Гость Отзыв написан 23 января, 2022 год11 просмотров
Замовляла внесені 2021 два дівани для дітей. На етапі оформлення виникли деякі непорозуміння з оформленням оплати частинами, але не надала значення. Замовляли зборку, але це виявилось, що потрібно закрутити 5 болтів, але відмінити після поставки вже не було можливим, теж не надала значення. Через 3 дні користування в одному дивані вивалились болти кріплень, звернулась в сервісний центр і тут почалось... Спочатку запропонували, щоб я сама полагодила, вони розкажуть як та матеріально компенсують, але гарантія підтримуватись не буде. Не погодилась. Потім більше 2 тижнів не могли вирішити питання вивозу, постійно потрібно про себе нагадувати. Термін ремонту сказали 21 день. Але через 1,5 місяця знов прийшлося про себе нагадати, щоб повернули диван, за який вже сплачено. Тиждень везли. Гарантійний талон не повернули після ремонту. В сервісному центрі на запит не відповили.
Диван-балеро Віка - Отзывы об Интернет-магазин мебели Dybok
отзыв
Комментарии к отзыву