INFOBUS - онлайн сервис для поиска и покупки билетов.
Компания INFOBUS не осуществляет пассажирские перевозки.
Наши клиенты получают:
1.информационное сопровождение и круглосуточную поддержку
2.удобный онлайн сервис для поиска билетов на сайте и через мобильные приложения
3.оперативные уведомления об изменениях на рейсе
4.широкий спектр выбора рейсов
5.бонусную программу
6.возможность оценивать...
подробнее
ПОТЕРЯННЫЕ ДЕНЬГИ ЗА БИЛЕТ - Отзывы о INFOBUS (ИНФОБУС)
У меня поменялись планы, я не могла ехать этим рейсом поэтому за 4 часа до отъезда я постоянно звонила по двум телефонам, указанным в их приложении INFOBUS ,но никто не берет даже трубку. Я хотела чтобы мне вернули деньги за билет и продолжала звонить, но в компании все так устроено что обратной связи нет.!!!
Я звонила до самого отъезда автобуса. Результат ровно НОЛЬ!!!
Я даже не сомневаюсь что на мое месте взяли пассажира. И заработали дважды!!!
Кидалово, а не компания!!!
НИ КОМУ НЕ ПОСОВЕТУЮ этого перевозчика.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш зворотній зв'язок і надану інформацію.
Ми уважно перевірили ваше звернення і готові надати вам результати перевірки.
Наші спеціалісти перевірили лінії зв'язку і з нашого боку жодних технічних моментів у несправності не було зафіксовано. Усі наші лінії працювали без перебоїв, вхідні дзвінки поступали безперешкодно і наші оператори відповідали на кожне звернення.
Згідно вашого скріна, який ви надали, можемо бачити, що корректно ви пробували телефонувати лише на номер +38 044 22 88 022. Наш ІТ відділ, перевірив цю лінію на наявність спроб виклику (у тому числі невдалих і незавершених) і виклику з вашого номера +380504952805 в період 16:39 і 19:00 не зафіксовано.
При спробі дзвінка закордону з українського номера, має бути обов'язково включений роумінг та мають бути кошти на рахунку для здійснення будь-яких дзвінків. У випадку, якщо ви не маєте можливості із подзвонити до нас, ми маємо можливість запиту заворотного зв'язку у нас на сайті.
Номер +373800603214, ви набирали некоректно, тому додзвонитись на такий номер у вас не було можливості, адже номер 0800603214 це безкоштовна лінія для дзвінків лише по Україні.
На вашому скріні також не бачимо спроб зв'язатись із перевізником напряму, хоча ці контакти у вас зазначені у квитку (номера як український так і молдавський).
Щодо повернення коштів, по умовам даного перевізника: менее 24 ч. до отъезда: билет возврату не подлежит. Такі умови встановлені перевізником і ви могли їх бачити ще при виборі рейсу та перевізника, адже у кожного перевізника свої власні правила та умови. Оплатою квитка, ви погоджуєтесь із цими умовами та правилами перевізника і вони прописані також у вашому квитку. Тобто, навіть за умови, звернення за 4 години до відправлення, щодо повернення квитка, такий запит не був би успішним. Так, звісно при форс-мажор ситуаціях інколи перевізник нам іде на уступки і дозволяє змінити дату поїздки або повернути кошти. Ми не мали можливості оперативно допомогти вам, адже не отримали від вас ні телефонного ні письмового звернення. Коли ви звернулись до нас 19 березня, такі зміни були вже неможливі, так як рейс відбувся за розкладом, а по ваш квиток був у статусі "неявка пасажира" .
На майбутнє, перед поїздкою, радимо переглянути розділ "Контакти" на нашій сторінці, де вказані всі можливі засоби зв'язку із нами та перелічені додаткові контактні номера.
Бажаємо вам надалі лише приємних поїздок.
Сподіваємось на подальшу співпрацю.
Щиро ваш, INFOBUS!
Да, вы купили билет на сайте INFOBUS (сервисе продажи билетов онлайн), на рейс перевозчика SARVALTEH AUTO Кишинев аэропорт-Одесса 18.03.2024 с отправлением в 19:30.
Можете подсказать, на какой номер вам не удалось дозвониться, чтоб могли проверить работу нашей линий?
Наша служба поддержки работает 24/7.
Мы видим все попытки связаться с нами, даже неуспешные и самостоятельно перезваниваем на эти номера. При звонке с сайте, у вас есть возможность оставить ваш номер и мы также связываемся по этому номеру с клиентом.
В день вашей поездки 18.03.2024, мы не видим пропущенного вызова с вашего номера
Мы бы хотели все проверить, поэтому просим отправить нам фото ваших звонков к нам.
Данное сообщение отправили на вашу электронную почту.
Будем рады вашему ответу и помощи в проверке.