Гость Отзыв написан 25 сентября, 2023 год3 просмотра
Зіпсували дорогу куртку ! Компенсацією відмовилися виплачувати , хоча спочатку просили вибачення і обіцяли виплатити ! Морочили голову аж 2 місяці ,на дзвінки не відповідають , брехливі , аж огидно ! Зустрінемося в суді !
Компанія UNMOMENTO цінує свою репутацію лідера галузі побутових послуг, яка підтримується 26 років за рахунок безперервної праці та вдосконалення технологій.
Кожен відгук наших клієнтів для нас дуже важливий!
Хочемо зазначити, що ми завжди беремо відповідальність за свою роботу. І якщо річ зазнає змін з нашої провини, то компанія компенсує збитки.
У даному випадку після чищення Ваш виріб має товарний вигляд. Зі своєї сторони ми попередньо попередили Вас про можливі ризики, а саме:
1. Ризики пошкодження фурнітури, оскільки нам невідома якість нанесення покриття. Дійсно після чищення цей дефект проявився, але ми за власні кошти його усунули.
2. Зміна інтенсивності забарвлення та прояв білястості в місцях сильних забруднень. Цей прихований дефект взагалі не помітний.
Зауважимо, що після доопрацювання ми відправили фото та відео виробу, але з боку клієнта ніхто не прийшов проглянути виріб, оцінити результат роботи та забрати його.
Для підтвердження наших слів ми можемо додати фото виробу з Вашого дозволу.
Ваше замовлення готове до видачі і знаходиться на приймальному пункті.
"UNMOMENTO" - компания с 20-ти летним опытом работы на рынке предоставления услуг по уходу за вещами, аксессуарами и обувью, предметами домашнего обихода и интерьером. Фундаментом для построения успешной работы "UNMOMENTO" является высокое качество и экологичность. Многолетний опыт, современное оборудование и глубинные знания специфик и технологий, позволяют всегда идти на шаг... подробнее
Не рекомендую - Отзывы о Химчистка UNMOMENTO
отзыв
Комментарии к отзыву
Компанія UNMOMENTO цінує свою репутацію лідера галузі побутових послуг, яка підтримується 26 років за рахунок безперервної праці та вдосконалення технологій.
Кожен відгук наших клієнтів для нас дуже важливий!
Хочемо зазначити, що ми завжди беремо відповідальність за свою роботу. І якщо річ зазнає змін з нашої провини, то компанія компенсує збитки.
У даному випадку після чищення Ваш виріб має товарний вигляд. Зі своєї сторони ми попередньо попередили Вас про можливі ризики, а саме:
1. Ризики пошкодження фурнітури, оскільки нам невідома якість нанесення покриття. Дійсно після чищення цей дефект проявився, але ми за власні кошти його усунули.
2. Зміна інтенсивності забарвлення та прояв білястості в місцях сильних забруднень. Цей прихований дефект взагалі не помітний.
Зауважимо, що після доопрацювання ми відправили фото та відео виробу, але з боку клієнта ніхто не прийшов проглянути виріб, оцінити результат роботи та забрати його.
Для підтвердження наших слів ми можемо додати фото виробу з Вашого дозволу.
Ваше замовлення готове до видачі і знаходиться на приймальному пункті.
З повагою, адміністрація компанії