Спочатку через пошту зробили запит на докази — я надав скріншоти, які підтверджують, що ситуація мала місце і не є вигаданою. Подякували і тиша. Через тиждень мій коментар був видалений. У відповідь на моє запитання «з якої причини?» — отримав: «Ви обрали формат анкети «Я купив у магазині»», але це 1000% не так, бо, створюючи відгук, я саме на... Читать отзыв Спочатку через пошту зробили запит на докази — я надав скріншоти, які підтверджують, що ситуація мала місце і не є вигаданою. Подякували і тиша. Через тиждень мій коментар був видалений. У відповідь на моє запитання «з якої причини?» — отримав: «Ви обрали формат анкети «Я купив у магазині»», але це 1000% не так, бо, створюючи відгук, я саме на цьому і робив акцент, що до покупки, через обслуговування, не дійшло.
У результаті: гнилий магазин лишився з 300+ позитивних і 0 негативних відгуків.
Краще описувати свої враження про той чи інший магазин на Google
Достоинства:
Можливість швидко зорієнтуватись у цінах
Недостатки:
Відбілюють репутацію магазинів та турбуються, щоб у потенційного клієнта склалось хибно-хороше враження про нього
Присоединяюсь к другим пользователям. Хотлайн/Hotline удаляет без причин негативные отзывы о магазине F.ua „ТОЙ САМИЙ“ магазин. Отзыв был составлен корректной форме с приложением чеков и гарантийных талонов.
Достоинства:
нет
Недостатки:
Невозможно доверять отзывам о магазинах. С отзывами о товарах не сталкивался лично, Но наверно там тоже все продаётся.....
Бачу не я один з цим зіткнувся,вони просто видаляють погані відгуки у магазинів,купуєш по гарним відгуками,у тебе з'являються проблеми,пишеш поганий,а вони його видаляють,гарно працюють короче.
Ноунейм магазины начали довольно массово крутить себе отзывы на площадке. Буквально десятки, а некоторые сразу и сотни, положительных отзывов на 0 отрицательных. При чём от аккаунтов с одним отзывом. Вот просто так получилось, что человек зарегистрировался за неделю до написания отзыва и оставил его только на один магазин. При чём все отзывы прошли модерацию, значит модераторам либо плевать, либо они... Читать отзыв Ноунейм магазины начали довольно массово крутить себе отзывы на площадке. Буквально десятки, а некоторые сразу и сотни, положительных отзывов на 0 отрицательных. При чём от аккаунтов с одним отзывом. Вот просто так получилось, что человек зарегистрировался за неделю до написания отзыва и оставил его только на один магазин. При чём все отзывы прошли модерацию, значит модераторам либо плевать, либо они просто в доле. Ибо если у хотлайна есть сомнения - они просят предоставить чек, написав на почту. Есть ещё один вариант - магазин просто платит за отзывы своим же реальным клиентам. Правда отзывы за вознаграждение тоже запрещены :)
Раньше Хотлайн был отличным (если так можно сказать в виду нулевой конкуренции) агрегатором магазинов (ибо в плане агрегатора товаров - это ужас), где можно было выбрать ноунейм магазин и сэкономить. Но теперь, когда на сайте так легко можно закрутить себе рейтинг, смысла от него ноль
Купив мишу у магазині Enigma, вона зламалась через півроку, але магазин відмовився ремонтувати по гарантії через те, що внутри був бруд (миша з отворами в корпусі). Намагався залишити відгук двічі, та Hotline видаляє відгук без пояснення.
Достоинства:
Порівняння цін
Недостатки:
Не можна довіряти відгукам, бо негативні видаляються
Декілька разів намагався лишити відгук про магазин Kibershop який відмовлявся повертати товар під різними причинами і тим самим порушуючи закон. Але кожного раху Hotile видаляв мій відгук вказуючи різни причини, на скріншоті одна з них. Чітко стає зрозуміло що з цьому Хотлайн щось має. При цьому у відгуку я нічого поганого не писав, лише вказував що жахливий сервіс з повернення... Читать отзыв Декілька разів намагався лишити відгук про магазин Kibershop який відмовлявся повертати товар під різними причинами і тим самим порушуючи закон. Але кожного раху Hotile видаляв мій відгук вказуючи різни причини, на скріншоті одна з них. Чітко стає зрозуміло що з цьому Хотлайн щось має.
При цьому у відгуку я нічого поганого не писав, лише вказував що жахливий сервіс з повернення товару.
Hotline останнім часом безпідставно видаляє негативні відгуки покупців, які додають докази своєї правоти у вигляді переписки з продавцем та скріншотів! Тобто Hotline отримуючи % від продавців за рекламу, стає на їх бік, ВИДАЛЯЄ БІЛЬШІСТЬ НЕГАТИВНИХ ВІДГУКІВ ПОКУПЦІВ, завищуючи таким чином рейтинг магазинів та ОБМАНЮЄ ПОТЕНЦІЙНИХ ПОКУПЦІВ!!! На мої звернення стосовно цієї практики відмовчуються...
Достоинства:
Великий асортимент товарів та магазинів які продають свої товари з досить непоганими фільтрами по ним.
