Олексндр Отзыв написан 3 декабря, 2024 год14 просмотров
Нещодавно я вирішив придбати пральну машину та сушарку Samsung в інтернет-магазині ITFree, але цей досвід виявився повним провалом. Свою покупку я планував заздалегідь: моніторив ціни, за тиждень до Чорної п’ятниці списався з магазином, щоб уточнити очікувані ціни, і на основі цієї інформації вирішив зробити замовлення саме тут. Пропозиція виглядала дуже привабливо: 3 роки гарантії та найнижчі ціни на ринку.
У Чорну п’ятницю, 29 листопада, я оформив замовлення через сайт магазину, обравши оплату готівкою при доставці. Радість від вигідної покупки розділив із дружиною, адже ми давно планували оновити техніку вдома. Але на цьому позитивні емоції закінчилися.
Що пішло не так:
1. Відсутність зворотного зв’язку. Наступного дня після замовлення (30 листопада) зі мною ніхто не зв’язався. Довелося телефонувати самостійно. 2. Некомпетентність менеджера. Менеджер повідомив, що пральна машина в наявності, але сушарки немає. Більше того, він сказав, що нова ціна на сушарку буде вища на 10–15%, бо закупівельні ціни змінилися. 3. Порушення умов замовлення. На мої запитання, чому замовлення, підтверджене через сайт, не виконується за вказаними умовами, менеджер відповів у стилі “ну так, а як ви думали”. Абсолютно неприпустима відповідь для клієнта. 4. Ігнорування у вайбер-чаті. Окремий менеджер Ігор спершу запропонував мені ще вигідніші умови, але потім просто перестав відповідати на повідомлення, хоча статус показував, що їх прочитано. 5. Повна невизначеність. Пройшло вже 4 дні, але ніякої конкретики щодо мого замовлення досі немає. Менеджери продовжують годувати обіцянками.
Загальний висновок:
Магазин ITFree показав себе як недобросовісний продавець, який не цінує клієнтів і не дотримується своїх зобов’язань. Вони або не мають належної організації роботи, або займаються відвертим шахрайством. Замовлення, зроблене та підтверджене на сайті, має виконуватися на умовах, заявлених у момент оформлення, а не “переоцінюватися” після того, як клієнт уже вирішив покупку.
Я не рекомендую ITFree. Мій досвід співпраці був зіпсований повною відсутністю відповідальності, професіоналізму та поваги до клієнта. Якщо ситуація не зміниться, я докладу всіх зусиль, щоб інші покупці дізналися про цей випадок і уникали такого ж негативного досвіду. Шахраям і аматорам не місце на ринку.
Розчарування і незадоволення співпрацею з ITFree - Отзывы об Интернет-магазин ITfree
Нещодавно я вирішив придбати пральну машину та сушарку Samsung в інтернет-магазині ITFree, але цей досвід виявився повним провалом. Свою покупку я планував заздалегідь: моніторив ціни, за тиждень до Чорної п’ятниці списався з магазином, щоб уточнити очікувані ціни, і на основі цієї інформації вирішив зробити замовлення саме тут. Пропозиція виглядала дуже привабливо: 3 роки гарантії та найнижчі ціни на ринку.
У Чорну п’ятницю, 29 листопада, я оформив замовлення через сайт магазину, обравши оплату готівкою при доставці. Радість від вигідної покупки розділив із дружиною, адже ми давно планували оновити техніку вдома. Але на цьому позитивні емоції закінчилися.
Що пішло не так:
1. Відсутність зворотного зв’язку. Наступного дня після замовлення (30 листопада) зі мною ніхто не зв’язався. Довелося телефонувати самостійно.
2. Некомпетентність менеджера. Менеджер повідомив, що пральна машина в наявності, але сушарки немає. Більше того, він сказав, що нова ціна на сушарку буде вища на 10–15%, бо закупівельні ціни змінилися.
3. Порушення умов замовлення. На мої запитання, чому замовлення, підтверджене через сайт, не виконується за вказаними умовами, менеджер відповів у стилі “ну так, а як ви думали”. Абсолютно неприпустима відповідь для клієнта.
4. Ігнорування у вайбер-чаті. Окремий менеджер Ігор спершу запропонував мені ще вигідніші умови, але потім просто перестав відповідати на повідомлення, хоча статус показував, що їх прочитано.
5. Повна невизначеність. Пройшло вже 4 дні, але ніякої конкретики щодо мого замовлення досі немає. Менеджери продовжують годувати обіцянками.
Загальний висновок:
Магазин ITFree показав себе як недобросовісний продавець, який не цінує клієнтів і не дотримується своїх зобов’язань. Вони або не мають належної організації роботи, або займаються відвертим шахрайством. Замовлення, зроблене та підтверджене на сайті, має виконуватися на умовах, заявлених у момент оформлення, а не “переоцінюватися” після того, як клієнт уже вирішив покупку.
Я не рекомендую ITFree. Мій досвід співпраці був зіпсований повною відсутністю відповідальності, професіоналізму та поваги до клієнта. Якщо ситуація не зміниться, я докладу всіх зусиль, щоб інші покупці дізналися про цей випадок і уникали такого ж негативного досвіду. Шахраям і аматорам не місце на ринку.
отзыв
Комментарии к отзыву