Олександр Отзыв написан 9 июня, 2019 год138 просмотров
ДУЖЕ ШКОДУЮ, ЩО ЗВ'ЯЗАВСЯ З ЦИМИ ШАРЛАТАНАМИ!
Придбав собі 1 грудня 2018 в IGlaz.ua не дуже дешеві навушники Meizu Flow Black, ціна на момент покупки 1875 грн. Гарантія 1 рік! Вже в квітні, тобто через 4 місяці після покупки навушники почали виходити з ладу, а саме при русі звук почав бути преривчастим і зникати. Тут і почалася моя історія з IGlaz...і розуміння на що я натрапив. Відправив їм навушники десь 24 травня орієнтовно. На наступний день зателефонували мені представники магазину і сказали, що діагностика займе певний час і може тривати до 2 тижнів. В розумінні IGlaz.ua до 2 тижнів це якраз два тижні, але весь цей час я думав, що мої навушники лагодять, тому готовий був почекати. Але розв'язка історії просто шокувала мене 8 червня зателефонував мені представник IGlas.ua і сказав: "Ваш випадок не гарантійний", на що я запитав "Яка цьому причина? Навушниками я користувався дуже ретельно і завжди носив в комплектному чохлі, на проводі навіть дрібного перегину немає" На що представник IGlas.ua відповів: "Виявлено пошкодження НА МІКРОСХЕМІ БЛЮТУЗ!"
І ТУТ МЕНЕ ПРОСТО ЦЕ ВБИЛО! ЯКА МІКРОСХЕМА БЛЮТУЗ НА ПРОВІДНИХ НАВУШНИКАХ???!!! ТАКОГО СТАВЛЕННЯ ХАЛАТНОГО Я ЩЕ В ЖИТТІ НЕ БАЧИВ!!!
Але представник IGlas.ua спокійно відповів: "Що це не його робота мені пояснювати деталі, що мені прийде заключення і ТАМ ВСЕ БУДЕ ОПИСАНО"
Заключення прийшло разом з коробкою в якій мої навушники лежали, так наче я їх туди поклав 2 тижні тому і їх навіть ніхто не брав звідти, так само сручені, як я їх скрутив.
Але найбільше мені "СПОДОБАЛОСЬ" саме заключення, яке було написано на швидку руку з купою помилок на "От'є**сь", а сама відмова в поверненні базувлася через порушення ст.9 п.1 Закону України "Про захист прав споживачів", а саме: "Присутні ознаки експлуатації вироба за зазначенням, відсутні істотні недоліки апарату", яка жодного відношення немає до мого випадку!!! Крім того знову було заявлено, що проблема в мікросхемі блютуз НАГОЛОШУЮ В ПРОВІДНИХ НАВУШНИКАХ!
Шановні IGlas.ua! Я публічно звертаюсь до ВАС! І хочу поправити, що моя вимога не базувалася на ст.9 п.1, а на ст.8 п.1 "У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника: 1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар."
В моїй ситуації, я буду звертатись в "НАЦІОНАЛЬНУ КОМІСІЮ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ РИНКІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ", що і здійснює контроль за захистом прав споживачів,що я закликаю зробити ВСІМ ОБДУРЕНИМ ПОКУПЦЯМ IGlas.ua. Можливо моя ситуація і не буде вирішена про те, я надіюсь, що на мої граблі ніхто не буде наступати і купуватимуть товари не магазинах-одноднівках, а в більш перевірених магазинах, як це вирішив для себе я! А ТАКИХ ШАРЛАТАНІВ, ЯК IGlas.ua надіюсь в подальшому витіснять нормальні продавці з повагою до закону.
Я НІКОМУ ЗА ЖОДНИ ОБСТАВИН НЕ РАДЖУ НІЧОГО КУПУВАТИ НА IGlas.ua!!! ПРО ПОДАЛЬШЕ ПРОСУВАННЯ МОЄЇ СПРАВИ В "НАЦКОМФІНПОСЛУГ" ПОВІДОМЛЮ В ДОПОВНЕНОМУ КОМЕНТАРІ!!! ФОТО ЗАЯВИ ПРО ВІДМОВУ В ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ПРИКЛАДАЮ!