Недостатки:
Hotline останнім часом безпідставно видаляє негативні відгуки покупців, завищуючи таким чином рейтинг магазинів та ОБМАНЮЄ ПОТЕНЦІЙНИХ ПОКУПЦІВ! :-(((
Служба підтримки мовчить за якої причини вони видаляють відгук. Що саме цікаве відгук проходить модерацію і потім через пару годин видаляється. Магазин Smart Mag
видалили мій негативний відгук про магазин DeSound. вибрали цей DeSound за позитивні відгуки, виявляється вони просто не виставляють на своєму сайті негативні відгуки, а на Hotline тиждень повисів і зник. Шановні покупці! тримайтеся подалі від магазину DeSound . Їм треба картоплею на ринку торгувати, а не музичними інструментами. Більше грубих продавців я не зустрічав. Вони так і не надіслали... Читать отзыв видалили мій негативний відгук про магазин DeSound. вибрали цей DeSound за позитивні відгуки, виявляється вони просто не виставляють на своєму сайті негативні відгуки, а на Hotline тиждень повисів і зник. Шановні покупці! тримайтеся подалі від магазину DeSound . Їм треба картоплею на ринку торгувати, а не музичними інструментами. Більше грубих продавців я не зустрічав. Вони так і не надіслали гарантійний талон на синтезатор.
Зробив замовлення в магазині Terra Incognita, який знайшов на hotline. Магазин не повідомляв про затримки в замовленні та змінив товари в замовленні без узгодження. Описав ситуацію в деталях на хотлайні. Не пройшло і дня, як мій коментар видалили. Схоже, що hotline відгуки можна не читати, бо довіри до них немає.
Удалили уже 2 моих негативных комментария на магазины. 1 из отзывов был о ябко. Предлог это пункт 3.3.6 якобы мой отзыв подпадает под "Публікація повідомлень з метою провокування різкої реакції інших учасників ресурсу". И что я не могу написать отзыв, т.к. с магазином коммуницировал мой муж. Но на хотлайне он не зарегистрирован, поэтому написали отзыв с моего аккаунта. Вся коммуникация была при мне на громкой... Читать отзыв Удалили уже 2 моих негативных комментария на магазины. 1 из отзывов был о ябко. Предлог это пункт 3.3.6 якобы мой отзыв подпадает под "Публікація повідомлень з метою провокування різкої реакції інших учасників ресурсу". И что я не могу написать отзыв, т.к. с магазином коммуницировал мой муж. Но на хотлайне он не зарегистрирован, поэтому написали отзыв с моего аккаунта. Вся коммуникация была при мне на громкой связи, так что я очень даже хорошо осведомлена о данной ситуации. Уведомления о том, что мои отзывы были удалены нет. Считаю что hotline просто удаляет негативные комментарии под любым предлогом, что бы отбелить репутацию магазинов. Интересно, а положительные отзывы они также удаляют?
Достоинства:
Можно посмотреть диапазон цен
Недостатки:
Удаляют комментарии, есть куча магазинов, где товар не в наличии
Столкнулся с откровенным кидаловом от маганина DENIKA. Получил восстановленный телефон под видом нового! Мой отзыв с фотками был удален уже через пару часов чтобы не распугать новых лохов! Написал в саппорт и оказалось что тупые псевдоаргументы магазина дня них весомее чем фото и даже видео от покупателя. Тут стало понятно что они на подсосе у этих мамкиных бизнесменов и удаляют... Читать отзыв Столкнулся с откровенным кидаловом от маганина DENIKA. Получил восстановленный телефон под видом нового! Мой отзыв с фотками был удален уже через пару часов чтобы не распугать новых лохов! Написал в саппорт и оказалось что тупые псевдоаргументы магазина дня них весомее чем фото и даже видео от покупателя. Тут стало понятно что они на подсосе у этих мамкиных бизнесменов и удаляют отзывы за процент от скама. Отзывы на моем скрине были сделаны случайно и удалены уже через час,сложно представить сколько нас таких...Пользуйтесь другими каталогами!
Магазин hotline видалив мій негативний відгук про Stylus, пояснивши це тим, що мій коментар збігається з коментарем на іншому сайті(залишеним мною). Цікаво, що коли Stylus запропонував мені дати відгук, посилання вело на hotline, але відгук можна було залишити лише з 4-ма чи 5-ма зірками. Щоб залишити негативний я мусила зайти як незалежний покупець(без посилання). Написала ще один коротко, щоб відрізнявся),... Читать отзыв Магазин hotline видалив мій негативний відгук про Stylus, пояснивши це тим, що мій коментар збігається з коментарем на іншому сайті(залишеним мною). Цікаво, що коли Stylus запропонував мені дати відгук, посилання вело на hotline, але відгук можна було залишити лише з 4-ма чи 5-ма зірками. Щоб залишити негативний я мусила зайти як незалежний покупець(без посилання). Написала ще один коротко, щоб відрізнявся), подивимось що на цей раз придумають
Удалил негативный отзыв с пояснением что не карательный орган... а как же тогда покупателям ориентироваться в выборе магазина? в хотлайн для продавцов существуеют расценки на удаление негативных отзывов.
