Анастасія Отзыв написан 24 июня, 2024 год13 просмотров
Зробила замовлення на 4 плетисті троянди сорту монблан і айсберг, всі білого кольору.
Саджанці прижилися, але коли розквітли, два виявилося яскраво жовтого кольору, третій жовто-багряний, четвертий ще невідомо.
На моє повідомлення в директ інстаграму магазину з зауваженням, що я отримала не те, що замовляла, мені відповіли наступне:
« Добрий день! Приносимо свої вибачення. Всі товари надходять до нас і відправляються згідно з маркуванням, отриманим від Постачальника. Товар при упаковці сканується через штрих-код, вказаний на бирці-петельці. Ми, так само як і Ви, покладаємося на постачальника. Варіанти вирішення проблеми: 1. Повертаєте на нашу адресу рослини з бірками для заміни. Бірки необхідні, щоб було зрозуміло, який сорт Ви замінюєте. 2. При оформленні нового замовлення на ці сорти троянд буде надано 50% знижки. 3. 10% знижки на нове замовлення.»
Мені необхідно било вибрати один з трьох варіантів компенсації.
Я відповіла, що це не являється компенсацією і вирішенням проблеми, адже я витрачаю власний час і кошти, щоб викопати і відправити їм назад замовлення через іх помилку ( також до уваги постачальників, всю вину покладають на вас ). До того ж за логікою магазину, покупці обов’язково повинні зберігати етикетки на рослинах.
Я написала, що вирішенням проблеми може бути: чи відправка мого справжнього замовлення, чи повернення за нього коштів.
На що магазин відповів, що я повинна обрати один з трьох варіантів компенсації, запропонованих ними.
Я ще раз написала, що це не являється справжньою компенсацією і вони повинні чи повернути кошти, чи надіслати правильне замовлення.
Відповідь чекаю досі.
Не рекомендую цей магазин. Можете мати сюрпризи і ганебне ставлення до вас, як до клієнта.
P.S. Робила замовлення англійських троянд David Austin, одна з троянд виявилася не того сорту, що замовляла. Написала менеджеру, попросили вибачення і прислали безкоштовно і з безкоштовною доставкою ту саму троянду. А іншу подарували в якості компенсації. 2 согласны
Ганебне ставлення до клієнтів - Отзывы об Интернет-магазин GradinaMax
Саджанці прижилися, але коли розквітли, два виявилося яскраво жовтого кольору, третій жовто-багряний, четвертий ще невідомо.
На моє повідомлення в директ інстаграму магазину з зауваженням, що я отримала не те, що замовляла, мені відповіли наступне:
« Добрий день!
Приносимо свої вибачення.
Всі товари надходять до нас і відправляються згідно з маркуванням, отриманим від
Постачальника. Товар при
упаковці сканується через штрих-код, вказаний на бирці-петельці. Ми, так само як і Ви, покладаємося на постачальника. Варіанти вирішення проблеми:
1. Повертаєте на нашу адресу рослини з бірками для заміни.
Бірки необхідні, щоб було зрозуміло, який сорт Ви замінюєте.
2. При оформленні нового замовлення на ці сорти троянд
буде надано 50% знижки.
3. 10% знижки на нове замовлення.»
Мені необхідно било вибрати один з трьох варіантів компенсації.
Я відповіла, що це не являється компенсацією і вирішенням проблеми, адже я витрачаю власний час і кошти, щоб викопати і відправити їм назад замовлення через іх помилку ( також до уваги постачальників, всю вину покладають на вас ). До того ж за логікою магазину, покупці обов’язково повинні зберігати етикетки на рослинах.
Я написала, що вирішенням проблеми може бути: чи відправка мого справжнього замовлення, чи повернення за нього коштів.
На що магазин відповів, що я повинна обрати один з трьох варіантів компенсації, запропонованих ними.
Я ще раз написала, що це не являється справжньою компенсацією і вони повинні чи повернути кошти, чи надіслати правильне замовлення.
Відповідь чекаю досі.
Не рекомендую цей магазин. Можете мати сюрпризи і ганебне ставлення до вас, як до клієнта.
P.S. Робила замовлення англійських троянд David Austin, одна з троянд виявилася не того сорту, що замовляла.
Написала менеджеру, попросили вибачення і прислали безкоштовно і з безкоштовною доставкою ту саму троянду. А іншу подарували в якості компенсації.
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву