Качество хорошее,брала 2 набора евро, после стирки цвет не теряет.Единственное ,что плохо рисунок на наволочка не соответствует показанному рисунку на сайте
Заказывала три комплекта. Комплектом из сатина “Флориана” довольна, а комплекты из хлопка не совпадают с фото. В комплекте “Лав” бирюзовая только простыня (на фото- еще одна сторона пододеяльника), а “Одуванчики грей”, который на фото черного цвета, оказался тоже серым. Получились два комплекта одного цвета.
Я уже покупала комплект с синтетикой, и комплект 3Д 100% хлопок. Понравилось все : не линяет, не выгорает, практически цвет не меняет. Хотя расцветки немного тускнее, чем на фото.
Доброго дня! 12 січня (субота) 2019 року десь о 23.00 через сайт мною було зроблено замовлення на євро -комплект постільної білизни "Джанго". Вибір був зроблений на користь темної білизни , !насиченого яскравого фіолетового кольору, з яскравими бузковими узорами ! Оплачувала я, але відправка здійснювалась на адресу моєї подруги, Дімової Наталі в м. Одесу, для якої це мав бути... Читать отзыв Доброго дня! 12 січня (субота) 2019 року десь о 23.00 через сайт мною було зроблено замовлення на євро -комплект постільної білизни "Джанго". Вибір був зроблений на користь темної білизни , !насиченого яскравого фіолетового кольору, з яскравими бузковими узорами ! Оплачувала я, але відправка здійснювалась на адресу моєї подруги, Дімової Наталі в м. Одесу, для якої це мав бути подарунок на день народження.
Зауважу, що ми (Бондаренко Тетяна, м. Хмільник, тел .0971969699) уже замовляли комплект Модерн у вас (ранфорс), яким ми були дуже задоволені. Так, колір відрізнявся від фото на сайті, але трішки.
Тому ваш сайт ми порекомендували кілька тижнів тому і Дімовій Наталі, і вона у вас теж вже брала 2 комплекта ранфорса, теж була задоволена.
А тепер прийшов комплект Джанго, тільки "трішки інший Джанго". Не яскраво -фіолетовий, а брудно-сіро-джинсово-синій, не темний, а достатньо "вигорілого" тону. Такого кольору я б не замовляла . 13 січня десь о 8:30 подзвонив оператор, щоб підтвердити замовлення. Вона не попередила, що колір товару вживу значно відрізняється від відфотошопленої картинки на сайті, і також не попереджувала, що обміну і повернення товару (який в даному випадку по закону відноситься до товару НЕналежної якості, адже не відповідає очікуванням споживача, бо те, що у вас виставлено на сайті - то ваша пропозиція до продажу, і я сподіваюсь отримати саме такий товар, і ви це розумієте. Якщо є властивості товару, які значно відрізняються, а колір - це саме одна з таких властивостей, то ви маєте попередити покупця про це). Якби мені сказали, що з поверненням і обміном у вас такі проблеми, я б 30 раз перепитала, якої якості тканина, який там колір і ще багато інших характеристик. Але я ж задоволений попереднім замовленням клієнт, я ж вірю вашому сайту і оператору. А сьогодні, коли ми подзвонили і пояснили, що колір зовсім не той, тканина мікросатин аж блистить (геть на фото видно), вона як скло , на дотик неприємна, слизька, дуже тонка, вона не схожа на натуральну тканину, просимо полюбовно поміняти цей коплект на інший- комлект з тканини ранфорс, яка нам до цого всім дуже подобалась, у відповідь оператор відкрито хамить , включаючи те, що навіть переконує , що 12 січня ми робили замовлення не по сайту, а по телефону, замовляли Модерн, а не Джанго, і до цього взагалі жодного разу замовлення у вас не робили (тоді питання, як оператор 13 січня коли підтверджувала замовлення, сама запитала, чи доставка у місто Хмільник, якщо замовлення через сайт не передбачає заповнення клієнтом графи "місце доставки") .