Придбав навушники - Отзывы об Интернет-магазин Iglaz.com.ua
Придбав собі 1 грудня 2018 в IGlaz.ua не дуже дешеві навушники Meizu Flow Black, ціна на момент покупки 1875 грн. Гарантія 1 рік!
Вже в квітні, тобто через 4 місяці після покупки навушники почали виходити з ладу, а саме при русі звук почав бути преривчастим і зникати. Тут і почалася моя історія з IGlaz...і розуміння на що я натрапив.
Відправив їм навушники десь 24 травня орієнтовно. На наступний день зателефонували мені представники магазину і сказали, що діагностика займе певний час і може тривати до 2 тижнів.
В розумінні IGlaz.ua до 2 тижнів це якраз два тижні, але весь цей час я думав, що мої навушники лагодять, тому готовий був почекати. Але розв'язка історії просто шокувала мене
8 червня зателефонував мені представник IGlas.ua і сказав: "Ваш випадок не гарантійний", на що я запитав "Яка цьому причина? Навушниками я користувався дуже ретельно і завжди носив в комплектному чохлі, на проводі навіть дрібного перегину немає"
На що представник IGlas.ua відповів: "Виявлено пошкодження НА МІКРОСХЕМІ БЛЮТУЗ!"
І ТУТ МЕНЕ ПРОСТО ЦЕ ВБИЛО! ЯКА МІКРОСХЕМА БЛЮТУЗ НА ПРОВІДНИХ НАВУШНИКАХ???!!!
ТАКОГО СТАВЛЕННЯ ХАЛАТНОГО Я ЩЕ В ЖИТТІ НЕ БАЧИВ!!!
Але представник IGlas.ua спокійно відповів: "Що це не його робота мені пояснювати деталі, що мені прийде заключення і ТАМ ВСЕ БУДЕ ОПИСАНО"
Заключення прийшло разом з коробкою в якій мої навушники лежали, так наче я їх туди поклав 2 тижні тому і їх навіть ніхто не брав звідти, так само сручені, як я їх скрутив.
Але найбільше мені "СПОДОБАЛОСЬ" саме заключення, яке було написано на швидку руку з купою помилок на "От'є**сь", а сама відмова в поверненні базувлася через порушення ст.9 п.1 Закону України "Про захист прав споживачів", а саме: "Присутні ознаки експлуатації вироба за зазначенням, відсутні істотні недоліки апарату", яка жодного відношення немає до мого випадку!!! Крім того знову було заявлено, що проблема в мікросхемі блютуз НАГОЛОШУЮ В ПРОВІДНИХ НАВУШНИКАХ!
Шановні IGlas.ua! Я публічно звертаюсь до ВАС! І хочу поправити, що моя вимога не базувалася на ст.9 п.1, а на ст.8 п.1
"У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар."
В моїй ситуації, я буду звертатись в "НАЦІОНАЛЬНУ КОМІСІЮ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРІ РИНКІВ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ", що і здійснює контроль за захистом прав споживачів,що я закликаю зробити ВСІМ ОБДУРЕНИМ ПОКУПЦЯМ IGlas.ua. Можливо моя ситуація і не буде вирішена про те, я надіюсь, що на мої граблі ніхто не буде наступати і купуватимуть товари не магазинах-одноднівках, а в більш перевірених магазинах, як це вирішив для себе я! А ТАКИХ ШАРЛАТАНІВ, ЯК IGlas.ua надіюсь в подальшому витіснять нормальні продавці з повагою до закону.
Я НІКОМУ ЗА ЖОДНИ ОБСТАВИН НЕ РАДЖУ НІЧОГО КУПУВАТИ НА IGlas.ua!!!
ПРО ПОДАЛЬШЕ ПРОСУВАННЯ МОЄЇ СПРАВИ В "НАЦКОМФІНПОСЛУГ" ПОВІДОМЛЮ В ДОПОВНЕНОМУ КОМЕНТАРІ!!!
ФОТО ЗАЯВИ ПРО ВІДМОВУ В ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ ПРИКЛАДАЮ!
отзыв
Комментарии к отзыву