Хостинговая компания HOSTiQ.ua
Опубликовано 12 ноября, 2015 год
3.6 14 отзывов / 6 230 просмотров
Виртуальный хостинг, VPS или выделенный сервер, домены в 1200 зонах и SSL-сертификаты, круглосуточная разумная поддержка – у нас есть все, что нужно для вашего сайта.
Хостинг – это
HOSTiQ.
Не хостер, а контора
Дякую за відгук — прикро чути, що ви зіткнулись із такою ситуацією.
Я перевірила ваш профіль і бачу, що домен вже активний — команда підтримки допомогла вам оскаржити блокування, і все вирішилось добре. Деталі ми розписали у вашому тікеті.
На жаль, іноді реєстратор самостійно блокує домен за скаргою, і ми не можемо вплинути на це, бо виступаємо реселером. Але ми завжди поруч, щоб підтримати і допомогти вирішити подібні випадки якнайшвидше.
Якщо залишилися питання — пишіть, завжди раді допомогти!
Регистрация домена
- порадовала скидка
- support отвечает мгновенно
- приятный интерфейс
- DNS прописались очень-очень быстро
Рекомендую, что тут ещё добавить.👌😉
Успехов!
Ставим 5 звезд!
Надо только коллективно работать через почту или ваш чат, а не писать отзывы про вас, чтобы хоть как то до вас достучатся
Якщо ви не против, відповім вам те, що відповів Олені нижче.
Відгуки насправді не сильно вплинули на ситуацію. Як бачу з листування з відділом скарг - вони знайшли попередній кейс та зробили висновки.
Якщо ви дізнаєтесь, що ця людина знову відкрила сайт у нас - повідомте, будь ласка, з посиланням на цю сторінку з відгуками.
Бо шахрай ховається та не завжди є можливість новій людині зрозуміти, що це саме той самий клієнт.
Дякую.
Бережіть себе!
Разместили сайт мошшеников imacstore.com.ua и не удаляют
Дякую, що написали!
Трохи нижче комплексно відповів Олені по ситуації з цим клієнтом та як ми плануємо реагувати у майбутньому.
Так, в мене був вихідний. В нас є відділ скарг, який розібрався в ситуації та зупинив дію послуги цього клієнта.
Моя участь у першій ситуації з gadgetboom.com.ua - виключення та нестандартний та людяний підхід, який обходить чинних процедур. Я передав всю інформацію відповідальним та, як бачимо, сайт зупинений.
Трохи додам про купівлю в Інтернеті.
Купуючи в Інтернеті - рекомендую завжди перевіряти відгуки та легітимність магазину. Є багато способів це зробити. Починаючи зі знання ринкової вартості товарів, закінчуючи використанням таких сервісів як Hotline, наприклад. Там додані реальні магазини, яким можна довіряти.
Я сам користуюся цим сервісом. Це не реклама, але я тільки за, щоб більше людей його використовували.
Важливо знайти підхід до покупок в Інтернеті. Бо злодіїв багато і не далеко не всі вони на нашому хостингу. Якщо ціна підозріло низька, скоріш за все - це привід замислитися та почати розслідування по сайту, перш ніж віддавати йому гроші.
Якщо ви будете готові - ніякий шахрай з підозрілими цінами не зробить вас своєю жертвою.
Сподіваюсь, більше з вами такого не трапиться, а Кіберполіція знайде цю людину.
Гарного дня!
Хостингу видать не хватает денег и клиентов
Военные покупают Наушники оригинал - а им продают подделку китайскую за 10 долл, а хостинг их прикрывает!
Руководство хостинга это та еще... Читать отзыв Хостинг размещает у себя сайты которые продают поддельные товары Apple и обманывают людей. Хостинг на жалобы не реагирует тем самым делая себя соучастником. Это уже не первая жалоба и не первый сайт который они у себя размещают.
Военные покупают Наушники оригинал - а им продают подделку китайскую за 10 долл, а хостинг их прикрывает!
Руководство хостинга это та еще русня!
Мене звати Роман, я один із керівників відділу підтримки. Після вашого відгуку я зацікавився ситуацією і думав, що ми можемо тут зробити. Розпочнемо.
Мені шкода, що ви стали жертвою шахрайського сайту. Я розумію, наскільки це неприємно, стресово і прикро. Мені шкода, що який би спосіб допомогти ми не придумали - він не поверне кошти вам та іншим обдуреним.
Ми дійсно отримували скаргу на цей сайт. Як бачу, відділ скарг не зміг нічого зробити, щоб вам допомогти. Я їх цілком розумію. Якою б сумною ситуація не була - у нас не було конкретних підтверджень шахрайства або звернень від правоохоронних органів щодо цього сайту. А без цих деталей у нас немає можливості або права реагувати так, як хотілося б тим, хто пише скарги.
Усі непідтверджені й нічим не підкріплені скарги можуть бути просто інформаційною атакою на сайт. Таке теж траплялося.
Тому, будь ласка, не варто одразу записувати нас у шахраї чи їхні спільники. Це не так. Як і те, що нам нібито бракує клієнтів і ми співпрацюємо із сумнівними клієнтами та розміщуємо такі ж сайти. Я розумію ці емоційні висновки, але знову ж таки, нас вони не стосуються жодним чином.
