26 грудня робила замовлення на двох різних отримувачів в різних містах, але все відправили на одне імʼя і прохання змінити дані отримувача проігнорували. 9 лютого робила нове замовлення на своє імʼя, але все одно відправили на імʼя з замовлення 26-го грудня. Попри скріни з особистого кабінету, які доводили, що я оформила все вірно, а помилка в їхній системі, менеджерка Валерія звинувачувала в невірному оформленні мене і не визнавала помилку магазину. Змінити отримувача також відмовлялися. При отриманні зʼясувалося, що замість одного з товарів поклали зовсім інший. Менеджерка Валерія сказала, що той, що я замовляла скінчився і коли я попросила повернути гроші, запропонувала обрати інший товар. Я погодилася. Той, що відправили помилково, я надіслала 14 лютого, його отримали 19 лютого й досі(!) на заміну нічого не надіслали і гроші не повернули. Менеджерка Валерія перестала відповідати в вайбері і ігнорує повідомлення. В інсті вже третій тиждень кажуть «сьогодні-завтра відправимо» і не відправляють. Попри те, що була клієнткою кілька років, максимально розчарована в сервісі. Косяки й до того траплялися, хоча замовлення робила через інсту, але вони якось швидко вирішувалися. Зараз це суцільний ЖАХ! Місяць не вирішується ця ситуація! Коментарі в інсті з запитаннями видаляють((( СУЦІЛЬНЕ РОЗЧАРУВАННЯ Й КУПА ВИТРАЧЕНИХ НЕРВІВ.
Жахливий сервіс та шахрайство - Отзывы об Интернет-магазин bezbrendu.com
26 грудня робила замовлення на двох різних отримувачів в різних містах, але все відправили на одне імʼя і прохання змінити дані отримувача проігнорували.
9 лютого робила нове замовлення на своє імʼя, але все одно відправили на імʼя з замовлення 26-го грудня. Попри скріни з особистого кабінету, які доводили, що я оформила все вірно, а помилка в їхній системі, менеджерка Валерія звинувачувала в невірному оформленні мене і не визнавала помилку магазину. Змінити отримувача також відмовлялися. При отриманні зʼясувалося, що замість одного з товарів поклали зовсім інший. Менеджерка Валерія сказала, що той, що я замовляла скінчився і коли я попросила повернути гроші, запропонувала обрати інший товар. Я погодилася. Той, що відправили помилково, я надіслала 14 лютого, його отримали 19 лютого й досі(!) на заміну нічого не надіслали і гроші не повернули. Менеджерка Валерія перестала відповідати в вайбері і ігнорує повідомлення. В інсті вже третій тиждень кажуть «сьогодні-завтра відправимо» і не відправляють. Попри те, що була клієнткою кілька років, максимально розчарована в сервісі. Косяки й до того траплялися, хоча замовлення робила через інсту, але вони якось швидко вирішувалися. Зараз це суцільний ЖАХ! Місяць не вирішується ця ситуація! Коментарі в інсті з запитаннями видаляють((( СУЦІЛЬНЕ РОЗЧАРУВАННЯ Й КУПА ВИТРАЧЕНИХ НЕРВІВ.
отзыв
Комментарии к отзыву