Повелся на хорошие отзывы о данном магазине прочитанные на Хотлайне. И как, оказалось, зря. С товаром возникли проблемы - обнаружился дефект. По гарантии его не приняли и назад его отказались принять но предложили "компромисс" - продать его и вернуть мне деньги. Так динамили меня целый год. Потом, когда я уже решил разобраться что у них и как с продажей, оказалось... Читать отзыв Повелся на хорошие отзывы о данном магазине прочитанные на Хотлайне. И как, оказалось, зря. С товаром возникли проблемы - обнаружился дефект. По гарантии его не приняли и назад его отказались принять но предложили "компромисс" - продать его и вернуть мне деньги. Так динамили меня целый год. Потом, когда я уже решил разобраться что у них и как с продажей, оказалось что мой мой товар, не принятый из-за того что он "был у меня в употреблении", спокойно продается как новый. Оставил отзыв на Хотлайн - удалили без всяких объяснений. Второй отзыв разместили, но через несколько часов тоже удалили. Я получается провоцирую продавца, понимаешь. Прикладываю скрины общения с магазином, отзыв и ответ Хотлайна.
Решила оставить отзыв на Hotline o работе магазина Touch . Отзыв оставил номер чека покупки приложил , менеждер магазна Touch начал меня обвинять якобы по моей причине возника поломка кофе машины , начал ему отвечать и приводить аргументы , менеджер оказался не компетентен и сразу же удалили мой отзыв на площадке Hotline. Написал письмо в Hotline , получил ответ... Читать отзыв Решила оставить отзыв на Hotline o работе магазина Touch . Отзыв оставил номер чека покупки приложил , менеждер магазна Touch начал меня обвинять якобы по моей причине возника поломка кофе машины , начал ему отвечать и приводить аргументы , менеджер оказался не компетентен и сразу же удалили мой отзыв на площадке Hotline. Написал письмо в Hotline , получил ответ что по статье 3,3 они удали отзыв , а что за статья и так далее не кто не рассказывает . Вывод Hotline живет пока мы его навещаем , но всему свое время
Що за беззаконня, я постійно намагався залишити відгук про розетку, hotline який без будь якого пояснення видаляли, їм вже за це розетка сплачує. Січас взагалі розмістити відгук неможна, і як це можна зрозуміти, як тільки, що розетка підкупила hotline. hotline продажні, так ж самі ШАХРАЇ та БРЕХУНИ.
Дивлячись відгуки на хотлайні, де було більшість позитивних відгуків про Gamezone я все ж таки вирішив замовити у других процесор. Як ви вже зрозуміли це була фатальна помилка. Не знаю весь процес їхніх махінацій, тільки здогадуюсь. Але більшість позитивних відгуків зроблені в ту ж саму дату, коли були зареєстровані акаунти, а у цих самих акаунтів роздвоєння особистості. Тобто сьогодні написали... Читать отзыв Дивлячись відгуки на хотлайні, де було більшість позитивних відгуків про Gamezone я все ж таки вирішив замовити у других процесор. Як ви вже зрозуміли це була фатальна помилка. Не знаю весь процес їхніх махінацій, тільки здогадуюсь. Але більшість позитивних відгуків зроблені в ту ж саму дату, коли були зареєстровані акаунти, а у цих самих акаунтів роздвоєння особистості. Тобто сьогодні написали українською, а завтра вже російською, сьогодні купили ноутбук, а завтра навіщось монітор (дивно дійсно?) Рекомендую самим подивитись, люди взагалі не паляться XD. І вперше я на це не звернув уваги і таки замовив товар, добре що це лише частковий завдаток, хоча для мене 500 гривень це гроші. Найбільше обідно, що я витратив свій час, а саме за весь цей час до вчора були ще 2 магазини в яких я раніше робив купівлі, хоч там і старіша модель процесора, але треба було тоді брати, а не надіятись на безвідповідальних людей, або махінаторів клятих.
Как говорится ещё раз подтвердилось, что площадка hotline ангажирована всеми магазинами которые представлены. Тк помимо удаленных отзывов самих пользователей о магазине gamezone. Даже трут отзывы под постами других отзывов которые не содержат никаких запрещенных высказываний, а только наводящие вопросы. К примеру советы для канала Alex game pass были даны советы как дальше решать вопрос с магазином gamezone, на что хотлайн... Читать отзыв Как говорится ещё раз подтвердилось, что площадка hotline ангажирована всеми магазинами которые представлены. Тк помимо удаленных отзывов самих пользователей о магазине gamezone. Даже трут отзывы под постами других отзывов которые не содержат никаких запрещенных высказываний, а только наводящие вопросы. К примеру советы для канала Alex game pass были даны советы как дальше решать вопрос с магазином gamezone, на что хотлайн просто удаляет неудобные комментарии. Комментарий Александр не останавливайтесь, с текста их отписок. 1. У них скорее всего серый товар, поэтому можете затребовать официальный документ то что они осуществляют законно свою деятельность. Если не дадут ответ, то этим очень заинтересуется налоговая. Даже больше скажу нигде нету информации, что данный магазин законно работает по базе youcontrol. 2. Если они утверждают что они являются импортером, а Вы знаете что Xbox у нас официально не представлен и при этом говорят что они сдавали в официальный сервис. Значит товар ввезен в серую, а также согласно нашего закона если у нас не присутсвуют официальных сервисов, то обязанность по ремонуту выполняет импортер. Поэтому можете также затребовать официальное заключение, какого то там их сервиса. Если не предоставят соответсвенно по причине не выполненя гарантийных обязательств это повод обратится в Центр Защиты Прав Потребителя. 3. То что они дают отписку чтобы Вы обратились на экспертизу брака, то это только уже по обращению Вами в суд. Так они пытаются создать видимость трудностей по Вашему вопросу, но еще есть куча других вариантов чтобы решить данный вопрос. Поэтому главное не опускайте руки.у
Достоинства:
Нету
Недостатки:
Ангажированная площадка, которая работает на магазины мошенники
Магазин на хотлайну - GameZone. Дно редкостное. Не прислали товар в срок, так и еще не вернули предоплату в 1000грн. После того как я оставил отзыв на хотлайне мне на него ответил представитель магазина, а потом просто удалили. Оставлял отзывы раз 10. В разном формате. Специально перечитал правила, ничего они не нарушали. Трут отзывы и все.
