INFOBUS - онлайн сервис для поиска и покупки билетов.
Компания INFOBUS не осуществляет пассажирские перевозки.
Наши клиенты получают:
1.информационное сопровождение и круглосуточную поддержку
2.удобный онлайн сервис для поиска билетов на сайте и через мобильные приложения
3.оперативные уведомления об изменениях на рейсе
4.широкий спектр выбора рейсов
5.бонусную программу
6.возможность оценивать...
подробнее
Більшого хама за водія автобуса не зустрічала - Отзывы о INFOBUS (ИНФОБУС)
Але! Це все квіточки у порівнянні з тим, який водій був на маршруті Кишинів-Київ.Так, як спілкувався цей "чоловік" не можно, а з клієнтами тим паче, адже я сплатила гроші за послугу і очікувала на цю послугу і на її якісне виконання.
Я купувала квитки на сайті Infobus заздалегідь і купила рівно ті місця, які були зазначені на мапі автобусу, по приїзду на автовокзал, виявилось, що автобус, як і місця в ньому не відповідають дійсності. Два місця знаходились просто перед середніми дверима, я не могла сісти там з молодшою дитиною, тому що це автоматично було б холодно, а моя дитина була і так захворівша, третє місце для старшої дитини взагалі знаходилось через багато рядів попереду. Сказавши водію про не відповідність місць, які я придбала, з реальність, і пояснивши, що я не можу сидіти на проході, і далеко від старшої дитини, я нарвалась на хамство і крик з його боку. Він вів себе, як людина не вихована, це був саме крик, навіть не підвищення тону. Він сказав в наказному тоні, що я сяду так, як є в квитках, і що я мала б знати, що якщо я беру 16,19 та 20 місця, вони можуть бути розташовані геть не так, як на мапі автобусу, і що автобу може бути не такий, як заявлено при придбанні квитків (серйозно?!) і що проблема це не його. Він кричав, що йому все одно на те, що я їду з прихворівшою дитиною і що у нього 4 дітей і йому наплювати.
Так хамовито він спілкувався і з іншими пасажирами.
Було також декілька аварійних ситуацій, а коли ми заїхали в Київ, склалось відчуття, що водій просто не знає міста і куди їхати.
Вимагати звільнення цього персонажа мало, і цього звісно не станеться, але якщо компанія не хоче спаплюжити свою репутацію, я би рекомендувала робити більш якісний відбір свого персоналу. Більше послугами цієї фірми користатися не буду. Це жах.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за Ваш коментар та за донесення інформації про подібну ситуацію по рейсу.
Нам дуже прикро, що Ви зіткнулись з такою неналежною поведінкою водія.
Ми, як посередник між клієнтом та перевізником, обов'язково вкажемо перевізнику про потребу відображення актуальної розкладки місць по салону, а також про контроль за роботою та поведінкою водіїв.
На Вашу електронну адресу також було надіслано електронного листа, перейшовши за посиланням в ньому у Вас є змога залишити відгуки на нашому сайті про здійснені поїздки, оцінити роботу персоналу, співвідношення ціна-якість та виставити загальну оцінку перевізнику, яка впливатиме на його рейтинг. Ваш відгук буде опублікований на сайті та буде відображений для інших відвідувачів сайту при виборі рейсу.
Щиро приносимо вибачення за отримані незручності та бажаємо Вам виключно позитивних поїздок в майбутньому.
З повагою, INFOBUS!