Замовила взуття, воно класне, якісне але не підійшов розмір, наступного дня відправила,сказали після отримання вернуть кошти, 17.08 посилка прибула але її не забирають, вже 19.08 а вона лежить на пошті. я нервую повернуть мені мої кошти чи вже ні? бо з цим магазином я перший раз звязалася і вже не рада.
Коробка із взуттям, звичайна, не під чоботи. При відправці не перевіряють вартість доставки. Я думаю, вони самі пакують коробки в пакети. Ця коробка не вилазить в пакет на 2кг. Запихнули на 4кг. Бо магазин, як ФОП , має безкоштовні пакет різних розмірів від Нової пошти. І НП порахувала об'ємну вагу ВІД ПАКЕТА! Хоча той пакет ОБГОРНУВ коробку, тобто зайвої... Читать отзыв Коробка із взуттям, звичайна, не під чоботи. При відправці не перевіряють вартість доставки. Я думаю, вони самі пакують коробки в пакети. Ця коробка не вилазить в пакет на 2кг. Запихнули на 4кг. Бо магазин, як ФОП , має безкоштовні пакет різних розмірів від Нової пошти. І НП порахувала об'ємну вагу ВІД ПАКЕТА! Хоча той пакет ОБГОРНУВ коробку, тобто зайвої пустои вже не було. Свою вину продавець не признає. Нова пошта на ГЛ сказала, що повинні перерахувати вартість доставки. Бо фактична вана 800 грам, а коробка об'ємом 2кг. І те, що запихнули у пакет на 4кг - збільшило вартість доставки з 80 грн до 110 грн плюс комісію . Тобто замість трохи більше 100 грн з усіма комісіями я мала б заплатити 200грн. На самому відділенні оператор/ студент гаркнув :" Так то ж не я пакував!" Про те, що має перерахувати ввртість доставки і слухати на хотів. За що отримав скаргу на ГЛ. Продавець чомусь мені доводить, що його вини немає. Йому взагалі до лампочки, скільки заплатить клієнт. Від посилки я відмовилась. То тепер нехай платить сам. Коментар від магазину тут я не читатиму. Я знаю, що в даному випадку клієнт правий . Ваша якась думка мене теж не цікавить.
Достоинства:
Взуття гарне
Недостатки:
Доставка, контроль, перевірка вартості не входить до обов'язків магазину. А може і спеціально збільшують вартість доставки.
Довге повернення коштів
Завищують вартість доставки
На самому відділенні оператор/ студент гаркнув :" Так то ж не я пакував!" Про те, що має перерахувати ввртість доставки і слухати на хотів. За що отримав скаргу на ГЛ.
Продавець чомусь мені доводить, що його вини немає. Йому взагалі до лампочки, скільки заплатить клієнт.
Від посилки я відмовилась. То тепер нехай платить сам.
Коментар від магазину тут я не читатиму. Я знаю, що в даному випадку клієнт правий . Ваша якась думка мене теж не цікавить.