Ми в HOSTiQ.ua з перших днів війни відмовилися від усього, що нам пов'язувало з рф (панель IPS Manager, і ще декілька партнерів, чиїми послугами доводилося користуватися). На додачу, відмовилися співпрацювати з клієнтами з рф і білорусі. А також заборонили реєструвати та використовувати на хостингу домени у зонах .ru, .su, .by. І не тільки заборонили, а й провели аудит, щоб ніхто їх не використовував.
Нас про це ніхто не прохав. Це було складно. Але ми це зробили, тому що, морально, не хотіли їм допомагати вирішувати питання, надавати послуги, та взагалі мати щось спільне.
Тож висновок, що в керівництво "та ще ру*ня" я навіть додатково ніяк обговорювати не буду.
Дозвольте повернутися до питання роботи сайту gadgetboom.com.ua у нас на хостингу.
Як я говорив раніше, як правило, ми не діємо без офіційних скарг, які чимось підкріплені. Але цей сайт мене зацікавив і ми вирішили провести додаткове дослідження щодо нього.
1/2
дуже разочарований
Спочатку 2 тижні, доки був на тестовому пакеті та тестував сайт, все було добре. Після покупки потужнішого пакету сайт став періодично провисати: окремі сторінки почали завантажуватися 30-40 сек. Потім в один день сторінка вантажиться за 2 сек, наступного дня вона вантажиться 1 хв.
Відповідь підтримки:... Читать отзыв Сайт був на хостингу на моєму комп'ютері. Вилучення світла змусило перенести на постійний сторонній хостинг.
Спочатку 2 тижні, доки був на тестовому пакеті та тестував сайт, все було добре. Після покупки потужнішого пакету сайт став періодично провисати: окремі сторінки почали завантажуватися 30-40 сек. Потім в один день сторінка вантажиться за 2 сек, наступного дня вона вантажиться 1 хв.
Відповідь підтримки: ваш сайт не оптимізований, тому такі проблеми.
Коли на сайті не було жодної людини, моніториг показує 30 процесів і 100% завантаження процесора - відповідь підтримки така сама - ваш сайт не оптимізований.
З вашого відгуку звучить, ніби сайт почав працювати гірше через новий хостинг. Оскільки тариф ви взяли потужніший, розуміємо, очікували, що й сайт працюватиме швидше. Але є й інша сторона, яку не варто упускати з виду: як влаштований сайт, яке навантаження створюється на нього, а з нього на сервер, як оброблюються процеси.
Ми бачили й сайти з великою кількістю трафіку, що літають, і сайти без відвідувачів, що ледве завантажуються. Спираючись на свій багаторічний досвід, маємо сказати, що вчасна оптимізація — це важливий пункт, якщо ви хочете оптимальним чином використовувати ресурси хостингу. Без цього єдиний шлях — регулярно підвищувати тариф, збільшуючи процесорну частоту й оперативну пам’ять та часом марно витрачаючи їх на зайві процеси.
Перевіривши деталі щодо вашої ситуації, ми все ще рекомендуємо виконати дії з оптимізації сайту. Нам шкода, якщо наші відповіді справили враження, ніби ми відмахнулись від проблем.
Навпаки, 28 грудня в тікеті QWG-834820 наші технічні спеціалісти проаналізували роботу вашого сайту і надали індивідуальні рекомендації, що саме варто зробити, аби прискорити його. Також 28 грудня в тікеті AKZ-412002 ми звертали увагу на активний трафік, вочевидь від ботів, який теж варто відфільтрувати. Без цих дій, на жаль, навряд чи сайт стане працювати швидше.
Сподіваємось, вам вдасться зробити так, щоб ваш сайт літав. Ми ж робимо все, що від нас залежить, аби допомогти вам у цьому.
Поддержка супер!
Дякуємо, що ви з нами!
Цена - качество !!!
Услуги HOSTiQ
Оперативная и сильная техническая поддержка
Один раз сняли вместо одной оплаты 2, но очень быстро исправили свою ошибку.
Прежде всего, приносим свои извинения за ошибочное снятие денег и рады, что эта ситуация не повлияла на наше сотрудничество. Мы ценим каждого клиента и стараемся делать все, чтобы с нами было комфортно и удобно работать: менеджеры поддержки круглосуточно отвечает на вопросы и решают проблемы; регулярно делаем бэкапы; улучшаем инфраструктуру и скорость работы серверов; разрабатываем новые линейки продуктов и повышаем удобство пользования нашими сервисами; проводим акции.
В качестве дополнительной поддержки у нас есть информационные ресурсы, в которых можно найти ответы на технические вопросы и не только: Википедия https://hostiq.ua/wiki/, блог https://hostiq.ua/blog/ и видеоуроки https://hostiq.ua/video-lessons/.
Подписывайтесь на нас в соцсетях https://www.facebook.com/Hostiq.ua/
https://www.instagram.com/hostiq_ua/?hl=ru
/\__/\
( • . •)
/ > Спасибо!
крайне огорчен
В целом впечатление крайне негативное, начиная с качества консультации.
Менеджеры поддержки всегда стараются разобраться в любых ситуациях, возникающих у клиента, и решить проблемы.
Если возникают вопросы, пишите любым из доступных способов связи.
Контакты для связи https://hostiq.ua/contact/
Супер хостинг
Отличная хостинговая компания