Анастасія Отзыв написан 3 сентября, 2024 год6 просмотров
Замовила комод 6 серпня. Передзвонили і попередили, що товару немає в наявності, буде виготовлений протягом 14 робочих днів. На 15 робочий день ми набрали самі, нам сказали, що затрималась фурнітура і через 2 робочих дні має бути відправка (тобто 02.09.). 03 вересня знову їм набрали, менеджери не в курсі стосовно замовлення, сказали чекати інформацію від фабрики. Протягом дня самі не набрали, довелось знову дзвонити і відмовлятися від замовлення. Майже місяць чекати на маленький комод, не повідомляти самостійно клієнтів про переноси доставки або будь які труднощі із замовленням - це якось дивно і зовсім не про клієнтоорієнтованість. Добре, що гроші повернули відразу. Але більше замовляти точно не будемо, так як культура комунікації абсолютно відсутня. І місяць очікувань просто в нікуди :(
Комод, який так і не Анастасія - Отзывы об Интернет-магазин мебели Dybok
03 вересня знову їм набрали, менеджери не в курсі стосовно замовлення, сказали чекати інформацію від фабрики. Протягом дня самі не набрали, довелось знову дзвонити і відмовлятися від замовлення.
Майже місяць чекати на маленький комод, не повідомляти самостійно клієнтів про переноси доставки або будь які труднощі із замовленням - це якось дивно і зовсім не про клієнтоорієнтованість.
Добре, що гроші повернули відразу. Але більше замовляти точно не будемо, так як культура комунікації абсолютно відсутня. І місяць очікувань просто в нікуди :(
отзыв
Комментарии к отзыву