зовсім не дивуюсь відгукам, я купляв в них AirPods в червні 2023, вони мені підсунули пальонку під видом оригіналу, а ще потрапив недавно на дуже цікаву статтю про них https://dduvs.com/tech/4860, не дивно чого вони такі му....
У січні цього року вирішив замінити свій 14 pro max на 15 pro max. Звернувся у магазин Icenter, що знаходиться у ТЦ «Глобус» м. Київ, де доплативши отримав бажаний телефон. Однак того ж вечора помітив горизонтальні лінії на екрані, які то зʼявлялися, то зникали. Наступного дня вирішив показати телефон у магазині, де я його купував. Оглянувши телефон менеджер магазину сказав,... Читать отзыв У січні цього року вирішив замінити свій 14 pro max на 15 pro max. Звернувся у магазин Icenter, що знаходиться у ТЦ «Глобус» м. Київ, де доплативши отримав бажаний телефон. Однак того ж вечора помітив горизонтальні лінії на екрані, які то зʼявлялися, то зникали. Наступного дня вирішив показати телефон у магазині, де я його купував. Оглянувши телефон менеджер магазину сказав, що з телефоном все гаразд, що їх перевіряють перед продажем. Я говорю окей, але ж проблему присутня, на що мені відповіли, що це «баг» операційної системи. Я наголосив менеджеру, щоби занесли собі до бази скаргу, що з телефон некоректно працює. (Купував у них два попередні свої телефони). Приблизно два місяці з моменту першого звернення, прокинувшись зранку помітив, що у телефону чорний екран. Тобто на зарядку, дзвінки телефон реагує, але екран просто чорний. Я відразу відвіз телефон у магазин, менеджер сказав що телефон передадуть в сервіс для перевірки. По факту перевірки знову сказали, що все добре, це баг операційної системи!!!! Через місяць після другого звернення одного дня я спокійно їду в автомобілі, телефон знаходився в підстаканнику, я беру його до рук і екран знову чорно-зелений. Я звернувся знову до магазину і з мене почали робити дурня, кажучи, що телефон я зламав сам. В результаті, я просто звернувся в інший магазин, купив новий телефон і здав на діагностику старий. На що отримав відповідь, що мені продали телефон з пошкодженим шлейфом.
Коротко: краще перепитайте 100 раз, чи відповідає ваш товар потрібним параметрам, особливо, якщо це продукція Apple, зафіксуйте відповідь консультанта, щоб апелювати цим в майбутньому, інакше втратите гроші за "активацію" продукту, який вам не підійде. Повна історія: Я замовила у iCenter Apple Watch Series 8 (Open box). Процес оформлення, консультація, відправка — на вищому рівні. Проте я помилилась з вибором, оскільки... Читать отзыв Коротко: краще перепитайте 100 раз, чи відповідає ваш товар потрібним параметрам, особливо, якщо це продукція Apple, зафіксуйте відповідь консультанта, щоб апелювати цим в майбутньому, інакше втратите гроші за "активацію" продукту, який вам не підійде.
Повна історія: Я замовила у iCenter Apple Watch Series 8 (Open box). Процес оформлення, консультація, відправка — на вищому рівні. Проте я помилилась з вибором, оскільки маю iPhone 7 Plus, а ці присторії не конектяться, про що я дізналась з коробки годинника. Менеджери магазину дуже швидко зреагували та з розумінням поставилися до ситуації, і погодилися обміняти мені цей годинник на серію 7 теж Open Box, і повернути різницю. Щоб випадково ситуація не повторилась, як з 8 серією, я запитала, чи підійде новий годинник моєму телефону. "Вони підходять до телефонів починаючи з 6с", — відписав магазин. Окей, міняємо.
Отримавши годинник, я його увімкнула, і спроба підключитись виявилаь марною, бо на цьому годиннику вже встановлена ПЗ, яка не підходить моєму телефону. І я з'ясовувала це сама на сайтах, в підтримці Apple, всюди.
Коли я сказала, що я хочу повернути годинник, мені погодились його викупити на суму, яка на 2 тисячі менша від тої, що я його купувала, "Поскільки вони були не активовані коли ми вам їх продавали". Тобто цей годинник вважається б\в. Я знала про цей нюанс ще до купівлі першого годинника, саме тому я спитала, чи ТОЧНО ця 7 серія мені підходить. Підтримка Apple мене запевнила, що магазин має знати, яка ПЗ встановлена на пристрої, тому я сказала про це. А ще змоделювала ситуацію, що якби клієнт активував годинник разом з менеджером в магазині і воно не підключилось, йому би сказали так само? Типу "ой, як невдобно, але ж ми продали вам неактивований, давайте ми викупимо дешевше"? На це менеджери сказали, що активують годинник тільки після покупки. Але в ході розмови менеджер запропонував мені ще раз обміняти, тільки на модель, де встановлена потрібна мені ПЗ. Тобто виходить що? Магазин знає, які ПЗ встановлені на пристроях, і спеціально мені відправили не той годинник? Магазин вирішив мені збрехати, коли сказав, що активує годинники вже після придбання? Дуже заплутано.
У підсумку я погодилась на умови магазину, оскільки боялась, що взагалі не зможу цей годинник повернути чи продати. Саме тому я не буду вимагати повернути гроші і не маю жодних претензій, я просто хочу попередити всіх майбутніх клієнтів про те, що спитайте краще сто разів, перш ніж купляти чи активувати товар з iCenter.
