Олексій Отзыв написан 25 февраля, 2025 год3 просмотра
Добрий день всім, хто читає мій відгук. Склалася ситуація наступним чином: 19.02.2025 року купив плиту hansa fcms582258. В день купілі, після монтажу плити, слідував рекомендаціям Інструкції з експлуатації, де зазначено у пункті "Перед першим використанням плити..." ПРОГРІТИ ДУХОВКУ (250 ГРАДУСІВ, ПРОТЯГОМ 30 ХВИЛИН). Після 10-12 хвилин прогріву стався вибух внутрішнього скла дверей духовки і внутрішнє скло розлетілося на дрібні уламки. Звернувся на офіційну ГАРЯЧУ ЛІНІЮ фірми HANSA, де повідомив про те, що сталося. Представник фірми прийняв заявку в обробку і передали до сервісного центру для заміни скла, 25 лютого мені зателефонували з сервісного центру і сказали, що даної запчастини в Україні немає і треба чекати до 2-х місяців щоб це скло приїхало з заводу виробника. Зателефонував на ГАРЯЧУ ЛІНІЮ щоб вияснити що це за сроки, кажуть чекайте до 2-х місяців поки запчастина приїде. В даних реаліях - війна, чекати 2 місяці, це якось ненормально. Як Вам, такий розклад по сервісному обслуговуванню фірми HANSA? Я не звинувачую сам сервісний центр, вони лише підрядчики по ремонту. На оф.ГАРЯЧІЙ ЛІНІЇ мене красиво "послали" на 2 місяці. Ніякого підмінного фонду неіснує. Не рекомендую зв'язуватися з фірмою HANSA.
Плита комбінована HANSA FCMS 582258 - Отзывы о Hansa
отзыв
Комментарии к отзыву