Ганебне ставлення до клієнтів - Отзывы об Интернет-магазин GradinaMax

Интернет-магазин GradinaMax
Отзыв написан 24 июня, 2024 год 13 просмотров
Зробила замовлення на 4 плетисті троянди сорту монблан і айсберг, всі білого кольору.

Саджанці прижилися, але коли розквітли, два виявилося яскраво жовтого кольору, третій жовто-багряний, четвертий ще невідомо.

На моє повідомлення в директ інстаграму магазину з зауваженням, що я отримала не те, що замовляла, мені відповіли наступне:

« Добрий день!
Приносимо свої вибачення.
Всі товари надходять до нас і відправляються згідно з маркуванням, отриманим від
Постачальника. Товар при
упаковці сканується через штрих-код, вказаний на бирці-петельці. Ми, так само як і Ви, покладаємося на постачальника. Варіанти вирішення проблеми:
1. Повертаєте на нашу адресу рослини з бірками для заміни.
Бірки необхідні, щоб було зрозуміло, який сорт Ви замінюєте.
2. При оформленні нового замовлення на ці сорти троянд
буде надано 50% знижки.
3. 10% знижки на нове замовлення.»

Мені необхідно било вибрати один з трьох варіантів компенсації.

Я відповіла, що це не являється компенсацією і вирішенням проблеми, адже я витрачаю власний час і кошти, щоб викопати і відправити їм назад замовлення через іх помилку ( також до уваги постачальників, всю вину покладають на вас ). До того ж за логікою магазину, покупці обов’язково повинні зберігати етикетки на рослинах.

Я написала, що вирішенням проблеми може бути: чи відправка мого справжнього замовлення, чи повернення за нього коштів.

На що магазин відповів, що я повинна обрати один з трьох варіантів компенсації, запропонованих ними.

Я ще раз написала, що це не являється справжньою компенсацією і вони повинні чи повернути кошти, чи надіслати правильне замовлення.

Відповідь чекаю досі.

Не рекомендую цей магазин. Можете мати сюрпризи і ганебне ставлення до вас, як до клієнта.

P.S. Робила замовлення англійських троянд David Austin, одна з троянд виявилася не того сорту, що замовляла.
Написала менеджеру, попросили вибачення і прислали безкоштовно і з безкоштовною доставкою ту саму троянду. А іншу подарували в якості компенсації. Интернет-магазин GradinaMax - Ганебне ставлення до клієнтів Интернет-магазин GradinaMax - Ганебне ставлення до клієнтів Интернет-магазин GradinaMax - Ганебне ставлення до клієнтів Интернет-магазин GradinaMax - Ганебне ставлення до клієнтів Интернет-магазин GradinaMax - Ганебне ставлення до клієнтів Интернет-магазин GradinaMax - Ганебне ставлення до клієнтів

2 согласны



Комментарии к отзыву

На данный момент, никто не прокомментировал отзыв автора


Интернет-магазин GradinaMax
Все отзывы

2.0 5
72 отзыва / 1527 просмотров
Для растений
Магазин "Сад Дома"
Магазин "Сад Дома"

Рейтинг: 2.6
8 отзывов
Интернет-магазин "Розсад"
Интернет-магазин "Розсад"

Рейтинг: 5
238 отзывов
Компания Gospodar.net
Компания Gospodar.net

Рейтинг: 1
9 отзывов
Agro-Market
Agro-Market

Рейтинг: 1.3
18 отзывов
Дом и Сад интернет-магазин
Дом и Сад интернет-магазин

Рейтинг: 4.3
447 отзывов
SAD-UA
SAD-UA

Рейтинг: 1.9
58 отзывов
ДоброДар интернет-магазин
ДоброДар интернет-магазин

Рейтинг: 2.7
487 отзывов
Удобрение Black Gold
Удобрение Black Gold

Рейтинг: 5
10 отзывов