Олег Отзыв написан 10 декабря, 2024 год3 просмотра
Замовив взуття в цьому магазині, і це був найгірший досвід покупок. На Новій пошті сказали, що міряти взуття заборонено — лише огляд. Як можна зрозуміти, чи підходить взуття, якщо його навіть не можна приміряти? Таке враження, що магазин взагалі не думає про зручність клієнтів. Залишився розчарованим і більше сюди не звернуся. Не рекомендую нікому!
В першу чергу приносимо свої щирі вибачення за негативний досвід із нашим замовленням.
Хоча в цілому - якась дуже дивна ситуація. Ми, як магазин, відправляючи посилку із післяплатою, НЕ МОЖЕМО заборонити Вам примірку взуття на пошті при отримані. Для цього в принципі і придумана сама післяплата - щоб клієнт пересвідчився, чи підходить йому замовлення. І лише тоді розрахувався. Пакуємо ми таким чином, щоб процедурі примірки нічого не заважало.
Можливо це була якась ініціатива окремо взятого працівника нової пошти?
Підкажіть, будь ласка, чому в такій ситуації Ви не звʼязуєтесь із магазином для зʼясування обставин? Навіть прямо із відділення нової пошти? Для чого пишете негативний відгук, незважаючи на відсутність нашої провини в цьому інциденті? Можливо варто краще написати негативний відгук на сторінці нової пошти?
Ще раз перепрошуємо. І якщо Ви дійсно зацікавлені в покупці - звʼяжіться із нами, будь ласка, ми зі своєї сторони обовʼязково знайдемо можливість для вирішення цього питання.
Міряти взуття заборонено - Отзывы о goodboots.ua
отзыв
Комментарии к отзыву
В першу чергу приносимо свої щирі вибачення за негативний досвід із нашим замовленням.
Хоча в цілому - якась дуже дивна ситуація. Ми, як магазин, відправляючи посилку із післяплатою, НЕ МОЖЕМО заборонити Вам примірку взуття на пошті при отримані. Для цього в принципі і придумана сама післяплата - щоб клієнт пересвідчився, чи підходить йому замовлення. І лише тоді розрахувався. Пакуємо ми таким чином, щоб процедурі примірки нічого не заважало.
Можливо це була якась ініціатива окремо взятого працівника нової пошти?
Підкажіть, будь ласка, чому в такій ситуації Ви не звʼязуєтесь із магазином для зʼясування обставин? Навіть прямо із відділення нової пошти? Для чого пишете негативний відгук, незважаючи на відсутність нашої провини в цьому інциденті? Можливо варто краще написати негативний відгук на сторінці нової пошти?
Ще раз перепрошуємо. І якщо Ви дійсно зацікавлені в покупці - звʼяжіться із нами, будь ласка, ми зі своєї сторони обовʼязково знайдемо можливість для вирішення цього питання.
Команда GoodBoots.ua