Зробила замовлення і 4.06 внесла передоплату. Моє замовлення взяли в роботу і час від часу я писала у вайбер і запитувала стосовно мого замовлення. У вайбері відповідають не завжди вчасно, а то й взагалі не відповідають. 11.06 я запитала як моє замовлення, мені сказали, що в роботі, що це вже є 9-й робочий день. Написала вчора 17.06 на що мені відповіли стандартно, що «Ваше замовлення в роботі», я вирішила зателефонувати їм. Телефоную, бере слухавку оператор Ольга, і повідомляє мені, що лише зараз 9-й робочий день. Що готове замовлення буде 24.06. Шок! Я говорю що мене зорієнтували у вайбері на інший термін, на що мені вона відповіла так: « я можу вас з’єднати з менеджером який вам це сказав, але замовлення буде 24» в мене шок ще більший! Потім зайшовши на сайт я побачила одну вартість в себе в кабінеті, на вайбері знову ж інша вартість, на що мені Ольга відповісти не змогла. Потім я загадала, що при оформленні замовлення я вносила промокод, але поміняла товар на інший і добавила дзеркало, і сума промокоду чомусь зменшилась, хоча загальна вартість замовлення була вже більша, на що мені також ніхто не зміг дати відповіді. Після тривалого вияснення мені повідомили до мені зателефонує керівник. Дзвінок керівника поставив крапку на моєму відношенні до цього магазину. Зі слів керівника в усьому винна є, до того ж, вона не заперечує того що мені у вайбері вказали інші терміни. На всі мої аргументи, я у відповідь чула лише заперечення, мене постійно перебивали, після того коли я захотіла поговорити з іншим менеджером, мені відмовили, неодноразово. Цей так би мовити керівник своїм спілкуванням зробив все, щоб я більше нічого у вас не замовила. Нічого розуміння, ніякої клієнторієнтованості, ніякого визнання своїх же помилок не було помітно. Після такої невдалої розмови, мені зателефонувала менеджер сервісного центру, з якою я говорила до цього, її звуть Анна, і це єдина людина, яка мене зрозуміла, зрозуміла помилки менеджерів, вибачилась як мінімум і запропонувала конструктивне вирішення проблеми. Щиро вдячна за вирішення проблеми менеджеру Анні. Керівництву можу порадити навчити персонал спілкуватись, не кричати, не перебивати і рахувати дні замовлення. Висновок: внесена мною передоплата була 4.06, замовлення буде готово лише 24.06, хто знає коли в низ там ті робочі дні, якщо замовлення готується довго. Потім ще три дні замовлення буде їхати на їхній склад, а вже потім до мене, і отримаю я його при найкращих умовах 04.07, бо зручно мені його отримати тільки на вихідних. Місяць!!!!!!! Комод і дзеркало готується місяць!!!
Робота менеджерів жахлива - Отзывы об Интернет-магазин мебели Dybok
Моє замовлення взяли в роботу і час від часу я писала у вайбер і запитувала стосовно мого замовлення.
У вайбері відповідають не завжди вчасно, а то й взагалі не відповідають.
11.06 я запитала як моє замовлення, мені сказали, що в роботі, що це вже є 9-й робочий день.
Написала вчора 17.06 на що мені відповіли стандартно, що «Ваше замовлення в роботі», я вирішила зателефонувати їм. Телефоную, бере слухавку оператор Ольга, і повідомляє мені, що лише зараз 9-й робочий день. Що готове замовлення буде 24.06. Шок! Я говорю що мене зорієнтували у вайбері на інший термін, на що мені вона відповіла так: « я можу вас з’єднати з менеджером який вам це сказав, але замовлення буде 24» в мене шок ще більший! Потім зайшовши на сайт я побачила одну вартість в себе в кабінеті, на вайбері знову ж інша вартість, на що мені Ольга відповісти не змогла.
Потім я загадала, що при оформленні замовлення я вносила промокод, але поміняла товар на інший і добавила дзеркало, і сума промокоду чомусь зменшилась, хоча загальна вартість замовлення була вже більша, на що мені також ніхто не зміг дати відповіді.
Після тривалого вияснення мені повідомили до мені зателефонує керівник.
Дзвінок керівника поставив крапку на моєму відношенні до цього магазину. Зі слів керівника в усьому винна є, до того ж, вона не заперечує того що мені у вайбері вказали інші терміни.
На всі мої аргументи, я у відповідь чула лише заперечення, мене постійно перебивали, після того коли я захотіла поговорити з іншим менеджером, мені відмовили, неодноразово.
Цей так би мовити керівник своїм спілкуванням зробив все, щоб я більше нічого у вас не замовила.
Нічого розуміння, ніякої клієнторієнтованості, ніякого визнання своїх же помилок не було помітно.
Після такої невдалої розмови, мені зателефонувала менеджер сервісного центру, з якою я говорила до цього, її звуть Анна, і це єдина людина, яка мене зрозуміла, зрозуміла помилки менеджерів, вибачилась як мінімум і запропонувала конструктивне вирішення проблеми. Щиро вдячна за вирішення проблеми менеджеру Анні.
Керівництву можу порадити навчити персонал спілкуватись, не кричати, не перебивати і рахувати дні замовлення.
Висновок: внесена мною передоплата була 4.06, замовлення буде готово лише 24.06, хто знає коли в низ там ті робочі дні, якщо замовлення готується довго. Потім ще три дні замовлення буде їхати на їхній склад, а вже потім до мене, і отримаю я його при найкращих умовах 04.07, бо зручно мені його отримати тільки на вихідних. Місяць!!!!!!! Комод і дзеркало готується місяць!!!
отзыв
Комментарии к отзыву