Видалили негативний відгук про магазин Stylus. Схоже в них є домовленності з деякими магазинами, бо мої два попередніх відгуки про інші магазини (позитивний і негативний) не видаляли. Робіть висновки про правдивість інформації на цьому агрегаторі.
За 20 лет так и не сделали нормальный сайт с честной системой отзывов. Удаляют и модерируют отзывы как им того захочется, иногда отзыв изменяют до такой степени что он теряет какой либо смысл вообще, при этом причину изменения выставляют такую, которая никаким образом не соответствует действительности. Если оставить второй отзыв об одном и том же магазине, то предыдущий отзыв будет... Читать отзыв За 20 лет так и не сделали нормальный сайт с честной системой отзывов. Удаляют и модерируют отзывы как им того захочется, иногда отзыв изменяют до такой степени что он теряет какой либо смысл вообще, при этом причину изменения выставляют такую, которая никаким образом не соответствует действительности. Если оставить второй отзыв об одном и том же магазине, то предыдущий отзыв будет автоматически удален, даже если отзыв был максимально развернутый и указаны все нюансы длинной в страницу текста, его все равно автоматически удалят. В тех.поддержке говорят что бы отзывы не удалялись нужно постоянно оставлять отзывы на другие магазины, даже если я там покупки не делал, а вот отзывы на магазин в котором я постоянный клиент более 15-ти лет и делаю покупки каждую неделю - Я не смогу постоянно оставлять отзывы, поскольку у меня нету накрученных отзывов на других магазинах, на которых я могу оставлять отзывы даже если не делал там покупку. В чем логика? Вопрос риторический, её нету. Брать огромные деньги за рекламу и за более чем 20 лет не сделать адекватный сервис с отзывами, просто днище убогое. Если Я к каждому отзыву указываю абсолютно всю информацию о заказе, где и когда он был совершен, наименование товара, код товара и тд. И после предоставления всей этой информации о заказе нету возможности оставлять отзывы.
Видалили негативний відгук на фокстрот. Ніяких правил він не порушував. Наче і зрозуміло усе, як у нас в країні справи робляться і можна було звикнути. Шахраї прикривають шахраїв
Этот подарочный сертификат сплошной развод от Хотлайн. Уже давно прошли все сроки на его получение. На все обращения Хотлайн отвечает стандартной отпиской.
Пользуюсь уже почти 20 лет, но с 2021 начались истории с удалением негативных отзывов. Удаляют отзывы ссылаясь на пункты правил которые не были нарушены. При переписки с поддержкой о причине удаления моих прошедших модерацию отзывов отвечают что они не карательный орган, не довольны можете подать в суд на магазин. При предоставлении скриншотов с доказательствами что магазин лгал хотлайну мне просто... Читать отзыв Пользуюсь уже почти 20 лет, но с 2021 начались истории с удалением негативных отзывов. Удаляют отзывы ссылаясь на пункты правил которые не были нарушены. При переписки с поддержкой о причине удаления моих прошедших модерацию отзывов отвечают что они не карательный орган, не довольны можете подать в суд на магазин. При предоставлении скриншотов с доказательствами что магазин лгал хотлайну мне просто перестали отвечать. Все негативные отзывы про магазин PCshop.UA удаляют.
Достоинства:
Более менее удобный выбор техники.
Недостатки:
Постоянное удаление негативних отзывов на определенные магазины.
