А також, за ПІБ Оксана, ми не бачимо замовлення у нас на кастрюльку, ви впевнені що оформляли у нас замовлення?
Це дійсно "ШОК" - Отзывы об Интернет-магазин Я в шоке!™
отзыв
Комментарии к отзыву