Я вдячна магазину за розуміння та допомогу, працюють дуже оперативно та відкриті до клієнтів. Проте підсумку, завдяки менеджеру (чи -ам), замість подарунку на ДН я отримала витрат більше 2 тисяч гривень і дірку від бублика.
Достоинства:
Працюють швидко, доставка -- топ, емпатія на вищому рівні.
Замовляла по телефону станцію EkoFlow River Max 19.12.22р. 20.12.22р при підключенні виявилося, що вона не працює як ДБЖ , подзвонила у магазин - оператор відповів, що так не повинно бути і щоб я ії відправила назад у магазин, надіслала мені адресу відправки, відправила я за свій рахунок. А 27.12.22р мені вже відповіли, що вона по інструкції не має працювати як... Читать отзыв Замовляла по телефону станцію EkoFlow River Max 19.12.22р. 20.12.22р при підключенні виявилося, що вона не працює як ДБЖ , подзвонила у магазин - оператор відповів, що так не повинно бути і щоб я ії відправила назад у магазин, надіслала мені адресу відправки, відправила я за свій рахунок. А 27.12.22р мені вже відповіли, що вона по інструкції не має працювати як бесперебійник (що є брехнею), документ про діагностику мені не надали, відмовили у повернені грошей і відправили знов за мій кошт назад. Висновок: продали неякісний товар, ще й прокатали ії за мій рахунок !
підсунули пальонку
НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ МАГАЗИН
Перепитайте 100 раз, чи підходить вам товар, інакше заплатите за "активацію".
Повна історія:
Я замовила у iCenter Apple Watch Series 8 (Open box). Процес оформлення, консультація, відправка — на вищому рівні. Проте я помилилась з вибором, оскільки... Читать отзыв Коротко: краще перепитайте 100 раз, чи відповідає ваш товар потрібним параметрам, особливо, якщо це продукція Apple, зафіксуйте відповідь консультанта, щоб апелювати цим в майбутньому, інакше втратите гроші за "активацію" продукту, який вам не підійде.
Повна історія:
Я замовила у iCenter Apple Watch Series 8 (Open box). Процес оформлення, консультація, відправка — на вищому рівні. Проте я помилилась з вибором, оскільки маю iPhone 7 Plus, а ці присторії не конектяться, про що я дізналась з коробки годинника.
Менеджери магазину дуже швидко зреагували та з розумінням поставилися до ситуації, і погодилися обміняти мені цей годинник на серію 7 теж Open Box, і повернути різницю. Щоб випадково ситуація не повторилась, як з 8 серією, я запитала, чи підійде новий годинник моєму телефону. "Вони підходять до телефонів починаючи з 6с", — відписав магазин. Окей, міняємо.
Отримавши годинник, я його увімкнула, і спроба підключитись виявилаь марною, бо на цьому годиннику вже встановлена ПЗ, яка не підходить моєму телефону. І я з'ясовувала це сама на сайтах, в підтримці Apple, всюди.
Коли я сказала, що я хочу повернути годинник, мені погодились його викупити на суму, яка на 2 тисячі менша від тої, що я його купувала, "Поскільки вони були не активовані коли ми вам їх продавали". Тобто цей годинник вважається б\в. Я знала про цей нюанс ще до купівлі першого годинника, саме тому я спитала, чи ТОЧНО ця 7 серія мені підходить. Підтримка Apple мене запевнила, що магазин має знати, яка ПЗ встановлена на пристрої, тому я сказала про це. А ще змоделювала ситуацію, що якби клієнт активував годинник разом з менеджером в магазині і воно не підключилось, йому би сказали так само? Типу "ой, як невдобно, але ж ми продали вам неактивований, давайте ми викупимо дешевше"? На це менеджери сказали, що активують годинник тільки після покупки. Але в ході розмови менеджер запропонував мені ще раз обміняти, тільки на модель, де встановлена потрібна мені ПЗ. Тобто виходить що? Магазин знає, які ПЗ встановлені на пристроях, і спеціально мені відправили не той годинник? Магазин вирішив мені збрехати, коли сказав, що активує годинники вже після придбання? Дуже заплутано.
У підсумку я погодилась на умови магазину, оскільки боялась, що взагалі не зможу цей годинник повернути чи продати. Саме тому я не буду вимагати повернути гроші і не маю жодних претензій, я просто хочу попередити всіх майбутніх клієнтів про те, що спитайте краще сто разів, перш ніж купляти чи активувати товар з iCenter.
Я вдячна магазину за розуміння та допомогу, працюють дуже оперативно та відкриті до клієнтів. Проте підсумку, завдяки менеджеру (чи -ам), замість подарунку на ДН я отримала витрат більше 2 тисяч гривень і дірку від бублика.
Не рекомендую цей магазин
А 27.12.22р мені вже відповіли, що вона по інструкції не має працювати як... Читать отзыв Замовляла по телефону станцію EkoFlow River Max 19.12.22р. 20.12.22р при підключенні виявилося, що вона не працює як ДБЖ , подзвонила у магазин - оператор відповів, що так не повинно бути і щоб я ії відправила назад у магазин, надіслала мені адресу відправки, відправила я за свій рахунок.
А 27.12.22р мені вже відповіли, що вона по інструкції не має працювати як бесперебійник (що є брехнею), документ про діагностику мені не надали, відмовили у повернені грошей і відправили знов за мій кошт назад.
Висновок:
продали неякісний товар, ще й прокатали ії за мій рахунок !