Був активним користувачем сервісу хотлайн тривалий період. Писав відгуки, які базувались виключно на власному досвіді користування. Накопичував протягом року бонусні бали. Були випадки коли мої відгуки просто не публікувались (не звертав уваги). Але останньою краплею стало коли мені за 2 дні до проведення розіграшу від виробника ( в якому я за свої відгуки брав участь) видалили мій акаунт разом... Читать отзыв Був активним користувачем сервісу хотлайн тривалий період. Писав відгуки, які базувались виключно на власному досвіді користування. Накопичував протягом року бонусні бали. Були випадки коли мої відгуки просто не публікувались (не звертав уваги). Але останньою краплею стало коли мені за 2 дні до проведення розіграшу від виробника ( в якому я за свої відгуки брав участь) видалили мій акаунт разом із накопиченими балами. При переписці з адміністрацією сервісу мені сказали, що видалення через порушення мною авторських прав на фото. Коли я під час переписки попросив докази порушення - почався ігнор і чіткої відповіді я не отримав. Тоді я написав коментар під розіграшем - мені пообіцяли вияснити все на наступний день. Пройло 2 дні ніхто нічого не пише. Я звернувся повторно, у відповідь почув те саме що раніше,і що нічого вони не можуть зробити.Я був дуже лояльним та згідний був на видалення відгука із спірним фото та просив дати мені можливість користуватись і надалі сервісом, але модераторам сайту як завжди видніше - користувачі для них ніщо, головне проплачені відгуки магазигами-партнерами.Почитавши інші відгуки в інтернеті про конфліктні ситуації у інших користувачів зрозумів в чому діло.НІКОМУ НЕ РАДЖУ КОРИСТУВАТИСЬ ЦИМ ДНО-СЕРВІСОМ.
Разместил вчера негативный отзыв о компании Icom.net.ua,с предоставлением данных о непорядочности этой банды-жалобу на Хотлайне удалили,без объяснения причины. Не пишите там ничего,нет смысла.
Будьте обережні, hotline.ua це комерційна помийка, де видаляється більшість негативаних відгуків про магазини, вирогідно по команді саме цих магазинів - партнерів, в той час як в самому каталогу товарів hotline повний безлад, помилок, та неточностей у описі товарів, а ціни дуже часто при переході в магазини не співпадають з тими що вказають магазини на hotline, і адміністрацію hotline це не... Читать отзыв Будьте обережні, hotline.ua це комерційна помийка, де видаляється більшість негативаних відгуків про магазини, вирогідно по команді саме цих магазинів - партнерів, в той час як в самому каталогу товарів hotline повний безлад, помилок, та неточностей у описі товарів, а ціни дуже часто при переході в магазини не співпадають з тими що вказають магазини на hotline, і адміністрацію hotline це не турбує. Останній рік адміністрація hotline, тотальним цензуруванням всих підряд відгугів про магазини пробило дно, видаляються будь які негативні відгуки, навіть де ти як покупець звертаєш увагу на будь які недоліки магазинів, які як правило покращують сервіс магазинів, я вже мовчу коли магазини порушують права та закони, hotline видаляє більшість негативних відгуків посилаючись постійно на один і той же пункт свої правил, під який підгяняють всі негативні відгуки "через провокування різької реакції інших учасників", хіба це не дно?! Оминайте помийку hotline на не витрачайте на неї свій час, є більш чистоплотний відомий каталог, теж український, де й опис товарів більш точний, і магазинів більше.
Достоинства:
Ніяких
Недостатки:
Тотальна цензура у відгуках про магазини, відгуки видаляються. Повний безлад в каталогах товарів, неточний опис товарів, чимало товарів взагалі не мають опису та фото.
Відгук про магазин Roby: Не рекомендую! 1. Товар прибув не у вказаний срок. Замовлення на товар 27.05.2023 (субота), обіцяли, що товар приїде у середу, дзвонила у четвер, відповіли, що я не так зрозуміла і він має приїхати у среда/п'ятниця, окей, але він приїхав 05.06.2023 (понеділок). 2. Товар прибув неналежної якості. (Подарувала годинник чоловіку, але йому не вдалося... Читать отзыв Відгук про магазин Roby: Не рекомендую! 1. Товар прибув не у вказаний срок. Замовлення на товар 27.05.2023 (субота), обіцяли, що товар приїде у середу, дзвонила у четвер, відповіли, що я не так зрозуміла і він має приїхати у среда/п'ятниця, окей, але він приїхав 05.06.2023 (понеділок). 2. Товар прибув неналежної якості. (Подарувала годинник чоловіку, але йому не вдалося підключити годинник до свого смартфону, по характеристикам телефон підходе. Намагалися також підключити через айпад та айфон, нічого не вдалося.) 3. Доставку, щоб повернути товар на діагностику, оплачувала я. Цитую: «…….Відправка за ваш рахунок Також просимо при відправці вказати що відправка на організацію» Окремою посилкою відправляла документи, цитую: «Через те, що ми пізно відповіли, відправка документів за наш рахунок.», але я помилилася і відправила за свій рахунок, я повідомила цю інформацію, магазин промовчав з цього приводу. 4. Менеджер не попередив, що потрібно відправляти на діагностику товар разом із документами та заявою на повернення. Відправила товар на діагностику 9 червня. Повідомлення магазина: 8 червня: «…….