Придбала спідницю-шорти, перша примірка розходиться шов через те що вони конструктивно неправильно пошити, та розмір стегон на які вони йдуть туди просто не влізуть, друга примірка перед тим, як віднести в ательє на ремонт шва розходиться молнія за ремонт ще +300 грн. на моє звернення про їснуючі проблеми відписка на електрону пошту наче "приймемо до уваги більше так не будемо". Пишу відгук на сайті, вони його звісно не публікують. Про повернення навіть не думала тому, що у них є тільки повна оплата, та я просто не хотіла ризикувати, що вони не повернуть кошти, оскільки чула і такі відгуки. Перше і останне замовлення на цьому сайті.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам надзвичайно шкода, що у вас склався такий негативний досвід з нашою спідницею-шортами. Ми щиро перепрошуємо за незручності, пов'язані з якістю виробу та обслуговуванням.
Ми дуже серйозно ставимося до кожного відгуку і прагнемо забезпечити нашим клієнтам тільки якісні товари. Всю інформацію буде обов 'язково передано у відділ контроля якості та проведено перевірку стосовно Ваших зауважень Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо повернення коштів, але хотіли б запевнити, що ми завжди намагаємось вирішувати проблеми клієнтів справедливо.
Ми ще раз перепрошуємо за негативний досвід і сподіваємось, що зможемо відновити вашу довіру. З любов'ю, команда Gepur)))❤️
Погана якість пошиття та фурнітури не публікують відгук на сайті - Отзывы об Интернет-магазин gepur.com
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми дуже серйозно ставимося до кожного відгуку і прагнемо забезпечити нашим клієнтам тільки якісні товари. Всю інформацію буде обов 'язково передано у відділ контроля якості та проведено перевірку стосовно Ваших зауважень Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо повернення коштів, але хотіли б запевнити, що ми завжди намагаємось вирішувати проблеми клієнтів справедливо.
Ми ще раз перепрошуємо за негативний досвід і сподіваємось, що зможемо відновити вашу довіру. З любов'ю, команда Gepur)))❤️