Гость Отзыв написан 15 февраля, 2022 год44 просмотра
Настав і мій час написати відгук про магазин Tenhos! В даному магазині ми ще 25 листопада придбали духовку BOSCH HBG635BS1. До роботи менеджерів з продажу жодного зауваження не маю. Гарно проконсультували по тому питанню, яке мене цікавило, духовка була в наявності, її швидко відправили і ми її успішно цілою і неушкодженою забрали Проблеми з даною моделлю почались після того, як її встановили. На 3 хвилині розігріву до 160 градусів у нас посипалось внутрішнє гартоване скло, причому дана модель розрахована на температуру 3000С. Дане скло не просто трісло, а розлетілось на дрібні шматочки. Навіть збирати мусили пилососом, бо вручну не було що і як збирати. До слова про правила техніки безпеки знаю і як запускати вперше духовку знаю. Все було виконано правильно. Момент пошкодження при транспортуванні не розглядаю, бо вона прийшла в заводській упаковці і посипалось саме внутрішнє скло, не зовнішнє. Ми з чоловіком зняли все на відео, як то виглядало, і зразу надіслали відео на магазин. Нам сказали що передають всі дані на їхній сервіс, і до нас передзвонять з сервісу. Все, на тому позитивний досвід з даним магазином завершився, почався якийсь каламбур. До слова з сервісу до нас не дзвонили більше двох тижнів, я кожних кілька днів про себе нагадувала. Коли після двох тижнів я сказала що ми відправляємо духовку назад і просимо щоб нам повернули гроші, сервіс появився на горизонті) Отже, 20 січня, майже через місяць, мене сервіс просить надати серійний номер духовки для замовлення нового скла, і кажуть, що багато хто каже що на скло гарантія не поширюється, але вони ввійдуть в нашу ситуацію, і оплатять скло 50/50. Тобто частину оплачують вони, частину ми. До того і домовились. Далі надаю скріни повідомлень з сервісом, щоб ніхто не думав що я щось придумую. Отже, співпраці у нас не вийшло, на календарі 15 лютого, з моменту коли трісло скло пройшло більше двох місяців!!!!!а реакції далі немає. Якщо не буде реакції на цей відгук, історія продовжиться, але вже у іншій площині, навіть якщо це буде дорожче, ніж купити нове скло!!!!! До слова духовка є не дешева, і вона коштує майже 20 000!!!!!!! Нікому не рекомендую купувати у цьому магазині, тому що все добре, доки не доходить діло до сервісу!!!!
Интернет-магазин tehnos.com.ua - магазин бытовой техники, на котором вы найдете все необходимое для вашего дома и не только. В каталоге магазина представлена встраиваемая и крупная техника, теле-, аудио- и видеотехника. Здесь вы сможете купить буквально все - от варочных поверхностей и кухонных моек до автомобильных товаров и мебели для ванной.
Не рекомендую даний магазин через погане гарантійне обслуговування на сервіс!!! - Отзывы об Интернет-магазин tehnos
В даному магазині ми ще 25 листопада придбали духовку BOSCH HBG635BS1. До роботи менеджерів з продажу жодного зауваження не маю. Гарно проконсультували по тому питанню, яке мене цікавило, духовка була в наявності, її швидко відправили і ми її успішно цілою і неушкодженою забрали
Проблеми з даною моделлю почались після того, як її встановили. На 3 хвилині розігріву до 160 градусів у нас посипалось внутрішнє гартоване скло, причому дана модель розрахована на температуру 3000С. Дане скло не просто трісло, а розлетілось на дрібні шматочки. Навіть збирати мусили пилососом, бо вручну не було що і як збирати.
До слова про правила техніки безпеки знаю і як запускати вперше духовку знаю. Все було виконано правильно. Момент пошкодження при транспортуванні не розглядаю, бо вона прийшла в заводській упаковці і посипалось саме внутрішнє скло, не зовнішнє.
Ми з чоловіком зняли все на відео, як то виглядало, і зразу надіслали відео на магазин. Нам сказали що передають всі дані на їхній сервіс, і до нас передзвонять з сервісу. Все, на тому позитивний досвід з даним магазином завершився, почався якийсь каламбур.
До слова з сервісу до нас не дзвонили більше двох тижнів, я кожних кілька днів про себе нагадувала. Коли після двох тижнів я сказала що ми відправляємо духовку назад і просимо щоб нам повернули гроші, сервіс появився на горизонті)
Отже, 20 січня, майже через місяць, мене сервіс просить надати серійний номер духовки для замовлення нового скла, і кажуть, що багато хто каже що на скло гарантія не поширюється, але вони ввійдуть в нашу ситуацію, і оплатять скло 50/50. Тобто частину оплачують вони, частину ми. До того і домовились.
Далі надаю скріни повідомлень з сервісом, щоб ніхто не думав що я щось придумую.
Отже, співпраці у нас не вийшло, на календарі 15 лютого, з моменту коли трісло скло пройшло більше двох місяців!!!!!а реакції далі немає. Якщо не буде реакції на цей відгук, історія продовжиться, але вже у іншій площині, навіть якщо це буде дорожче, ніж купити нове скло!!!!! До слова духовка є не дешева, і вона коштує майже 20 000!!!!!!!
Нікому не рекомендую купувати у цьому магазині, тому що все добре, доки не доходить діло до сервісу!!!!
отзыв
Комментарии к отзыву