Відправка за ваш рахунок Також просимо при відправці вказати що відправка на організацію» Ми планували не повертати товар, а користуватися ним, якщо майстрам вдасться налаштувати годинник. Я перепитила 9 червня, на всякий випадок, чи потрібно мені ще щось відправляти. Мені відповіли 12 червня: «Доброго дня! товарний чек гарантійний талон та заяву на повернення.» 5. Не надавали ніякої інформації про товар після того, як я його відправила. Чи забрали його з пошти? Чи він на діагностиці? Чи товар належної якості? Чи чекати повернення грошей за неналежний товар? - було не зрозуміло. Тому виникло непорозуміння. Я вважала, що діагностика пройшла невдало, бо не було ніякої відповіді. Відправка товару 09.06.2023, 22.06.2023 я написала, що чекаю відповідь і мені відповіли лише після коменту на хотлайні, що товар на діагностиці буде ще 7 днів. 6. Не вибачаються за свою провину, а навпаки роблять покупця винним. Відповідь на мій коментар, який видалили: «14.06 - ви нам відправили назад документи, які повинні були вкласти ще 09.06 у посилці» 7. Діагностика підтвердила, що товар неналежної якості. Магазин перед фактом поставив, що можно лише відправити годинник на ремонт виробнику, а це від 30 до 60 днів або ж його відправлять мені. 8. Я не маю права отримати гроші за несправний товар у цьому магазині, тому що була відкрита коробка, відірвана плівка з єкрану годинника та пил на ремінці. Тому рекомендую бути єкстрасеном, щоб не відкриваючи коробку, перевіряти стан товару, який купуєте, бо інакше вам гроші за законом «про захист прав споживачів» не повернуть. 9. Зіпсований настрій. Це був подарунок для чоловіка на свято 7 червня. 30 червня його відправили на ремон, обіцяють повернути від 30 липня до 30 серпня по гарантії. Чекаю. Купувала техніку завжди у іншому магазині, повелася на цей магазин, тому що ціна була трохи привабливіше. Вирішила ризикнути - дарма! 10. Ціна може не відповідати реальній ціні. Замовила товар за 5372грн, але після того як я замовила, на сайті змінилась ціна і стала дешевше, точно не пам’ятаю, але ціна починалася з 4к, а не з 5к (точну ціну я повідомляла магазину, дзвінки записуються). Десь тиждень ціна була набагато менше, поки я не передзвонила і повідомила їм про це, відповіли, що сталася помилка, на наступний день ціну змінили. Тому будьте обережні, ціни у цьому магазині можуть бути не правильними, потрібно уточнувати.
В наши дни современных передовых технология hotline набирает все большей популярности, так как хотлайн в данный момент может предложить своим пользователям возможность в получении обширной информации в следующих разделах: Компьютеры, Бытовая техника, Связь, ТВ, Аудио, Фото, Офис, Красота, Здоровье, Дом, Сад, Ремонт, Спорт, Отдых, Все для ремонта и обслуживания автомобилей,... подробнее
Видалили негативний відгук про магазин ARTLINE
У результаті: гнилий магазин лишився з 300+ позитивних і 0 негативних відгуків.
Краще описувати свої враження про той чи інший магазин на Google
Удаляют негативные отзывы о магазине F.ua „ТОЙ САМИЙ“ магазин
Отзыв был составлен корректной форме с приложением чеков и гарантийных талонов.
Видаляють відгуки
Магазины крутят отзывы
При чём все отзывы прошли модерацию, значит модераторам либо плевать, либо они... Читать отзыв Ноунейм магазины начали довольно массово крутить себе отзывы на площадке. Буквально десятки, а некоторые сразу и сотни, положительных отзывов на 0 отрицательных. При чём от аккаунтов с одним отзывом. Вот просто так получилось, что человек зарегистрировался за неделю до написания отзыва и оставил его только на один магазин.
При чём все отзывы прошли модерацию, значит модераторам либо плевать, либо они просто в доле. Ибо если у хотлайна есть сомнения - они просят предоставить чек, написав на почту.
Есть ещё один вариант - магазин просто платит за отзывы своим же реальным клиентам. Правда отзывы за вознаграждение тоже запрещены :)
Раньше Хотлайн был отличным (если так можно сказать в виду нулевой конкуренции) агрегатором магазинов (ибо в плане агрегатора товаров - это ужас), где можно было выбрать ноунейм магазин и сэкономить. Но теперь, когда на сайте так легко можно закрутить себе рейтинг, смысла от него ноль
Видаляють негативні відгуки
Hotline видаляє за гроші негативні відгуки
Не публікація негативних відгуків про магазини
При цьому у відгуку я нічого поганого не писав, лише вказував що жахливий сервіс з повернення... Читать отзыв Декілька разів намагався лишити відгук про магазин Kibershop який відмовлявся повертати товар під різними причинами і тим самим порушуючи закон. Але кожного раху Hotile видаляв мій відгук вказуючи різни причини, на скріншоті одна з них. Чітко стає зрозуміло що з цьому Хотлайн щось має.
При цьому у відгуку я нічого поганого не писав, лише вказував що жахливий сервіс з повернення товару.
Магазин дурить клієнтів та видаляє негативні відгуки!!!
Тобто Hotline отримуючи % від продавців за рекламу, стає на їх бік, ВИДАЛЯЄ БІЛЬШІСТЬ НЕГАТИВНИХ ВІДГУКІВ ПОКУПЦІВ, завищуючи таким чином рейтинг магазинів та ОБМАНЮЄ ПОТЕНЦІЙНИХ ПОКУПЦІВ!!!