Ми доплатимо, якщо буде різниця в ціні, оплатимо пересилку, але переконливо прошу, давайте вирішимо це питання по-людськи: поміняйте цей невдалий комплект Джанго на інший, який вибере Дімова Наталя з тканини ранфорс.
Постельное получила. Все вроди бы отлично но наволочки без рисунка однотонные с маленькими фрагментами рисунка, пододеяльники тоже не совпадают с рисунком, рисунок развернут поперек.
Сатин люкс
в целом все хорошо
Хорошее качество, закажу еще
Заказывала три комплекта.
Несколько раз покупала
Ткань хорошая, рисунок бы по ярче
Поставлю вище оцінку, якщо підете на зустріч)
12 січня (субота) 2019 року десь о 23.00 через сайт мною було зроблено замовлення на євро -комплект постільної білизни "Джанго". Вибір був зроблений на користь темної білизни , !насиченого яскравого фіолетового кольору, з яскравими бузковими узорами ! Оплачувала я, але відправка здійснювалась на адресу моєї подруги, Дімової Наталі в м. Одесу, для якої це мав бути... Читать отзыв Доброго дня!
12 січня (субота) 2019 року десь о 23.00 через сайт мною було зроблено замовлення на євро -комплект постільної білизни "Джанго". Вибір був зроблений на користь темної білизни , !насиченого яскравого фіолетового кольору, з яскравими бузковими узорами ! Оплачувала я, але відправка здійснювалась на адресу моєї подруги, Дімової Наталі в м. Одесу, для якої це мав бути подарунок на день народження.
Зауважу, що ми (Бондаренко Тетяна, м. Хмільник, тел .0971969699) уже замовляли комплект Модерн у вас (ранфорс), яким ми були дуже задоволені. Так, колір відрізнявся від фото на сайті, але трішки.
Тому ваш сайт ми порекомендували кілька тижнів тому і Дімовій Наталі, і вона у вас теж вже брала 2 комплекта ранфорса, теж була задоволена.
А тепер прийшов комплект Джанго, тільки "трішки інший Джанго". Не яскраво -фіолетовий, а брудно-сіро-джинсово-синій, не темний, а достатньо "вигорілого" тону. Такого кольору я б не замовляла . 13 січня десь о 8:30 подзвонив оператор, щоб підтвердити замовлення. Вона не попередила, що колір товару вживу значно відрізняється від відфотошопленої картинки на сайті, і також не попереджувала, що обміну і повернення товару (який в даному випадку по закону відноситься до товару НЕналежної якості, адже не відповідає очікуванням споживача, бо те, що у вас виставлено на сайті - то ваша пропозиція до продажу, і я сподіваюсь отримати саме такий товар, і ви це розумієте. Якщо є властивості товару, які значно відрізняються, а колір - це саме одна з таких властивостей, то ви маєте попередити покупця про це). Якби мені сказали, що з поверненням і обміном у вас такі проблеми, я б 30 раз перепитала, якої якості тканина, який там колір і ще багато інших характеристик. Але я ж задоволений попереднім замовленням клієнт, я ж вірю вашому сайту і оператору. А сьогодні, коли ми подзвонили і пояснили, що колір зовсім не той, тканина мікросатин аж блистить (геть на фото видно), вона як скло , на дотик неприємна, слизька, дуже тонка, вона не схожа на натуральну тканину, просимо полюбовно поміняти цей коплект на інший- комлект з тканини ранфорс, яка нам до цого всім дуже подобалась, у відповідь оператор відкрито хамить , включаючи те, що навіть переконує , що 12 січня ми робили замовлення не по сайту, а по телефону, замовляли Модерн, а не Джанго, і до цього взагалі жодного разу замовлення у вас не робили (тоді питання, як оператор 13 січня коли підтверджувала замовлення, сама запитала, чи доставка у місто Хмільник, якщо замовлення через сайт не передбачає заповнення клієнтом графи "місце доставки") .
Ми доплатимо, якщо буде різниця в ціні, оплатимо пересилку, але переконливо прошу, давайте вирішимо це питання по-людськи: поміняйте цей невдалий комплект Джанго на інший, який вибере Дімова Наталя з тканини ранфорс.
Постельное получила.