На мої звернення стосовно цієї практики відмовчуються...
Видаляють негативний відгук.
видалили мій негативний відгук про магазин DeSound
вибрали цей DeSound за позитивні відгуки, виявляється вони просто не виставляють на своєму сайті негативні відгуки, а на Hotline тиждень повисів і зник.
Шановні покупці!
тримайтеся подалі від магазину DeSound . Їм треба картоплею на ринку торгувати, а не музичними інструментами. Більше грубих продавців я не зустрічав.
Вони так і не надіслали... Читать отзыв видалили мій негативний відгук про магазин DeSound.
вибрали цей DeSound за позитивні відгуки, виявляється вони просто не виставляють на своєму сайті негативні відгуки, а на Hotline тиждень повисів і зник.
Шановні покупці!
тримайтеся подалі від магазину DeSound
Вони так і не надіслали гарантійний талон на синтезатор.
Мій негативний коментар був видалений без пояснення
Магазин не повідомляв про затримки в замовленні та змінив товари в замовленні без узгодження. Описав ситуацію в деталях на хотлайні. Не пройшло і дня, як мій коментар видалили.
Схоже, що hotline відгуки можна не читати, бо довіри до них немає.
Удаляют негативные комментарии
Уведомления о том, что мои отзывы были удалены нет. Считаю что hotline просто удаляет негативные комментарии под любым предлогом, что бы отбелить репутацию магазинов. Интересно, а положительные отзывы они также удаляют?
Удаляют отзывы! Эту помойку можно использовать как каталог цен, но никак не магазинов
Видаляють негативні відгуки
Видаляє негативні відгуки
Удаляет негативные отзывы о магазине Enco.
Оставил отзыв на Хотлайн - удалили без всяких объяснений. Второй отзыв разместили, но через несколько часов тоже удалили. Я получается провоцирую продавца, понимаешь.
Прикладываю скрины общения с магазином, отзыв и ответ Хотлайна.
Hotline покрывает Touch
hotline продажні, так ж самі ШАХРАЇ та БРЕХУНИ.
Hotline і Gamezone
Hotline в сговоре с магазином gamezone
К примеру советы для канала Alex game pass были даны советы как дальше решать вопрос с магазином gamezone, на что хотлайн... Читать отзыв Как говорится ещё раз подтвердилось, что площадка hotline ангажирована всеми магазинами которые представлены. Тк помимо удаленных отзывов самих пользователей о магазине gamezone. Даже трут отзывы под постами других отзывов которые не содержат никаких запрещенных высказываний, а только наводящие вопросы.
К примеру советы для канала Alex game pass были даны советы как дальше решать вопрос с магазином gamezone, на что хотлайн просто удаляет неудобные комментарии.
Комментарий
Александр не останавливайтесь, с текста их отписок. 1. У них скорее всего серый товар, поэтому можете затребовать официальный документ то что они осуществляют законно свою деятельность. Если не дадут ответ, то этим очень заинтересуется налоговая. Даже больше скажу нигде нету информации, что данный магазин законно работает по базе youcontrol. 2. Если они утверждают что они являются импортером, а Вы знаете что Xbox у нас официально не представлен и при этом говорят что они сдавали в официальный сервис. Значит товар ввезен в серую, а также согласно нашего закона если у нас не присутсвуют официальных сервисов, то обязанность по ремонуту выполняет импортер. Поэтому можете также затребовать официальное заключение, какого то там их сервиса. Если не предоставят соответсвенно по причине не выполненя гарантийных обязательств это повод обратится в Центр Защиты Прав Потребителя. 3. То что они дают отписку чтобы Вы обратились на экспертизу брака, то это только уже по обращению Вами в суд. Так они пытаются создать видимость трудностей по Вашему вопросу, но еще есть куча других вариантов чтобы решить данный вопрос. Поэтому главное не опускайте руки.у
Удаляют негативные отзывы на магазины.
Оставлял отзывы раз 10. В разном формате. Специально перечитал правила, ничего они не нарушали. Трут отзывы и все.
Видаляють відгуки
Робіть висновки про правдивість інформації на цьому агрегаторі.
Хотлайн - помойка
Удаляют и модерируют отзывы как им того захочется, иногда отзыв изменяют до такой степени что он теряет какой либо смысл вообще, при этом причину изменения выставляют такую, которая никаким образом не соответствует действительности.
Если оставить второй отзыв об одном и том же магазине, то предыдущий отзыв будет... Читать отзыв За 20 лет так и не сделали нормальный сайт с честной системой отзывов.
Удаляют и модерируют отзывы как им того захочется, иногда отзыв изменяют до такой степени что он теряет какой либо смысл вообще, при этом причину изменения выставляют такую, которая никаким образом не соответствует действительности.
Если оставить второй отзыв об одном и том же магазине, то предыдущий отзыв будет автоматически удален, даже если отзыв был максимально развернутый и указаны все нюансы длинной в страницу текста, его все равно автоматически удалят.
В тех.поддержке говорят что бы отзывы не удалялись нужно постоянно оставлять отзывы на другие магазины, даже если я там покупки не делал, а вот отзывы на магазин в котором я постоянный клиент более 15-ти лет и делаю покупки каждую неделю - Я не смогу постоянно оставлять отзывы, поскольку у меня нету накрученных отзывов на других магазинах, на которых я могу оставлять отзывы даже если не делал там покупку.
В чем логика? Вопрос риторический, её нету. Брать огромные деньги за рекламу и за более чем 20 лет не сделать адекватный сервис с отзывами, просто днище убогое. Если Я к каждому отзыву указываю абсолютно всю информацию о заказе, где и когда он был совершен, наименование товара, код товара и тд. И после предоставления всей этой информации о заказе нету возможности оставлять отзывы.
Видалили відгук на фокстрот
Подарочный сертификат
Уже давно прошли все сроки на его получение.
На все обращения Хотлайн отвечает стандартной отпиской.
Продались с потрохами.
Все негативные отзывы про магазин PCshop.UA удаляют.
ДНО-СЕРВІС
Хотлайн не честная компания
Комерціна помийка! Видаляють негативні відгуки!
Видаляють негативні відгуки
Не рекомендую!
1. Товар прибув не у вказаний срок. Замовлення на товар 27.05.2023 (субота), обіцяли, що товар приїде у середу, дзвонила у четвер, відповіли, що я не так зрозуміла і він має приїхати у среда/п'ятниця, окей, але він приїхав 05.06.2023 (понеділок).
2. Товар прибув неналежної якості. (Подарувала годинник чоловіку, але йому не вдалося... Читать отзыв
Не рекомендую!
1. Товар прибув не у вказаний срок. Замовлення на товар 27.05.2023 (субота), обіцяли, що товар приїде у середу, дзвонила у четвер, відповіли, що я не так зрозуміла і він має приїхати у среда/п'ятниця, окей, але він приїхав 05.06.2023 (понеділок).
2. Товар прибув неналежної якості. (Подарувала годинник чоловіку, але йому не вдалося підключити годинник до свого смартфону, по характеристикам телефон підходе. Намагалися також підключити через айпад та айфон, нічого не вдалося.)
3. Доставку, щоб повернути товар на діагностику, оплачувала я. Цитую: «…….Відправка за ваш рахунок Також просимо при відправці вказати що відправка на організацію» Окремою посилкою відправляла документи, цитую: «Через те, що ми пізно відповіли, відправка документів за наш рахунок.», але я помилилася і відправила за свій рахунок, я повідомила цю інформацію, магазин промовчав з цього приводу.
4. Менеджер не попередив, що потрібно відправляти на діагностику товар разом із документами та заявою на повернення. Відправила товар на діагностику 9 червня. Повідомлення магазина: 8 червня: «…….Відправка за ваш рахунок Також просимо при відправці вказати що відправка на організацію» Ми планували не повертати товар, а користуватися ним, якщо майстрам вдасться налаштувати годинник. Я перепитила 9 червня, на всякий випадок, чи потрібно мені ще щось відправляти. Мені відповіли 12 червня: «Доброго дня! товарний чек гарантійний талон та заяву на повернення.»
5. Не надавали ніякої інформації про товар після того, як я його відправила. Чи забрали його з пошти? Чи він на діагностиці? Чи товар належної якості? Чи чекати повернення грошей за неналежний товар? - було не зрозуміло. Тому виникло непорозуміння. Я вважала, що діагностика пройшла невдало, бо не було ніякої відповіді. Відправка товару 09.06.2023, 22.06.2023 я написала, що чекаю відповідь і мені відповіли лише після коменту на хотлайні, що товар на діагностиці буде ще 7 днів.
6. Не вибачаються за свою провину, а навпаки роблять покупця винним. Відповідь на мій коментар, який видалили: «14.06 - ви нам відправили назад документи, які повинні були вкласти ще 09.06 у посилці»
7. Діагностика підтвердила, що товар неналежної якості. Магазин перед фактом поставив, що можно лише відправити годинник на ремонт виробнику, а це від 30 до 60 днів або ж його відправлять мені.
8. Я не маю права отримати гроші за несправний товар у цьому магазині, тому що була відкрита коробка, відірвана плівка з єкрану годинника та пил на ремінці. Тому рекомендую бути єкстрасеном, щоб не відкриваючи коробку, перевіряти стан товару, який купуєте, бо інакше вам гроші за законом «про захист прав споживачів» не повернуть.
9. Зіпсований настрій. Це був подарунок для чоловіка на свято 7 червня. 30 червня його відправили на ремон, обіцяють повернути від 30 липня до 30 серпня по гарантії. Чекаю. Купувала техніку завжди у іншому магазині, повелася на цей магазин, тому що ціна була трохи привабливіше. Вирішила ризикнути - дарма!
10. Ціна може не відповідати реальній ціні. Замовила товар за 5372грн, але після того як я замовила, на сайті змінилась ціна і стала дешевше, точно не пам’ятаю, але ціна починалася з 4к, а не з 5к (точну ціну я повідомляла магазину, дзвінки записуються). Десь тиждень ціна була набагато менше, поки я не передзвонила і повідомила їм про це, відповіли, що сталася помилка, на наступний день ціну змінили. Тому будьте обережні, ціни у цьому магазині можуть бути не правильними, потрібно уточнувати.